שתף קטע נבחר

"גינדי שינמכה את מפרט הבריכה במגדל השופטים"

כך טוענת חברת הבנייה א. דורי בכתב הגנה לתביעה שהגישו דיירים בפרויקט נגדה ונגד היזמית גינדי החזקות בטענה לליקויי בנייה. נציגות הדיירים: "הוכחה לנכונות טענותינו"

מחריף הסכסוך במגדל השופטים בתל-אביב, שבין בעלי הדירות בו שרי אריסון , איתן רף ועמוס מלכא - והפעם מגיעה תגובת הקבלן המבצע חברת א. דורי. בכתב הגנה שהגישה חברת הבנייה לתביעת דיירים במגדל היא טוענת שמילאה אחר ההוראות של היזם גינדי החזקות.

 

גינדי נגד שרי אריסון וצביקה פיק: "הנזקים במגדל G - מצד הדיירים"

שרי אריסון וצביקה פיק תובעים את גינדי החזקות על ליקויי בנייה במגדל השופטים

אהוד ברק מצא דירה לשכור תמורת 25 אלף שקל

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

התביעה הוגשה בנובמבר האחרון על ידי נציגות הדיירים במגדל וחלק מבעלי הדירות בפרויקט נגד א. דורי ונגד היזם גינדי החזקות. התביעה, בסך 65 מיליון שקל, טוענת לליקויים ולרשלנות חמורה בבנייה. באשר לטענה לליקויים במתחם הבריכה, טוענת דורי כי כדי שגינדי תעמוד במחיר שהקציבה לעצמה עבור עבודות אלו "ביצעה מספר 'שנמוכים' במפרט המתחם לעומת המפרט עמו יצאה למכרז". עם זאת, דורי טוענת כי התביעה מופרכת ויש להורות על דחייתה "ודאי כלפי דורי".

מגדל G מגדל השופטים תל אביב (צילום: Street View on Google Maps)
מגדל השופטים בתל אביב(צילום: Street View on Google Maps)

לטענת דורי, "ניסיון התובעים לייצר תמונה לפיה הפרויקט מאופיין בליקויי בנייה המהווים אף 'סכנת חיים של ממש' מטעה וכוזב". דורי טוענת, באמצעות משרד עו"ד ש. פרידמן, כי "דיירי הפרויקט התקשרו בחוזה מכר עם גינדי. בין דורי לתובעים אין התקשרות חוזית. גינדי הייתה אחראית על תכנון הפרויקט ובחירת החומרים. רוב, אם לא כל הליקויים הנטענים, הם באחריותה הבלעדית".

צביקה פיק, שרי אריסון איתן רף (צילום: דנה קופל, אוראל כהן)
בין בעלי הדירות: צביקה פיק, שרי אריסון ואיתן רף(צילום: דנה קופל, אוראל כהן)
 

מטעם עו"ד זהר לנדה, בא כח גינדי החזקות, נמסר: "גינדי לא מנהלת את התביעה בתקשורת. העובדות וטענות הצדדים יתבררו במסגרת ההליך".

 

נציגות דיירי הבית, המיוצגת על ידי עו"ד גבי ספרן: "גינדי וא. דורי מנסות לזרוק זו על זו את האחריות על הליקויים החמורים בפרויקט. הן גם מעלות טענה הזויה לפיה לדיירים אחריות לליקויים בשל 'היעדר תחזוקה', כשהליקויים לא קשורים לכך. הודאת דורי שקיבלה הנחיה מגינדי 'לשנמך' את הסטנדרט של רכיבים מסוימים היא עוד הוכחה לנכונות טענותינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Street View on Google Maps
מגדל השופטים
צילום: Street View on Google Maps
מומלצים