שתף קטע נבחר

נקסט מעלה הילוך בישראל: שכרה משרד יח"צ

החברה, שמפעילה את אחד מאתרי האופנה הפופולריים בישראל לבגדי ילדים, תתקצב קמפיינים שמיועדים לציבור החרדי ותפעל לעודד קניית בגדי מבוגרים באתר

 

 

עוד הוכחה שישראל היא מעצמת קניות אונליין מחו"ל: חברת האופנה הבריטית נקסט (NEXT) מגדילה את מידת ההשקעה שלה בצרכנים בישראל ושכרה משרד יחסי ציבור בארץ.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

לראשונה זה שנים: נקסט מציע מבצע לישראלים

לראשונה: אייהרב משיק אתר בעברית

זה קרה: אמזון השיקה באופן רשמי את השילוח המקומי

 

נקסט הוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בקרב ישראלים, עם נפח המשלוחים מהגדולים ביותר לאתר בינלאומי בארץ, כשהצרכנים הישראלים קונים בו במאות אלפי שקלים בשנה בעיקר בגדי ילדים, אך גם בגדי נשים וגברים ומוצרים לבית.

   (צילום מסך)
סייל באתר נקסט הבריטי(צילום מסך)
 

במהלך הנוכחי מול ישראל, החברה מתכוונת להשקיע כסף בפנייה לציבור החרדי באמצעות קמפיין יחסי ציבור שמתמקד במגזר, שם האתר פופולרי במיוחד וכן בכוונתה לעודד קנייה של בגדי מבוגרים באתר. החברה מפעילה בבריטניה ובמדינות אחרות רשת חנויות אופנה אך כרגע לא דובר על כוונה לפתוח חנויות בישראל.

 

המשרד שנבחר הוא משרד שטרן אריאלי סער. התקציב כולל גם הקמת שואו רום בארץ (חדר תצוגה שמיועד להצגת הקולקציות לעיתונאים ולמובילי דעה). המשרד מטפל גם בתקציב של דואר ישראל, שהיא חברת השילוח של נקסט בארץ והוא נבחר לאחר ראיונות שניהלה החברה הבריטית בישראל ובלונדון, עם מספר מצומצם של משרדים.

 

מנכ"לית המשרד, גלית אמיגה-סער: "המותג שמקדם קולקציות אופנה חדשות לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים - זוכה לפופולריות רבה בישראל הן בקרב לקוחות במגזר הכללי והן בקרב המגזר הדתי והחרדי. אנו גאים שנבחרנו להוביל את הפעילות התקשורתית של האתר בישראל".

 

למרות שאין מבצעים - הישראלים נאמנים לנקסט

נקסט פעילה בישראל מ-2013. הצרכנים הישראלים נאמנים לאתר בזכות מחיריו הנמוכים בדרך כלל והאיכות של הפריטים שנמכרים בו. מדובר בצעד נוסף של החברה בשוק הישראלי: נקסט תרגמה לפני שנים את האתר לעברית ומחזיקה שירות לקוחות בעברית. חבילות שמזמינים דרכה מגיעות לבתי הדואר תוך ימים ספורים בלבד, בעקבות שיתוף פעולה מיוחד עם דואר ישראל.

 

כבר שנים שנקסט לא מציעה קופונים לישראלים, בניגוד לאסוס ובכל זאת מצליחה לשמור על מעמדה. ביולי ערכה החברה לראשונה מבצע שנפתח גם לישראלים. אחרי כן החברה חזרה על כך, אם כי מדובר באזור מבצעים מוגבל על מותגים יקרים, כך שלרוב המבצע לא אטרקטיבי. בנוסף, המבצע חל על מספר מידות מצומצם, כנראה כדי לחסל מלאי שנותר. יחד עם זאת, היה זה צעד מטרים למהלך הנוכחי של מתן תשומת לב מוגברת לשוק הישראלי.

 

נקסט היא לא החברה הבינלאומית היחידה שבעקבות הצלחה מדהימה בקרב צרכנים ישראלים, החליטה ליזום פעילות במדינה: אייהרב האמריקנית תרגמה לאחרונה את האתר שלה לעברית ואפילו אתר פולני בשם ליידי מייקאפ, החל לתמחר את מוצריו בשקלים אחרי שישראליות גילו את האתר ומחיריו הנמוכים ועטו עליו בעקביות, להפתעת הפולנים. גם לאתרים סיניים כמו בנגגוד וגירבסט יש פעילות בישראל, בעיקר דרך נציגים שמקדמים מבצעים לישראלים באמצעות אפיליאטורים מקומיים.

 

גם ענקיות האיקומרס לוטשות עין תמידית לשוק המקומי, הקטן אך הנאמן. עלי באבא תרגמה את עלי אקספרס לעברית, שכן ישראל היא אחת מחמשת יעדי המשלוחים המובילים של האתר. אסוס מחזיקה משרד יחסי ציבור בארץ כבר מספר שנים ומציעה קופון לישראלים בלבד, שמעניק הנחה קבועה של 17%. לאיביי יש פעילות פיתוח בישראל כבר שנים, שמכוונת בעיקר למוכרים אך גם לצרכנים. וכמובן: אמזון, שפתחה משרדים בישראל והשיקה לאחרונה שילוח מקומי מהיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים