שתף קטע נבחר

ראשי שייק שאק באים לישראל, ייפגשו עם הראל ויזל

ראשי רשת ההמבורגרים האמריקנית יגיעו לארץ בפעם הראשונה כאורחיו של בעלי פוקס, כחלק ממאמציו לקבל את הזיכיון להפעלת הרשת בישראל

מאמריקה באהבה: ראשי רשת ההמבורגרים האמריקנית שייק שאק יבואו בחודש הבא לישראל בפעם הראשונה כאורחיו של הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס, כחלק ממאמציו לקבל את הזיכיון להפעלת הרשת בישראל. אף שבשלב הזה אין ודאות שהזיכיון יתקבל, הביקור בישראל הוא צעד משמעותי בדרך אליו.

 

משבר בענף האופנה? פוקס רוצה למכור לכם המבורגרים וקפה

 פוקס מאשרת: במו"מ מתקדם למכירת נתח מריטיילורס ללאומי פרטנרס

המאבק על דמי הניהול הוכרע: פוקס תשאיר את 12 חנויות הקבוצה ב-TLV

 

הרשת עובדת בשיטת הזכיינות, ובמזרח התיכון, בייחוד בארצות ערב, הזיכיון להפעלתה ניתן לאחת מחברות ההשקעות הגדולות באבו דאבי. בביקורם בישראל ייחשפו ראשי שייק שאק לסצנת האוכל המקומית, לקניונים ולשותפים הפוטנציאלים במיזם, האחים ירזין.

   (צילומים: יריב כץ ושאטרסטוק)
הראל ויזל וסניף שייק שאק בסיאטל(צילומים: יריב כץ ושאטרסטוק)

יורם וארי ירזין, מסעדנים ותיקים, יהיו הצד המקצועי בעסקי ההסעדה שמתכנן להקים ויזל כרגל נוספת לקבוצת פוקס, כחלק ממדיניות פיזור הסיכונים שהוא נוקט. ויזל מזהה את טרנד המזון המהיר והאכילה מחוץ לבית שצומח בשנים האחרונות, ואת הצורך של קניונים להכניס עסקי הסעדה על חשבון עסקי אופנה.

 

קציצה במקום צעיר ואורבני

שייק שאק נחשבת בארה"ב לרשת המבורגרים מצליחה, שלקחה את הקציצה למקום צעיר ואורבני, תוך כדי ניצול הרשתות החברתיות והעלאת תמונות פוטוגניות של המוצרים. הרשת נסחרת בוול סטריט בשווי של 2.2 מיליארד דולר, ומתחילת השנה עלה מחיר המניה ב-130%.

 

אחרי פרסום תוצאותיה לרבעון בנובמבר האחרון, שהראו צמיחה של 32% בהכנסות והכפלת הרווח הנקי ל-10 מיליון דולר ברבעון, נפלה המניה ב-20% בעקבות הודעת החברה על סגירת סניפים לצורך שיפוצים.

 

את הרשת ייסד דני מאייר, שמכר נקניקיות גורמה בפארק מדיסון בניו יורק. ב-2004 הקים את שייק שאק, שמפעילה כיום 250 סניפים בעולם. הרשת מציעה תפריט מצומצם יחסית של המבורגרים בשלל רטבים ותוספות יצירתיות, מילקשייקים שנחשבים מהטובים בתחומם, נקניקיות וצ'יפס. המותג מוכר גם בישראל, מביקורי ישראלים בניו יורק.

 

ההערכה היא כי הרשת אטרקטיבית מבחינת קבוצת פוקס, מכיוון שהיא נחשבת לשוכרת הגדולה בקניונים ולבעלת השפעה על ראשיהם, יתרון כשמדובר במציאת לוקיישנים טובים בקניון למותגי מזון חדשים. ראשי הקניונים, מצידם, לאחר שיקבלו את ההחלטה האסטרטגית להרחיב את עסקי המזון על חשבון עסקי האופנה, יחפשו מותגים חדשים וטרנדיים כדי למשוך קהל ולהציע אטרקציות חדשות.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילומים: יריב כץ ושאטרסטוק
הראל ויזל וסניף שייק שאק בסיאטל
צילומים: יריב כץ ושאטרסטוק
מומלצים