שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    פורשה 911 טורבו החדשה נחשפת במפתיע

    יצרנית רכבי הספורט הגרמנית חושפת תמונות ראשונות ל-911 החדשה, חודשים ספורים לפני פרימיירה רשמית בתערוכת ז'נבה. היא תהיה חזקה ומהירה מאי פעם ותנחת כאן באמצע השנה הבאה

    עידן הרשתות החברתיות דוחף את יצרניות הרכב לחשיפות מוקדמות יותר ויותר של דגמיהן החדשים. פורשה חושפת תמונות ראשונות ל-911 טורבו חדשה (992) מניסויי נהיגה אחרונים, תחת ההגדרה "דלפו לרשת", מספר חודשים לפני חשיפתה הרשמית הצפויה לתערוכת ז'נבה בתחילת מרץ. בישראל היא צפויה לנחות באמצע 2020.

     

    פורשה 911 טורבו ()

    עד לפני שני עשורים נאלצנו להמתין לחשיפה רשמית של דגם חדש, וזה קרה כמעט תמיד בתערוכת רכב גדולה. אחר כך גילו היצרניות את הקדימונים המרמזים, הפיצו סרטוני וידאו שמגלים רק טפח ו"תמונות ריגול" של מכוניות מוסוות בכבדות. היום? נדמה שמחלקות השיווק מקבלות יד חופשית להפציץ מידע-מוקדם ככל העולה על רוחן. זכורה בהקשר זה העבודה המסיבית - והמאוד מוצלחת יש לומר - שעשו אנשי לנד רובר עם הדיפנדר החדש. וכעת משדרגת דווקא פורשה הדיסקרטית בדרך כלל, תמונות ראשונות של ספינת הדגל שלה, כארבעה חודשים מוקדם מהצפוי.

     

    מה חדש ב-911 המוגדשת? כדאי להזכיר כי למרות שכמעט כל דגמי יצרנית מכוניות הספורט מצוידים במגדש טורבו, משפחת ה-911 שהופיעה לראשונה ב-1976 (על ה-930) נחשבת באופן מסורתי לחזקה ביותר בארסנל הסדרתי. בדגם החדש ימשיך לשרת מנוע הבוקסר בנפח 3.8 ליטר כפול-מגדשים מהטורבו היוצאת (991), אך עם תפוקה שתעמוד על כ-600 כ"ס בטורבו (540 כ"ס בעבר), או 650 כ"ס בטורבו S במקום 580 בעבר.

     

    פורשה 911 טורבו ()

    המנוע מקבל סעפת פליטה שונה שתסייע גם לפס הקול האופייני, אשר איכזב בדגם היוצא. המשך שרשרת ההנעה כולל תיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד, הנעה כפולה-קבועה (אחורית בבסיסיה המעבירה את הכוח לפנים באמצעות מצמד רב דיסקיות) ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני.
    פורשה 911 טורבו ()
    למרות שהדגם החדש צפוי להציג משקל עצמי מעט גבוה יותר בשל הצורך לעמוד בתקנות פליטת המזהמים החדשות, הביצועים ישופרו לפי הערכות: 2.8 שניות ל-100 קמ"ש וכ-8 שניות ל-200 קמ"ש, לעומת 2.9 שניות ו-9.9 שניות בהתאמה בטורבו S היוצאת. כבעבר, המהירות המרבית תהיה גבוהה מ-300 קמ"ש.

     

    הטורבו S תשווק כציוד תקני עם בולמי זעזועים אדפטיביים, מיתלי קשיחים המנמיכים את המרכב בסנטימטר ביחס לטורבו הרגילה, היגוי אחורי אקטיבי, בלמי קרבון גדולים מבעבר (420 מ"מ מלפנים, מאחור 390 מ"מ כמו בדגם היוצא) וצמיגים רחבים בסנטימטר (255/35 מלפנים, 315/30 מאחור על חישוקי "20 ו-"21 בהתאמה).

     

    פורשה 911 טורבו ()

    כבעבר היא תוצע בגרסאות קופה וקבריולה עם גג נפתח. השינויים העיצוביים ביחס לקררה S מסתכמים בתוספת מסיטי אוויר בפגוש הקדמי, כונסים בבתי הגלגלים האחוריים להזרמת אוויר צונן למנוע וספוילר אחורי המתרומם חשמלית בהתאם למהירות.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים