הולמס פלייס: ההכנסות ממותג הלואו קוסט אייקון צמחו ב-81.4%
רשת מועדוני הכושר סיכמה את הרבעון השלישי של 2019 עם הכנסות של 110 מיליון שקל - צמיחה של 10% ביחס לרבעון המקביל; ההכנסות ממועדוני הולמס פלייס עלו ב-3.6% ל-94.3 מיליון שקל; הרווח הנקי עלה ב-21% ל-4.1 מיליון שקל
רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס פירסמה היום (ד') את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2019, והציגה הכנסות של 110 מיליון שקל. מדובר בעלייה של 10% ביחס לרבעון המקביל ב-2018, שנרשמה הודות לעלייה במספר המנויים והתחזקות של 1.2 מיליון שקל בהכנסות מאימונים אישיים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הולמס פלייס מסכמת רבעון: זינוק ברווח וקפיצה במספר המנויים
תלונות על זאוס ראשל"צ: הולמס פלייס במו"מ לקניית מועדון הכושר
מועדון הכושר זאוס נסגר בחדרה, צרכנים ועובדים טוענים: "הרשת חייבת לנו כסף"
עלייה בהכנסות לצד צמצום בהוצאות העלו את הרווח הגולמי ב-29% והוא הסתכם ברבעון ב-16 מיליון שקל לעומת 12.3 מיליון שקל ברבעון מקביל. ההתייעלות במועדוני הולמס פלייס והעלייה בהכנסות ממועדוני אייקון, המאופיינים ברווחיות גבוהה יחסית, שיפרו את שיעור הרווח הגולמי ל-14.5% לעומת 12.4% ברבעון מקביל 2018.
השיפור בהכנסות והעלייה ברווחיות הגולמית הגדילו את הרווח התפעולי ב-1.4 מיליון שקל והוא עמד ברבעון השלישי על 6.7 מיליון שקל - עלייה של 26% לעומת 5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח נקי עמד על 4.1 מיליון שקל - עלייה של 21% לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2018.
מומלצים

