שתף קטע נבחר

"בגלל ציורי אירוויזיון" - אין חותמת בד"ץ לבקבוקי נביעות

לקוח צילם שלט בסניף רשת "יש חסד" החרדית של שופרסל ובו כיתוב המזהיר מפני קניית בקבוקים על גביהם מופיעות דמויות נטולות פנים של זוכי האירוויזיון. הסדרה לא קיבלה חותמת כשרות בד"ץ העדה החרדית, כי היא מיועדת למגזר החילוני. שופרסל: "השלט הוסר באופן מיידי"

"שישיות מים נביעות ללא חותמת בד"ץ העדה החרדית, בגלל ציורי האירוויזיון". כך נכתב בשלט שהופץ ברשתות החברתיות על ידי לקוח שפקד סניף בבני ברק של רשת "יש חסד" השייכת לשופרסל.

 

קטנה ומטריפה: רוצים חנות באמזון? כך תעשו זאת נכון

מתלוננים על חברות הטלוויזיה: HOT מובילה בתלונות על כסף, yes בתלונות על שירות

ערוץ 24 ירד מעידן פלוס במפתיע

 

הרשת פונה לציבור החרדי שעבורו כשרות מהדרין של בד"ץ העדה החרדית היא המהודרת ביותר.

 

>> לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

   ()
השלט בסניף "יש חסד" של שופרסל בבני ברק

גורמים בענף אמרו ל-ynet שמשטח של המהדורה המיוחדת לאירוויזיון, שכולל דמויות נטולות פנים של זוכי האירוויזיון הישראלים לאורך השנים, התגלגל בטעות לסניף אחד של הרשת. כיוון שלקוחות הסניף יודעים שלנביעות יש בדרך כלל כשרות בד"ץ, לסניף היה חשוב להבהיר שלמהדורה זו אין כשרות כזאת. הסיבה לכך היא שבחברה המרכזית למשקאות קלים לא נוהגים להכשיר הכשר בד"ץ מהדורות מיוחדות שמיועדות לציבור הכללי. לבקבוקים יש כשרות רבנות בלבד. בין היתר, נהגו כך במהדורות לילדים שהציגו ציורים של דמויות כמו שרק.

 

לא ברור איך זה עובד בפועל: האם המשגיח במפעל פשוט מדלג על "הייצור המיוחד", שכן מדובר באותם מים מינרליים ורק הציורים על הבקבוקים שונים.

 

"לא רוצים שהחותמת של בד"ץ תתנוסס ליד דבר כזה" 

במגזר מסבירים: "כשיש פרסומת של משהו 'חילוני' על המוצר - חותמת הכשרות של הבד"ץ יורדת. הם לא מסירים את הכשרות, אלא מורידים את החותמת. כך נוהגים תמיד. הם לא רוצים שהחותמת שלהם תתנוסס ליד דבר כזה. זה קרה גם כשעל פפסי הייתה תמונה של מסי בגלל פרסום של ליגת האלופות. זו מדיניות עתיקת שנים".

 

לפי גורמים בשוק המשטח הוצא מהסניף אחרי פרסום התמונה.

 

מהחברה המרכזית למשקאות קלים ומבד"ץ העדה החרדית לא נמסרו תגובות לידיעה.

 

משופרסל נמסר בתגובה: "מדובר בשלט שנתלה באופן עצמאי ויזום בסניף אחד של רשת יש חסד, שלא על דעת הרשת.

 

"ברגע שהתגלה הנושא, השלט הוסר באופן מיידי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים