שתף קטע נבחר

סוגרים קופה

התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה, כניסת שחקניות נוספות לתחומי האפליקציות להזמנת מוניות ומשלוחים, וגם הצעת חוק שתאסור על גביית עמלה בהזמנת כרטיס קולנוע באינטרנט. חדשות ערוץ הצרכנות בפינה חדשה: "סוגרים קופה"

 

 

 

 

התחרות בשוק המוניות והשליחויות מתגברת. בימים אלו הושקה Raxi, אפליקציה חדשה להזמנת מוניות שתתחרה ב-Gett ובתחנות המוניות המסורתיות. הנהגים לא יידרשו לשלם "דמי סדרנות", העומדים כיום על כ-1,000 שקלים בממוצע. מבחינת הצרכן, הוא יוכל לבחור את הנהג שלו ולהתמקח על המחיר, אך גם ידורג בעצמו - על ידי הנהג.

 

בתחום המשלוחים, מתחרה נוספת ל-Gett: אפליקציה חדשה המושקת בימים אלו, בשם Getpackage, תתבסס על כלכלה שיתופית. הרעיון: כל אחד יכול להיות שולח או שליח. אם אתם בדרך לעבודה, בדרך לטיול בצפון או פשוט רוצים השלמת הכנסה, אתם נרשמים לאפליקציה ומתחילים לאסוף חבילות בדרככם ליעד. אחת לחודש, התשלום מופקד לחשבון שלכם. החברה מבטחת משלוחים בשווי של עד 100 שקלים, ומעבר לכך ישנה תוספת תשלום בהתאם לשווי החבילה. מה הקאצ'? השליח משלם 25% עמלה למפעילי האפליקציה, בנוסף לעלויות הדלק והמיסים.

הקץ לעמלות רכשית הכרטיסים אונליין? ילדים בקולנוע (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הקץ לעמלות רכשית הכרטיסים אונליין? ילדים בקולנוע(צילום: shutterstock)
 

ומה עם Gett? בימים אלו היא משיקה את גט פוסט. במסגרת השירות החדש תוכלו לקבל חבילות מהדואר עם שליח עד הבית, תוך פחות מחצי שעה, ובמחיר של בין 25 ל-35 שקלים למשלוח.

 

סלקום TV יצאה בימים האחרונים במבצע "סודי" שלא הושק באופן רשמי: לפי המבצע היא תסבסד את לקוחותיה, בעלי ממיר שיאומי, בכ-30 שקלים לחודש למשך חצי שנה, אם יציגו בפניה חשבונית שמעידה על כך שרכשו מנוי בנטפליקס.

 

בנטפליקס לא אהבו את שיתוף הפעולה הכפוי הזה והאשימו את סלקום TV בקידום מכירות באמצעות שימוש במותג שלהם, מבלי שהדבר תואם עמם. סלקום לא נשארה חייבת וטענה: "המבצע נשאר בתוקף, אנו פועלים על פי חוק".

 

האם בקרוב תיאסר גביית עמלה על הזמנת כרטיסי קולנוע באינטרנט? השבוע אושרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתגביל את בתי הקולנוע בגביית העמלה. רשתות הקולנוע, כצפוי, התנגדו. בדיון בכנסת טענה יס פלנט שהעמלה מוצדקת, משום שהצרכן משריין מקום באולם וחוסך את התור והטרחה שכרוכים ברכישת הכרטיסים בקופה.

 

סינמה סיטי טענה שכל שקל שירד מעמלת האינטרנט יביא להתייקרות מחיר הכרטיס בשני שקלים. כיום, הן מוכרות כרטיס רגיל בקופה בתעריף של 40 שקלים, ובהזמנה באינטרנט, ב-44 שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים