שתף קטע נבחר

מכירת הקואופ: הצעת רמי לוי הגבוהה מכולן

הממונה על ההגבלים העסקיים הודיעה כי בדיקת הזוכה תארך מספר שבועות, על אף הציפייה של הנאמנים למכירה מהירה של הרשת. הערכה היא כי הרשות לא תפסול את רמי לוי

אכזבה בקרב נאמני הקואופ: הציפייה שלהם למכירה מהירה של הרשת שנקלעה לקשיים לא תתממש לאחר שמיכל הלפרין, הממונה על ההגבלים העסקיים, הודיעה להם בסוף השבוע כי בדיקת הזוכה תארך מספר שבועות. זאת בעוד הנאמנים ציפו כי הממונה כבר ביצעה את הבדיקות הנחוצות במהלך החודש האחרון שבו כבר היה ידוע מי הם המועמדים.

 

הקרב על קואופ ישראל מגיע לקו הסיום: רמי לוי מול ויקטורי

"בונוסים נדיבים" וחובות של 200 מיליון שקל: הקשיים של רשת קואופ

רשת מזון נוספת בדרך לקריסה: קואופ ישראל בהקפאת הליכים

 

בין השאר פורסם כי רמי לוי, זול ובגדול, פרשמרקט, ויקטורי ומחסני השוק מתעניינים ברכישת הרשת שנקלעה לקשיים. למערכת נודע כי ביום חמישי האחרון הגישו חמשת המועמדים את הצעותיהם המשופרות וכי הצעתו של רמי לוי עבור פעילות הקואופ הייתה הגבוהה ביותר.

רמי לוי ()
רמי לוי

הנאמנים התכוונו להכריז על הזוכה ולהתחיל בתהליך המכירה בתוך שבוע, אלא שכאמור הממונה הודיעה להם שהיא מתכוונת לפתוח בבדיקה מורכבת על בסיס התייחסות לתחרות באזור הגאוגרפי של ירושלים, שם מרוכזים מרבית סניפי הרשת. המשמעות היא שבתקופת ההמתנה ייאלצו הנאמנים לממן את פעילות הקואופ, כאשר ספק אם יש ברשותם מקורות מימון לכך.

 

 

הערכה היא שהרשות לא תפסול את רמי לוי, אך ישנה אי ודאות לגבי תוצאות הבדיקה במובן של מספר הסניפים שהוא יידרש למכור בגלל סמיכותם לסניפי הקואופ, והשאלה אם מספרם יהיה כזה שישנה את כדאיות העסקה או מחירה. מקורבים לרשות אמרו כי בפני הנאמנים עומדת האפשרות, אם אין ברצונם להמתין, לנצל את

ההתעניינות הערה ברכישה, ואת העובדה שקיבלו הצעות מחיר ראויות ולבחור מועמד אחר שהצעתו איננה הגבוהה ביותר אך ניתן לבצע אותה מיידית.

 

בתוך כך, פנו נאמני הקואופ לבית המשפט בבקשה להאריך את הקפאת ההליכים בשלושה חודשים נוספים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים