שתף קטע נבחר

מנכ"ל פוקס ישראל: "הוצאנו את הדוגמניות מהפרסומות ונפעל להרחבת טווח המידות"

אסי ויזל, מנכ"ל קבוצת האופנה, אמר באירוע באוניברסיטת אריאל כי המטרה היא לתת מענה לכולם - ללא תלות במידת גוף: "זאת האסטרטגיה שלנו. אם היא לא מתכתבת עם המציאות, אנחנו נפתור אותה". פעילה חברתית שהעלתה את הסוגייה באירוע: "שהיצרנים הישראלים יפסיקו להיות שמנופובים"

חברת פוקס הולכת לקראת הרחבת טווח המידות של החברה ושינוי השפה המיתוגית של פרסומי החברה בכל הנוגע לאידיאל היופי. כך עולה מדבריו של מנכ"ל פוקס ישראל, אסי ויזל, באירוע של ארגון הבוגרים באוניברסיטת אריאל שנערך אתמול (א'), לאחר שנשאל מדוע קבוצת האופנה מוותרת על פלח השוק של המידות הגדולות.

 

ליין המידות הגדולות של נייקי מגיע לישראל

מחאה ברשת: "אני גדולה ואין לי מה ללבוש"

המאבק על דמי הניהול הוכרע: פוקס תשאיר את 12 חנויות הקבוצה ב-TLV

 

באירוע העלתה הבלוגרית נעמה פסקה דיוויס, פעילה חברתית בנושא דימוי גוף חיובי, טענה לפיה ישראליות פונות לאתרים בינלאומיים בשל "הדרת המידות 56-44". ויזל השיב לה כי "זה מביך אותי, אני חושב שפוקס צריכה לתת מענה לכל דבר".

   (צילום: יח
"פוקס צריכה לתת מענה לכולם"(צילום: יח"צ)

 

הוא הוסיף: "אם אני, בתור מנכ"ל של פוקס ישראל, לא יכול למכור לך בגדים, אני מרגיש לא בנוח עם זה. אני רוצה לתת לכל אחד במה כדי שיוכל למצוא את עצמו אצלנו ללא תלות במידת גוף, דת, גזע או מין. אם האסטרטגיה שלנו לא מתכתבת עם המציאות, נפתור אותה".

אסי ויזל (צילום: אלירן אביטל)
אסי ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס(צילום: אלירן אביטל)

 

"קמפיין חדש שייתן ביטוי לכלל הקהל הישראלי"

מנתונים שהציג ויזל עולה כי חולצות טי שירט לנשים עד מידה 4 (XXL בסולם המידות של החברה) מהוות כ-13% מהמכר של החברה, ומכנסי פוטר במידה 4 מהווים כ-12% מהמכר. "מדובר באחוז משמעותי שמעיד על הפוטנציאל להרחבה של המידות", אמר.

 

הוא הוסיף שפוקס הפסיקה לאחרונה את החוזה עם 3 הפרזנטורים שלה מסיבה זאת ותשיק קמפיין ללא דוגמנים ודוגמניות: "אנחנו לא רוצים להיות יותר במקום הזה שבו רק היופי או הרזון מובילים אותנו. בעונת הקיץ הקרובה, הפרסום שלנו הולך להיות שונה לגמרי ומדבר לקהלים רבים של אנשים".

 

ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" אמר כי "לראשונה נעשה קמפיין אחר, ללא דוגמנים, הוא מצולם בחודש-חודשיים האחרונים. במסע הפרסום החדש שלנו ניתן ביטוי לכלל הציבור הישראלי".

   (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
הקמפיין הקודם של פוקס, קיץ 2019. ויזל: "לראשונה נעשה קמפיין אחר"(צילום: גיא כושי ויריב פיין)

אתם באמת מתכוונים למכור בגדים במידות גדולות?

"אנחנו פונים לקהל הכי רחב שיכול להיות. פוקס זאת לא חברת נישה והיא לא מוכרת רק לדקיקות, גם היום אנחנו מוכרים למידות גדולות עד XXL. אם יש צורך, אנחנו בהחלט נהיה במקום הזה, אנחנו שוקלים בחיוב להגדיל את טווח המידות, אבל זה לא יקרה מחר".

 

לפוקס יש הזדמנות לספק מידות גדולות במותגיה, למשל אמריקן איגל, אך היא לא מייבאת לארץ את כל היצע המידות של המותג.

 

 

נעמה פסקה דייויס אמרה ל-ynet ו"ידיעות אחרונות": "מנכ"ל פוקס ישראל אמר לי מפורשות: 'אני רוצה למכור לך ואני אמכור לך. אם המציאות לא דומה למה שקורה בשטח - אני אמכור לך'. מנכ"לית קסטרו אמרה בעבר שלא תמכור מידות גדולות. לכן המהלך הזה מהפכני בעיני. גם קמפיין פרסומי שכולל לא-דוגמניות חשוב בעיני. בתמנון למשל החלו לאחרונה למכור מידות גדולות. אנחנו נמצאות במודל הכלכלי שלהם, אבל הם לא מכניסים את זה לפרסום שלהם. קסטרו מצלמים כרגע דוגמנית במידה גדולה. אז יש התעוררות ויש מגמה.

 

"אני מידה 50-48 ואני קונה מאסוס ומפאשן נובה, אני וקהילה של אלפי נשים מאחורי לא קונות בישראל. אין סיבה שמידות 32 עד 56 לא יימכרו על אותו מדף, זה קורה כבר בעולם כשאת נכנסת לפרימרק את רואה על אותו מדף את כולם. את לא צריכה מחלקות מיוחדות. אין סיבה שהיצרנים הישראלים לא יעשו את זה, שיפסיקו להיות שמנופובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים