שתף קטע נבחר

לקנות כמו אמריקנים: כך תצטרפו לחגיגת הקניות של ה-4 ביולי

4 ביולי הוא יום חגה של ארצות הברית, אבל מי אמר שאי אפשר לנצל את המבצעים גם מישראל הקטנה? בדקנו איזה אתרים מציעים את המבצעים הכי שווים - וכמה יעלה לשלוח גם מאלה שלא שולחים לארץ

לפני 243 שנים האמריקנים הכריזו על התנתקותם מבריטניה והיום אתם תחגגו את זה איתם בשופינג. בארה"ב, כל חג הוא תירוץ לחינגת מבצעים וישראלים לא יפספסו את ההזדמנות, אם מתאפשר להם.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

מה צריכים לעשות העסקים הקטנים כדי להרוויח מהכניסה של אמזון

זארה החלה למכור אונליין בישראל - כרגע רק באפליקציה

ביטל עסקה תוך דקות - וחוייב בדמי ביטול

 

 

החג הזה הוא חגן של חברות השילוח שמספקות כתובת בארה"ב. בשנים האחרונות ניתן לקנות מכל אתר אמריקני בזכות חברות שילוח ישראליות ובינלאומיות. לשם כך, עליכם להירשם באתרי חברות השילוח, לקבל כתובת בארה"ב, שהיא למעשה כתובת של מחסנים, להזין אותה ולשלם. הרכישה תישלח לשם. מכתובת זו, חברת השילוח, מעבירה את המשלוח ארצה. על השירות הזה תשלמו תוספת כסף כמובן, אבל לכבוד חגיגות הקניות חברות השילוח יוצאות במבצעים ויחד עם מבצעי 4 ביולי של האמריקניים - יתכן שהקנייה תשתלם.

   (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

מה כדאי ועל מה כדאי לוותר

מה כדאי לקנות ב-4 ביולי? בעיקר אופנה וקוסמטיקה וגם: מנשאים, מוצרים לבית הספר ופריטים לבית. "זה חג של קניות בגדים. ישראלים שולחים לארץ חבילות של 3 ק"ג בגדים. הרי הקיץ בישראל ארוך יותר מהקיץ בארה"ב", סיפר לממון יניב קוטר, הבעלים של חברת השילוח דילטס, שמציע משלוח מוזל של 20 דולר למשלוח בגדים במשקל עד 3 ק"ג, לחברי קבוצות פייסבוק שעוסקות בקניות. גם למתחרה יושופס יש מבצעים דומים.

 

אמנם בארה"ב יש מבצעים חוצי קטגוריות, אבל לישראלים לא כדאי לשלוח ארצה סירות קנו, מוצרי חשמל שלא מתאימים למתח בישראל, ורהיטים, למשל. אוהלים וציוד קמפינג כדאי לרוב לקנות באמזון, אבל עקבו אחר המחירים היום ואולי תמצאו מציאות.

 

חברות השילוח מציעות הנחות גם על משקלים כבדים. למשל בשילוח עד 5 ק״ג תקבלו 40 שקל הנחה עם קוד קופון 4JULY40 בדילטס וביושופס: 20% הנחה. יש גם הנחות למשקלים כבדים במיוחד: בדילטס תקבלו הנחה של 200 שקל על משלוח במשקל 10 ק"ג בשימוש בקוד קופון 4JULY200.

 

 

האם תחסכו כסף בקנייה ב-4 ביולי? לפעמים - בהחלט. לרוב: זו לא המוטיבציה העיקרית לקנייה ביום הזה. ישראלים אוהבים לקנות בארה"ב מותגים שאין בארץ, או שהמבחר שלהם בארץ מצומצם. חגי מבצעים מאפשרים לנו לקנות בארה"ב במחיר שפוי למרות עלויות השילוח.

 

קחו בחשבון שב-15 וב-16 ביולי יחול פריים דיי - יום המבצעים הענק של אמזון לחברי מועדון פריים (הרישום הוא חינם לחודש הראשון, אם אתם מתלבטים) וכדאי לשמור חלק מהרכישות ליום הזה, במיוחד כשמדובר במוצרי אלקטרוניקה, קינדל, אלקסה וציוד קמפינג.

   ()
 

אז איפה יש מבצעים?

אחד המותגים האהובים על ישראלים הוא קרטרס. למרות שהמותג נמכר בארץ, כולל בחנות אונליין, המבחר באתר האמריקני גדול יותר והמחירים ב-4 ביולי – נמוכים יותר. קרטרס יצאו בתוספת של 40% הנחה על כל קטגוריית ה-clearance, שהיא במילא זולה. לדוגמא חולצת איגואנה לבנים, שנמכרת ב-2.39 דולר, הנחה של 8.5% מ-3.99 דולר, תקבל עוד 40% הנחה, כלומר - היא נמכרת כרגע ב-1.74 דולרים, פחות מ-7 שקלים. אין מחירים כאלה בארץ.

 

יש גם 40% הנחה על פריטי בייסיק לתינוקות ועד 40% הנחה על פריטים חדשים. על זה תוסיפו קוד הנחה TAKE30, שיש להזין בעת הקנייה שמעניק הנחה של 30 דולר בקנייה מעל 100 דולר. זה מאפשר לכם לקנות ב-104 דולר, לשלם 74 דולר בלבד - מתחת לרף המחייב תשלום מע"מ על החבילה.

 

ניתן להשתמש בחברות השילוח יושופס או דילטס. יושופס מציעה קופון בשיתוף עם רעות לונברג מומחית קניות אונליין ומנהלת קבוצת "רעות תקני לי" - reut_clo שמאפשר משלוח קבוע של 20 דולר בשילוח אקספרס, במקום משלוח משתנה לפי משקל ונפח.

 

גם דילטס יצאה בשת"פ שקשור בקרטרס: משלוח קבוע של 20 דולר לחברי קבוצת "קונים קרטרס בכיף", עד 3 ק"ג בשילוח אקספרס. מבצע דומה יש לגבי כל הביגוד בקבוצת הפייסבוק של בני בוחניק כזה אני רוצה - IneedIt. חברת השילוח idgu מעניקה 40% הנחה על שילוח, כך שיתכן שגם דרכה ישתלם לכם להזמין.

 

באתר של ליוייס יש 50% הנחה נוספת על הסייל, בשימוש בקוד הקופון HURRY50. 

 

בבננה ריפבליק: גברים - 30% הנחה, נשים - 40% הנחה ועל פריטי סייל יש 50% הנחה.

 

ויקטוריה'ס סיקרט נמצאת כרגע בסייל החצי שנתי ומציעה 40%-60% הנחה על יותר מ-1,700 פריטים.

 

מותג האופנה ובגדי הים Boohoo מציע עד 50% הנחה, כולל הקולקציה של ג'ורדן וודס - טווח מידות רחב.

 

יש גם הנחה של 40% ב-nununu וב-celinununu.

 

נעליים

6pm אתר נעליים וביגוד חביב על ישראלים, מציע עד 80% הנחה, משלוח חינם בתוך ארה"ב.

 

ב-Joe's New Balance Outlet מציעים עד 70% הנחה על פריטים נבחרים באתר ו-50% הנחה על פריטים חדשים. משלוח חינם בתוך ארה"ב.

 

באתר של ריבוק יש 30% הנחה על מוצרים בצבעי הדגל - אדום לבן וכחול בשימוש בקופון JULY4.

 

כדאי לעקוב גם אחרי האתרים האמריקניים של אדידס, פילה, נייקי ומותגים אחרים, שכן יתכן שיצוצו בהם מבצעים במהלך היום.

 

שימו לב שלדילטס יש הנחה בשילוח נעליים 20 דולר עד 3 ק"ג. ליושופס ולרעות לונברג יש קופון לנעליים: מחיר פיקס של 19 דולר (עד 3 ק”ג) בשימוש בקוד: reut_shoes.

 

מוצרי קוסמטיקה ומוצרים לבית

ב-Bed Bath and Byond מציעים עד 70% הנחה ויש גם משלוח ישיר לישראל.

 

מבצעים על מוצרי קוסמטיקה חפשו ב-Ulta יש שם מבצעי קיץ שמסתיימים מחר. ב-iHerb לא מצאנו מבצעים מיוחדים ליום העצמאות באתר בעברית, אבל יש שלל מבצעים אחרים, כתמיד באתר הזה.

 

קיילי ג'נר יצאה במבצע - 20% הנחה על מוצרי האיפור של קיילי קוסמטיקס ו-50% הנחה על מוצרים נבחרים. שילוח חינם בינלאומי מעל 60 דולר.

 

לשלוח מוצרי קוסמטיקה לארץ זה לא תמיד זול. קבלו קופון על משלוח קוסמטיקה ביושופס: 30% הנחה על שילוח בשימוש בקופון – reut_cosmetics. הנחה על שילוח קוסמטיקה בדילטס: 20 דולר מחיר קבוע עד 2 ק"ג.

 

עוד מבצעים

עוד אתרים: Home Depo ב-40% הנחה, יש גם הנחות ענק בוולמארט, אסוס האמריקני, מבצעים על מגוון מוצרים באתר מוצרי החשמל והמחישוב B&H ויש גם הנחות באמזון ואיביי.

 

אתר המותג סקיפהופ (תיקים, בקבוקים, צעצועים, כלי אוכל) יצא במבצע: כל האתר ב-25%, 40% הנחה עם קופון GREAT + אקסטרה 10% עם קופון PLUS.

 

רעות לונברג מציעה מבצע ב-pottery barn kids על תיקי בית ספר, דרך יושופס: 25 דולר על משלוח עד 3 ק”ג , 29 דולר מ-3 ק”ג עד 5 ק”ג (כולל) ומ-5 ק”ג עד 7 ק”ג 33 דולר, בשימוש בקופון: reut_pbk, לא כולל תיקים עם גלגלים, בתוקף עד 20 ביולי 2019.

 

אסנת מהקבוצה של רעות, ממליצה על מנשא FTG של טולה, דגם אפור בחצי מחיר, כולל קופון של 5% הנחה. למרות משלוח ב-25 דולר, העלות הכוללת תהיה כ-350 שקל פחות מחצי מהמחיר בארץ.

 

 

   ()
 

טיפים לרוכש המתחיל

פתחו חשבון בחברת שילוח שמחזיקה כתובת בארה"ב: DealTas, idgu, USHOPS, SHIPITO.

 

שימו לב למבצעי חברות השילוח.

 

בדקו כמה מע"מ תשלמו בתוך ארה"ב (האחוז משתנה ממדינה למדינה, הבירור לפי כתובת חברת השילוח).

 

דמי השילוח לא נכללים בסכום לפיו מחשבים גביית מע"מ על חבילה (75 דולר ומעלה), אבל המכס לוקח 5 דולר לק"ג (לדוגמא: חבילה של 100 דולר שמשקלה 1 ק"ג - תחושב כ-105 דולר).

 

יש אתרים שלא מקבלים כרטיס אשראי ישראלי. למשל, באתרים האמריקניים של מייסיס וטומי היפיגר. לחלק מחברות השילוח יש שירות "קונים בשבילך" בדיוק למקרה הזה

 

קחו בחשבון שיש אתרים שחוסמים כתובות שהם מזהים ככתובות המוניות.

 

יש אתרים ששולחים ישירות לישראל, אבל לרוב: לא בחינם. השוו מחירים לעלויות השילוח בחברות השילוח.

 

הירשמו לניוזלטר של האתרים. לעיתים קרובות תקבלו קוד להנחה בקנייה הראשונה.

 

אל תקנו באתרים בלי להשתמש בקוד הנחה כלשהו. תמיד יש כזה ב-4 ביולי. חפשו אותו באתר.

 

השתמשו בקבוצות פייסבוק של מומחי קניות אונליין כדי לקבל מידע על מבצעים: Ineedit, AliBuy, רעות תקרני לי, סלאמתק ואחרות.

 

שימו לב שבמבצעים החזקים - מהר מאוד נוצר מחסור במידות.

 

לגבי מוצרים שנמכרים בארץ: השוו מחירים למחירי ישראל. לא תמיד כל כך יקר פה.

 

קחו בחשבון שעל בגדי קיץ - לא יהיו מבצעים חזקים עד חגי נובמבר. זה הזמן לקנות.

 

לפעמים יש גם הנחות באתרים הבריטיים ב-4 ביולי.

 

בדקו את חשבון המייל שלכם - חברות השילוח אמורות לשלוח לכם אופציות למשלוח ברגע שהחבילה מגיעה למחסנים שלהן.

 

שמרו כסף לקניות באמזון בפריים דיי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים