שתף קטע נבחר

"מבצע": קנה 4 יוגורטים כדי לקבל הנחה על 1

צרכן חשב שבקניית ארבעה גביעי יופלה, יקבל 25% הנחה על ארבעתם, אך כשבדק את הקבלה גילה שקיבל 25% הנחה על גביע אחד בלבד. היתכן שהמבצע הוא: קנהת 4 גביעים קבל הנחה על אחד בלבד? מסתבר שמדובר בתקלה של מגה

עד כמה אתם שמים לב לחיובים בחשבוניות הסופר שלכם? צרכן קנה בסניף מגה בעיר ביוקנעם באמצעות קופון של תנובה, שמבטיח 25% הנחה בקניית 4 גביעי יוגורט יופלה פרי ודיאט פרי. לתומו חשב שיקבל הנחה על כל רביעיית היוגוטים שכן לשון הקופון היתה: "25% הנחה בקניית 4 גביעים".

 

 

"זה עלה לי 5.3 שקלים ליוגורט 21.2 שקל לרביעיה, הון לא קטן", הוא מספר. "הייתי בטוח שאני מקבל 25% החה כלומר שאשלם 15.9 שקל. בפועל, קיבלתי הנחה על גביע אחד כלומר 1.325 שקל בלבד, שמגה עיגלה ל-1.32 שקלים". למעשה הוא שילם בסופו של דבר 19.88 שקל על הרביעיה, הנחה של 6% בלבד, כאילו משמעות הקופון היתה: קנה 4 גביעים - קבל רק אחד בהנחה של 25%. היתכן?

 

 

 

למה התכוון המשורר בקופון? 25% הנחה בקניית 4 גביעים - על 4 גביעים, או שמא, קנה 4 גביעים, קבל 25% הנחה על גביע אחד? ()
למה התכוון המשורר בקופון? 25% הנחה בקניית 4 גביעים - על 4 גביעים, או שמא, קנה 4 גביעים, קבל 25% הנחה על גביע אחד?
 

 

נכון שמדובר בסכום כסף קטן, אבל הצרכן וצרכנים אחרים כמותו, קנה את המוצר במטרה לקבל את ההנחה המוצהרת בקופון, אם כך, למה שלא יקבל את המגיע לו? בנוסף, טעויות כאלה של שקלים בודדים ללקוח, משמעותן שקלים רבים לרשת.

 

תנובה: "זו לא פעם ראשונה". מגה: "היתה תקלה, נפצה"

מתנובה נמסר בתגובה: "הקופון מעניק הנחה של 25% על 4 הגביעים בדיוק כפי שכתוב עליו ובתיאום מול הרשת.

בפניה קודמת שנעשתה בנושא, עלה כי עלולה הייתה להיווצר בעיה טכנית נקודתית במספר סניפים אך היא טופלה.

יש להדגיש כי את המחיר הסופי קובעת הרשת וכל הקופונים מופצים בכפוף לאישור הרשת מראש".

 

מרשת מגה נמסר כי: "קופוני ההטבה של תנובה המעניקים 25% הנחה על רביעיית יופלה פרי ודיאט, ניתנים למימוש במלואם בכל חנויות הרשת ומזכים את הצרכן במלוא ההנחה. מפנייתכם עולה כי הייתה תקלה במימוש הקופון על ידי הלקוח, אנו בודקים את הנושא ונפצה את הלקוח בהתאם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים