שתף קטע נבחר

ביטל את ההזמנה למלון - וחוייב בכל זאת

הלקוח ביטל את ההזמנה בשיחת טלפון כשעה בלבד לאחר שביצע אותה, ולמרות זאת - המלון שהוזמן דרך בוקינג חייב בדמי ביטול. לאחר התערבות המדור, הכסף הוחזר

ב-22 באוגוסט ביצע יצחק הזמנה דרך חברת בוקינג למלון לאונרדו פלאזה בירושלים לשני לילות. הוא אמור היה להגיע עם רעייתו ב-28 באוגוסט. "כשעה לאחר ההזמנה החלטנו לבטל מסיבות שונות. התקשרנו לחברת בוקינג ולא הצלחנו להשיגם. ישבנו ליד הטלפון וניסינו למצוא מישהו מאנשי השירות. זה לקח זמן. אבל בסופו של דבר הצלחנו לתפוס אותם ולבטל את ההזמנה", סיפר יצחק, והוסיף כי מיד לאחר מכן הוא התקשר גם למלון בירושלים. "בשני המקומות, גם בבוקינג וגם במלון, הודיעו לנו שלא יחייבו אותנו בדמי ביטול. האמנו שזה אכן כך ולא ביקשנו זאת בכתב".

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

ספה ב"מבצע חיסול" יקרה ב-500 ש' מהמחיר הרגיל

בת 75 ביטלה את הביטוח - החיובים לא פסקו

כיסא הגלגלים אבד בטיסה, החולה המתינה חודשים למענה

 

ב-1 בספטמבר הבחין יצחק בחשבון כרטיס האשראי שלו כי חויב על ידי המלון בסכום של 250 דולר. "פניתי לחברת האשראי וביקשתי שלא לשלם את החשבון. אבל נאמר לי כי רק המלון רשאי לבטל את החיוב. פניתי למלון ולמרכז ההזמנות של הרשת ושם נאמר לנו שהם בכלל לא רואים את ההזמנה. כלומר, שלא רשומה להם כזו הזמנה והם בכלל לא יודעים על מה אני מדבר. שוחחתי עם אנשים במלון, במרכז ההזמנות וגם בחברת בוקינג וכולם התחמקו".

גבר מסתכל על הטלפון שלו כועס (צילום: Shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: Shutterstock)
 

יצחק מספר כי באותו יום הם ישבו ליד הטלפון כמה שעות והועברו מגורם אחד לשני. ב-4 בספטמבר שלח יצחק מכתב למנכ"לית רשת מלונות פתאל, וביקש לקבל את כספו בחזרה וגם הסבר מדוע חויב במלון עבור חופשה שבוטלה עוד בפרק הזמן שבו מותר היה לו לבטלה. אולם הוא לא זכה לקבל כל תשובה.

 

מחברת בוקינג נמסר בתגובה לפניית המדור: "הלקוח ביצע הזמנה הכוללת עמלת ביטול בסך 50% כל עוד היא מתבצעת שבעה ימים טרם הגעתו למקום האירוח. הלקוח ביטל את הזמנתו ישירות מול מקום האירוח באותו היום שבו ביצע את הזמנתו, שישה ימים לפני מועד החופשה. לאחר מכן, כאשר הלקוח יידע אותנו כי הוא מבקש להבין אם מקום האירוח מוותר על דמי הביטול שלושה ימים לפני ביצוע הצ'ק-אין, פנינו אל מקום האירוח מטעמו של הלקוח כדי לבחון אם הם מוכנים לבוא לקראתו באופן חריג, אך לצערנו הם לא היו מוכנים לעשות זאת".

 

מרשת פתאל נמסר בתגובה: "מאחר וההזמנה נעשתה דרך אתר בוקינג, כל ביטול או שינוי חייב להיעשות באמצעותו. עם זאת סייענו ללקוח, לפנים משורת הדין, לקבל זיכוי בגין דמי החיוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים