שתף קטע נבחר

מייסד טיב טעם: אני לא יכול לעמוד בהחזרים לנושים

לאחר שקובי טריביטש חויב לשלם 8,000 שקל בחודש לנושיו במסגרת הליך פשיטת רגל, הוא פנה בבקשה לבית המשפט להפחית את הסכום ל-1,000 שקל בלבד. "אין לי כרגע עבודה ואני מקבל סיוע כלכלי מחברים"

מבקש התחשבות במצבו: איש העסקים קובי טריביטש, לשעבר הבעלים של רשת טיב טעם, הנמצא בהליך של פשיטת רגל, פנה השבוע לבית המשפט בבקשה להורות על הפחתת הסכום החודשי שהוטל עליו בסך 8,000 שקל בחודש לקופת הכינוס, עד שיימצא עבודה.

 

מייסד טיב טעם קובי טריביטש: "אני פושט רגל"

מייסד טיב טעם ישלם 8,000 שקל בחודש עבור חובות של 20 מיליון

 

בתצהיר שהגיש לבית משפט כתב, כי "אני מחפש מקום עבודה שיסייע לי לכלכל את בני משפחתי התלויים בי וכמובן מקום עבודה שיניב תשלום חודשי מכובד לקופת הכינוס. כעת אני מסתייע בסיוע כלכלי מחברים וכמובן אינני יכול לסמוך על כך ולפיכך הנני משתדל ומתאמץ למצוא עבודה מתאימה. בנסיבות העניין ברור כי אינני יכול לעמוד בתשלום של 8,000 שקל, לפחות בשלב זה. לפיכך מבקש להקטין את התשלום החודשי לסך של 1,000 שקל לתקופה שלא תעלה בשלב זה על 6 חודשים וזאת עד שאמצא עבודה כלשהי".

קובי טריביטש  (צילום: אביגיל עוזי) (צילום: אביגיל עוזי)
קובי טריביטש (צילום: אביגיל עוזי)
 

טריביטש מציין, כי הוא מוכן להתייצב בכל זמן שיימסר לו לחקירת יכולת כלכלית בפני בית המשפט או בפני המנהל המיוחד שמונה לו, עו"ד אופיר פדר, כדי שיוכלו לאמת את כל העובדות אודות מצבו הכלכלי הקשה, שמצדיק לטענתו את הפחתת התשלום החודשי. עוד ציין, כי עד כה עבד בניהול שוק האוכל "אלנבי רוטשילד" ללא שכר. "לאחר קריסת שוק 'אלנבי רוטשילד' איבד החייב את מקום עבודתו שצפוי היה להכניס לו רווחים", נכתב בתצהיר.

 

"מבוי סתום"

קביעת התשלומים החודשיים נעשתה טרם עריכת חקירת יכולת לטריביטש והגשת דו"חות מטעמו על מצבו. טריביטש פנה לאחרונה, כפי שנחשף במוסף ממון, לבית המשפט בבקשה להכריז עליו פושט רגל לאחר שנקלע לחובות בסך כ-20 מיליון שקל. השופט איתן אורנשטיין הוציא לאחרונה לבקשתו צו כינוס נכסים.

 

טריביטש היה אחד מאנשי העסקים הבכירים בעולם המזון ופירנס אלפי עובדים. הוא טען בבקשה שהוגשה באמצעות עורכי הדין  איתן ארז ויואב רז, כי "למעשה החובות בגינם אני פונה בבקשת הכינוס הינם חובות שנוצרו כתוצאה מקריסת עסק שהקמתי הידוע בשם שוק 'אלנבי רוטשילד'. יודגש, כי מעולם לא רציתי להתחמק מתשלום חובותיי, ועל אף הקשיים החמורים איתם התמודדתי, לא אמרתי נואש וניסיתי בכל דרך לשלם את חובותיי ולהקטין את ההוצאות אולם הגעתי למבוי סתום".

 

השופט איתן אורנשטיין קבע כי בא כוח טריביטש יפנה למנהל המיוחד של החייב לקבלת עמדתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
קובי טריביטש
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים