שתף קטע נבחר

"האח הגדול": מתגעגעים לתמי

דיירים מוצלחים כמו תמי עוזבים מרצון עצמם וההדחות תפסו קצב - אז נשארנו בעיקר עם מגי, ישראל ודרמה קווין מהגיהנום. וגם עם עוד כמה אנשים שמסוגלים לדבר רק על עצמם

רק אתמול התבשרנו על האיחוד הצפוי בין ערוץ 10 לרשת, שאולי המצב של "האח הגדול" הנוכחי היה אחת הסיבות לבואו, ונדמה שהפקת האח פתחה במבצע לחיסול מלאי הדיירים על המדף כדי להיפטר ממשאבת המזומנים הזו עם כמה שפחות נזקים תקציביים.

 

 

החיים עצמם תומכים במגמה הזאת - חוץ מהדחות הפתעה הדיירים גם נוטשים את הבית מיוזמתם. אחרי טאי בחרה תמי, שהובילה את הסקרים, לוותר על התענוג הנפשי שבצפייה במגי וישראל משתגשגים והחליטה לעבור בבקו"ם כי "המשפחה שלי צריכה אותי ולא יכולה בלעדיי", או במילים אחרות, בניגוד אליכם, דיירים אפסים, שלא השכלתם להעריך אותי בכלל ועכשיו תישארו פה ותאכלו תחת. אהבתיך, תמי, אבל אני מבינה את הצורך להימלט על נפשך. הייתי רוצה שהיא תישאר רק כדי לראות איך הדיירים האחרים מתחילים לשנות את היחס שלהם כלפיה כשהיו מבינים שיש לה את הסיכויים הגדולים לנצח.

  

שיחות ליד האח:

מגי הופכת למלכת הכיתה

הקרב על השניצל 

השואו של האחות הגדולה 

נשים מקנאות, גברים בורחים  

מריחים את המריחה

 

ואתמול זאת הייתה אורלי שהופרשה החוצה, וכמו שזה נראה, זה ההיי-טיים מבחינתה. כל הבית היו רדומים, יותר גרוע מסרט טורקי, כפרה עליך. כבר עדיף לשבת בבית ולראות וידאו עם שלט, מאשר להעביר זמן מת עם הרעלת סוכר. אורלי השאירה אחריה מורשת ארוכה ומכובדת של חביאום ובעיקר הרבה אוכל שמפוזר בכל מקום בבית, ושיום אחד יימצא על ידי תומר שיטיל רפש בלירז מול כולם, ואז יפרסם מודעת התנצלות קטנה בעמוד הפנימי אחרי הספורט.

 

מתוך
עוזבת אחרי הרעלת סוכר. אורלי
 

כי באמת, העונה הזאת לוהק בית האח על ידי חבורה נאה של נרקיסיסטים חסרי מודעות. לא כולם, אבל כמעט. אפשר לראות את זה בסצנה אחת שנדמה שחוזרת בבית שוב ושוב – דייר פוגע בדייר אחר, הולך להתנצל או כמו שזה נראה – תובע בלהט צדקני את סליחתו של זה שנפגע ומנסה לחנך אותו קצת תוך כדי. כשהוא לא מקבל אותה הוא משתולל או קורס או יוצא מדעתו כי "נורא נורא קשה לו", ולא מפסיק לדבר על עצמו בלי לראות את הבנאדם שמולו בשיט. תומר לא עוזב את לירז אחרי שהוא מאשים אותה בחביאום, כי הוא חייב להרגיש טוב עם עצמו ועכשיו. הוא לא מסוגל להיות אפילו דקה במצב שבו הוא מרגיש אשם או יודע שמישהו כועס עליו. הוא בכלל לא רואה את לירז (אבל מה כן, רואה את האוכל שהוא עצמו מחביא. שאפו).

 

ישראל מוכר למגי שהם לא עושים שום דבר לא בסדר ומנסה לשכנע אותה שכולם מעריצים אותה על זה שהיא מתכייפת עליו בבית כשיש לה חבר בחוץ. סימה, דרמה קווין מהגיהנום, הבחורה שאם היא תציץ שנייה אחורה ותראה את הדבשת של עצמה היא תהפוך לנציב של מלח, היא ולא שרף צווחת על אורלי שהיא "מוציאה אותה ברבים", וזה אחרי שאורלי עשתה את החטא הנורא מכל – הגיבה למשפט שהיא שמעה.

 

מתוך
מתוך "האח הגדול"
 

סימה, שבניגוד לכולם הגיעה לבית האח כדי "להחזיר לעצמה את סימה השמחה", שבטוחה שכולם מקנאים בה כי "היא בחורה עם שמחת חיים", שמאיצה מאפס למאה באופן שמפחיד ילדים קטנים, שנכנסת להיפרוונטילציה של שכרון חושים רק מלצפות בעצמה קוראת למישהי אחר 'שטן מהלך על שתיים', ורגע אחרי זה מייבבת בשכנוע עצמי מוחלט ש"אני אף פעם לא פוגעת באף אחד". שמהקורות שהיא תיטול מבין עיניה אפשר יהיה לבנות גשר למילניום הבא. יאיר לפיד, תאכל אבק.

 

המשימות סו פאר מסתמנות כמושקעות בטירוף מבחינת תפאורה, אבל מתקשות לספק את העסיסיות שאמורה ללחלח את הפרקים. ישראל ומריה, במשימה שמן הסתם נתפרה עבור ישראל ותמי אבל תמי עזבה את הבניין רגע לפני, פתחו קונדיטוריה, וליבי עם ישראל שנאלץ לדבר אל עצמו במשך כמעט 24 שעות כי מריה בעיקר רצה במעגלים בתוך הראש של עצמה אבל מתקשה מאוד לתרגם את זה למילים ולייצא את זה לעולם החיצון.

 

גם אחד הטריקים הכי פחות ערכיים של ההפקה, זה שמלשין לדיירים על מה שאמרו עליהם דיירים אחרים מאחורי הגב, התקשה לייצר תגובת המשך, לא משנה כמה שיט פגע במאוורר. אפילו ההכרזה של סימה כמה היא מחזיקה מעצמה לא באמת חידשה לאף אחד. המשימה נחתמה בקול ענות חלשה כשהתברר שמגי ואליאב הגניבו גולת זהב לנהר השוקולד וחשבו שאף אחד לא יראה. ומה יהיה עם הפוליטיקה? והמנכ"לות? הרי ברור שזה יירשם לשניהם בתיק האישי.

 

בפרק הבא – כניסה מפתיעה בשבת ואולי יציאה מפתיעה של מריה, שהמשפחה שלה כבר דורשת להוציא אותה החוצה כדי שלא תעשה בושות. אילליקה!

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים