שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    קבוצת קסטרו-הודיס סוגרת את פעילות מותג אקססורייז

    חלק מחנויות אקססורייז יוסבו לחנויות מותג האיפור קיקו מילנו - אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה. כמו כן ייסגר גם אתר הסחר של מותג לאדילה, אותו רכשה בספטמבר 2018

    קבוצת קסטרו-הודיס סוגרת את פעילות המותגים המפסידים. קבוצת האופנה תסגור את מותג אקססורייז שרכשה במסגרת המיזוג עם קבוצת הודיס, ואת אתר הסחר לאדילה אותו רכשה בספטמבר 2018.

     

    הרומן בין קים קרדשיאן לקסטרו מסתיים מוקדם מהצפוי

    קסטרו: ההפסד גדל ל-48 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

    קונים פחות: קבוצת קסטרו "זרקה" ביגוד בשווי 31 מיליון שקל

     

    חנות אקססוריז (צילום: אבי ולדמן)
    חנות אקססוריז(צילום: אבי ולדמן)

    חנויות מותג אקססורייז, שאת הזכיון עליו ואת פעילותו רכשה הודיס מפישמן רשתות, יוסבו לחנויות מותג האיפור קיקו מילאנו - אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה.

     

    קסטרו הודיעה כי בשנת 2020 החליטה להתמקד במותגי הליבה של הקבוצה: קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, קיקו מילנו, איב רושה, אורבניקה וטופטן.

     

    "לקראת סיום שנת 2019, החלטנו לסגור את מותג לאדילה און ליין ואת רשת אקססורייז, שחלק מחנויותיה יהפכו לחנויות חדשות של מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו המצליח. זאת כחלק מתהליך התמקדות בפעילויות הליבה", נמסר מהחברה.

     

    תזכורת: השקת הקמפיין החדש של קסטרו    (צילום: אבי חי)

    תזכורת: השקת הקמפיין החדש של קסטרו    (צילום: אבי חי)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים