שתף קטע נבחר

לא לומד לקח: רופא שיניים שנשלח לכלא על העלמת הכנסות - שוב חשוד באותן עבירות

שלושה תושבי אשדוד חשודים כי העלימו הכנסות בסכומים של מיליוני שקלים. בין החשודים: רופא שיניים שהורשע בעבר בעבירות מס ונידון ל-12 חודשי מאסר. השלושה נעצרו בעקבות ביקורת בצ'יינג' בעיר

ביקורת שגרתית של חוקרי פקיד שומה אשקלון בצ'יינג' באשדוד, העלתה חשד כי שלושה תושבי העיר מעלימים הכנסות במיליוני שקלים. בעקבות החשדות פתחו עובדי פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום בחקירת השלושה, במסגרתה ערכו חיפושים בדירותיהם ובמשרדיהם.

 

רשות המיסים: נעצור בעלי חשבונות בחו"ל שלא דיווחו על כספם

45% מהשכירים מעולם לא ביקשו החזרי מס - ומיליארדי שקלים מחכים

יש לכם מה להצהיר? כך תפעלו נכון מול רשות המיסים

 

אחד מהחשודים, רופא שיניים, הורשע בעבר בגין העלמת הכנסות ונידון ל-12 חודשי מאסר בפועל. הוא חשוד כעת בהעלמת הכנסות בסך מאות אלפי שקלים. מחקירתו עולה, על  פי החשד, כי עבד מבלי לפתוח תיק במס הכנסה ומבלי להגיש דו"חות.

  (צילום: shutterstock)
רופא שיניים. אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

תושב נוסף, העוסק בתחום האינסטלציה, חשוד בהעלמת הכנסות בסכומים של מיליוני שקלים תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. ברשות המיסים טוענים, כי השרברב הודה בחקירתו כי מעולם לא פתח תיק במס הכנסה, וכי זייף חשבוניות כדי למסור לחברות עבורן ביצע עבודות. בנוסף, הודה כי סיפק חשבוניות כוזבות לחשוד נוסף שנחקר בעקבות הביקורת בצ'יינג' בעיר.

 

התושב השלישי, העוסק במסגרות, חשוד בהעלמת הכנסות בסכומים של מאות אלפי שקלים תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. מבקשת המעצר, עולה כי החשוד קיבל חשבוניות פיקטיביות משותף שלו לעבודה, וכי את הצ'קים שקיבל עבור העבודות היה נותן בחלקן לשרברב החשוד בפרשה ואת חלקן היה פורט בצ'יינג'.

 

השלושה הובאו בפני השופט אלעזר ביאלין מבית משפט השלום בירושלים, אשר שחרר כל אחד מהם בתנאים מגבילים ביניהם צו איסור יציאה מהארץ ל-180 יום, התחייבות עצמית על סך 100 אלף שקל וערבות צד ג' באותו הסכום.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
רופא שיניים. אילוסטרציה
צילום: shutterstock
מומלצים