שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אופנוע צ'ופר ישראלי? בערך

    נא להכיר: דראגון, אופנוע צ'ופר בהתאמה אישית ושמבטיח להיות הדבר האמיתי - ומורכב כאן בישראל. מתאים במיוחד לימים טובים יותר

    בימים הקשים שעוברים עלינו לאחרונה, כאלה שמלווים בתחושה כאילו אנחנו נעים דווקא אחורה בזמן, נחמד לקבל מפעם לפעם הבהרה כי לא הכל הולך הפוך. מירוצי מכוניות (קטנות) ברחובות תל אביב, מסלולים בתהליך בניה ופיתוח, חוק ספורט מוטורי שאוטוטו גם יהפוך למציאות. ומעכשיו, גם אופנועי צ'ופר מורשים לכביש, כמעט תוצרת הארץ.

     

    חתוך דק

     

    למי מכם שאינו מכיר את הקטגוריות ותתי הקטגוריות בעולם האופנועים, נספר כי אופנוע הצ'ופר (מלשון Chop, לחתוך-לקצץ) הפך פופולרי במיוחד בשנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת בארה"ב. מדובר למעשה באופנועים שהתבססו בזמנו על הארלי דיווידסון, ועברו קיצוץ מסיבי שנועד להעניק להם מראה מינימליסטי, אנטי-ממסדי וייחודי לכל רוכב.


     

    הפריחה הזו הפכה לסוג של כת מוטורית, עם עשרות ואף מאות אלפי מאמינים אדוקים שחצו את היבשת האמריקנית לאורכה ורוחבה. הצ'ופרים כיכבו באין ספור סרטים, והפכו חלק בלתי נפרד מתקופת ילדי הפרחים. כמו אז, גם היום ניתן למצוא עשרות ואפילו מאות חברות המציעות קטלוגים עם עשרות אלפי פריטים שמטרתם אחת: להפוך את האופנוע ליחיד במינו.

     

    הדרקון שלנו

     

    עופר גולדנברג, הבעלים ומייסד של חברת "אומנות אחזקת האופנוע", מתעסק כבר שנים בצ'ופרים ובהתאמה אישית של אופנועי קאסטום. לאחרונה החליט להוסיף ממד לעניין, וניסה להשיג היתר מטעם משרד התחבורה לבניית ותקינת צ'ופרים בישראל. וכדי שיהיה ברור, לא מדובר על אופנוע מבוסס דגם קיים של יצרן כלשהו, אלא קיט אופנוע מלא של חברות לייצור צ'ופרים, שמורכב מא' ועד ת' בישראל.


     

    לשמחתנו, לפני כשבוע ימים נשאו מאמציו של עופר פרי. קיט מלא ראשון - בשם דראגון, מתוצרת "קאסטום כרום" הגרמנית - נחת בארץ ונבנה בימים אלה. המוצר המוגמר עומד זה מכבר בתקינה האירופית, ומכאן שאחרי בדיקת תקינות של מכון התקנים, יקבל האופנוע רישוי אוטומטי בארץ. אבל לא רק ברישוי ישראלי מדובר. לאחר מאמצים רבים השיג עפר מעמד של יצרן אופנועי קאסטום-כרום, ועל כן יוכל בעל האופנוע להתגאות במספר שלדה ישראלי לחלוטין. הווה אומר: אופנוע תוצרת הארץ. ממש כמו סוסיתא, או סופה, רק הרבה יותר יפה.

     

    האופנוע כחול-לבן הראשון עתיד להצטייד במנוע דו-צילינדרי בתצורת V ובנפח 1,810 סמ"ק. יהיו לו שישה הילוכים וצמיג אחורי במידה סופר-רחבה של 250 מ"מ. שזה הרבה יותר רחב מצמיג המכונית המשפחתית שלכם... את השאר אפשר ורצוי לראות בתמונות.

     

    המחיר לא יהיה זול, אך בהחלט הולם את תגי המחיר להם הורגלנו בעולם הדו-גלגלי, בעיקר זה היחיד והמיוחד. בין 150 ל-200 אלף שקל, והוא שלכם. בקרוב - נספר גם איך הוא נוסע.

     

    רוצים לצפות בתהליך הבניה של הדראגון? כנסו ל: www.bikeart.co.il

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    אופנוע דראגון
    אפשר להתאים לכל גחמה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים