שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    שופרסל נכנסת לשוק מזון הפרימיום לתינוקות

    שופרסל השיקה פורמולת פרימיום בשם שופרסל בייבי פרו שתתחרה בסימילאק אדוונס, נוטרילון ומטרנה אקסטרה קר. על אף שמדובר במוצר זול ביחס למותגים האחרים, פער המחירים בינו לבין התמ"ל "הפשוט" של שופרסל מגיע לעשרות אחוזים

    שופרסל השיקה תמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות) פרימיום, בשם שופרסל בייבי פרו, שיקרה יותר מהתמ"ל הנוכחי שהיא מוכרת. המוצר הזה, שמיוצר על ידי חברת פריגו האמריקנית, אמור להתחרות במטרנה אקסטרה קר, סימילאק אדוונס ונוטרילון; לצד סימילאק גולד ומטרנה גולד שנחשבים לתמ"ל מתקדם עוד יותר.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    שופרסל וקופ"ח לאומית יספקו תרופות מרשם בהזמנה אונליין עם שליח עד הבית

    בגלל הפסדי רשת Be וגידול בהוצאות המימון: הרווח של שופרסל צנח ב-43%

    שילב משנה כיוון: "לא נהיה מקס סטוק"

     

    מדובר בפורמולה משופרת המכילה, בין היתר, אומגה 3 ואומגה 6 וגם פרה ביוטיקה מסוג FOS ו-GOS, בדומה לנוטרילון. בשופרסל בייבי פרו שלבים 1 ו-2 יש 0.4 גרם פרה ביוטיקה ל-100 מ"ל ובשלב 3: 0.38 גרם ל-100 מ"ל, בעוד שבנוטרילון שלבים 1 ו-2 יש כמות כפולה: 0.8 גרם ל-100 מ"ל ובשלב 3 - 1.2 גרם ל-100 מ"ל.

      (צילום: דני לרנר)
    שופרסל בייבי פרו(צילום: דני לרנר)
     

    בחברה מדגישים שמדובר בתרכובת ללא סוכר, אחרי שבעבר נטען לגבי המזון של שופרסל שהוא מכיל סוכר. הפורמולה גם מכילה LC-PUFA.

     

    מחיר ההשקה של המוצר עומד על 52.90-44.90 שקל לאריזת 700 גרם, לעומת 39.90-27.90 שקל לאריזת 700 גרם של תרכובת המזון לתינוקות "הרגילה" של שופרסל - פער של 32% עד 60%. לשם השוואה, במטרנה, פער המחירים בין המוצר "הרגיל" למוצר הפרימיום עומד על 8%-11% בלבד. יחד עם זאת, המוצרים של המותג הפרטי של שופרסל לרוב זולים יותר מהמוצרים של החברות המתחרות, כשלפי סטורנקסט, במחיר הממוצע לק"ג, סימילאק הוא המותג היקר ביותר.

      ()

    מטרנה היא שליטת שוק התמ"ל בישראל, עם 47.2% נתח שוק כספי ו-49.3% נתח שוק כמותי. סימילאק אחריה עם 34.2% נתח שוק כספי ו-31.3% כמותי - ירידה של 7.3% לעומת אשתקד בכספי וירידה של 10.7% במכירות הכמותיות; נוטרילון עם 18.8% בלבד, אך מדובר במותג הצומח ביותר - 4.9% צמיחה כספית ו-6% צמיחה כמותית. המותג הפרטי של שופרסל מחזיק נתח שוק כספי של 0.6% ונתח שוק כמותי של 0.9% בלבד, ירידה של 10.8% לעומת 2018.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים