שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    דוגמה מהמנכ"ל: אבי גבאי מוותר על מחצית שכרו מסלקום

    מנכ"ל קבוצת סלקום שעלות שכרו 110 אלף שקל בחודש, ירוויח לאחר הקיצוץ 55 אלף שקל; משבר הקורונה פגע באחד ממנועי ההכנסה המשמעותיים של סלקום ושל חברות הסלולר - שירותי נדידה לישראלים שטסים לחו"ל ולתיירים שמגיעים ארצה. בכירים נוספים בחברה ויתרו על 30% משכרם

    כלכלה וקורונה: אתם שואלים והמומחים עונים    (צילום: חגי דקל, אורי דוידוביץ)

    כלכלה וקורונה: אתם שואלים והמומחים עונים    (צילום: חגי דקל, אורי דוידוביץ)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מנכ"ל סלקום אבי גבאי החליט לקצץ זמנית את שכרו ב-50% בעקבות משבר הקורונה, כך נודע ל"כלכליסט". כמנכ"ל קבוצת סלקום גבאי מקבל שכר בעלות 110 אלף שקל בחודש, ולאחר הקיצוץ ירוויח 55 אלף שקל.

     

    הקורונה שלחה מאות אלפי עניים לטיפול נמרץ כלכלי

    ביקוש מטורף: סחר במסכות ואלכוג'ל בטלגרם

    ביום שאחרי הקורונה: חשש מאבטלת צעירים כמו באירופה

     

    סלקום נאלצה להוציא עובדים לחופשה ללא תשלום בשל הקיטון בפעילותה בתקופה זו. על פי הערכות מדובר ב-1,200 עובדים שיצאו לחל"ת, מבין 3,200 עובדי החברה. במקביל החליט גבאי על קיצוץ שכרו. כמה בכירים נוספים בחברה החליטו, באופן יזום, על הפחתת שכרם ב-30%. 

    6 (צילום: אלכס קולמויסקי)
    אבי גבאי. בכירים אחרים קיצצו 30 אחוזים משכרם(צילום: אלכס קולמויסקי)

     

    גבאי מונה למנכ"ל סלקום לפני כחודשיים וחצי. מאז הספיק להגיע להסכם מהיר עם ועד העובדים, שכלל פרישה מרצון של 450 עובדים, וכן לבצע את רכישת גולן טלקום, שממתינה לאישורם של רשות התחרות ושל משרד התקשורת.

     

    משבר הקורונה פגע באחד ממנועי ההכנסה המשמעותיים של סלקום ושל חברות הסלולר - שירותי נדידה לישראלים שטסים לחו"ל ולתיירים שמגיעים ארצה. מתוקף הנסיבות שירות זה נפגע אנושות. מנוע הכנסה משמעותי נוסף של סלקום הוא מכירת ציוד קצה, דוגמת מכשירי סלולר ואביזרים.

     

    לאחרונה, בעקבות המשבר, הודיעה החברה על הפסקת מכירת ציוד הקצה באופן יזום לטובת הפניית מרבית העובדים שנותרו פעילים למוקדי שירות הלקוחות. זאת לאור עלייה משמעותית בשימוש בשירותי הטלוויזיה והאינטרנט של סלקום, שהוביל לעלייה דרמטית במספר הפניות למוקדי השירות. כן נרשמו ביקושים גוברים לשירות מצד חברות עסקיות, שעברו לעבודה מהבית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים