שתף קטע נבחר

הבייגל של אפל: עכשיו עם גבינת שמנת

ענקית הטכנולוגיה מתקנת עוול בגזרת האימוג'י: עדכון במערכת ההפעלה iOS 12.1 מציג את אימוג'י הבייגל השנוי במחלוקת - בגרסה מחודשת עם גבינת שמנת. הדרך היחידה לאכול בייגל

עדכונים שנעשים במאגרי האימוג'ים תמיד מצליחים להסעיר: איכשהו, האייקונים הקטנים שבהם אנחנו משתמשים מדי יום כדי לבטא את מה שאי אפשר להקליד במילים הופכים יותר ויותר משמעותיים. חלקם מעוררים מחלוקות מסביב לעולם, חלקם מביאים לידי ביטוי נושאים חברתיים מהותיים, וחלקם מובילים לקצרים בתקשורת בעקבות שימוש לא נכון.

 

בייגל עם שמנת (צילום מסך)
לפני (משמאל) ואחרי. הבייגל של אפל(צילום מסך)

 

אימוג'י הבייגל של אפל משתייך לסוג הראשון - דימוי ויזואלי קטן שהצליח לעורר מחלוקת אצל משתמשים מהסיבה הפשוטה: הבייגל נראה תעשייתי, אינו מעורר תיאבון וחשוב מכל - חסרה בו גבינת שמנת. עכשיו מתברר שבאפל החליטו לתקן את העוול ולחדש את אימוג'י הבייגל בעקבות הביקורות. בגרסת הבטא הרביעית של iOS 12.1, מערכת ההפעלה של אפל, תוכלו למצוא בייגל חדש ומעורר תיאבון, עם מרקם טוב יותר של בצק ועם שכבה נאה של גבינת שמנת בתוכו. כפי שאלוהי הבייגל התכוונו.

 

סערת הבייגל של אפל אינה מקרה יחיד: בשנה שעברה עורר אימוג'י ההמבורגר של אנדרואיד, מערכת ההפעלה של גוגל, סערה דומה. בגרסת האנדרואיד של האימוג'י הוצבה שכבת הגבינה מתחת לבשר במקום מעליו, וכך הפך האימוג'י התמים לכאורה לביטוי של פשע קולינרי חסר תקדים. הסערה הייתה כה גדולה, שגוגל התחילה להגיש "המבורגר אנדרואיד" - עם הגבינה מלמטה - במסעדות שלה בקמפוס לתקופה קצובה.

 

בחודש מאי האחרון, במהלך כנס המפתחים של גוגל, עמד על הבמה מנכ"ל החברה, סונדר פיצ'אי, והתגאה בהישגים הטכנולוגיים. את נאום הפתיחה שלו התחיל באזכור של תיקון העוול ההיסטורי: עדכון אימוג'י ההמבורגר כך שיציג את הגבינה מעל לבשר, בדומה לאימוג'י ההמבורגר של אפל. על החסה, הממוקמת בראש הערימה, גוגל קיבלה דווקא נקודות זכות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
לפני ואחרי. הבייגל של אפל
צילום מסך
מומלצים