שתף קטע נבחר

אושרת קוטלר תעזוב בקרוב את חדשות רשת, המחליפה הזמנית - הילה קורח

מגישת הטלוויזיה אושרת קוטלר תעזוב את חדשות רשת באופן סופי ב-22 ביוני, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet. מי שתיכנס לנעליה באופן זמני תהיה מגישת תוכנית הבוקר בערוץ, הילה קורח. גורמים בערוץ: "ייתכן וזה יהיה קבוע"

מגישת הטלוויזיה אושרת קוטלר תעזוב את חדשות רשת באופן סופי ב-22 ביוני, כפי שנחשף ב-ynet. מי שתיכנס לנעליה באופן זמני תהיה מגישת תוכנית הבוקר בערוץ, הילה קורח. בערב המימונה החליפה קורח לראשונה את קוטלר, וגורמים בחדשות רשת אמרו אז כי ההחלפה היא חד פעמית. אולם בהנהלה הביעו שביעות רצון מקורח ומאז היא הגישה את התוכנית עוד מספר פעמים, עד שהוחלט שתחליף זמנית את קוטלר. "ייתכן וזה יהיה קבוע אבל עוד חזון למועד", אמרו גורמים.

 

קוטלר בת ה-53, הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 13 עוד בימיו כערוץ עשר והגישה ב-10 השנים האחרונות את תוכנית "המגזין" בערב שבת. במסגרת תפקידיה בערוץ, הגישה גם את המהדורה המרכזית לסירוגין. לפני מספר חודשים ביקשה קוטלר לצאת לחופשה של שנה ללא תשלום מהנהלת חדשות רשת, ובקשתה התקבלה בחיוב.

 

אושרת קוטלר החדשות 13 (צילום: החדשות 13)
תעזוב בעוד שתי תוכניות. אושרת קוטלר(צילום: החדשות 13)

 

בחודשים האחרונים שמה של המגישה הוותיקה עלה לכותרות בעקבות התבטאות על חייל צה"ל בשידור בתוכניתה "המגזין", זאת בתגובה לכתבה על התעללות בפלסטינים בגדוד נצח יהודה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש", אמרה. בסופה של אותה תוכנית הבהירה: "הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע", ואף הוסיפה: "אמשיך להביע את דעתי בתוכנית הזאת. לא תצליחו להשתיק אותי".

 

ההתבטאות עוררה סערה גדולה, שגררה התייחסות גם של ראש הממשלה נתניהו ושל שלל פוליטיקאים. באותו השבוע גם הוצמדה למגישת הטלוויזיה אבטחה

 צמודה מחשש לפגיעה בה. בתוכניתה הבאה ניסתה להבהיר את דבריה: "אני מצטערת מעומק לבי אם דבריי פגעו במי מכם, אבל אינני יכולה שלא לראות את המחיר היקר שאנו משלמים דרך ילדינו, חיילנו, על מציאות השליטה בעם אחר. מציאות שנמשכת 52 שנה. ולא, אין לי פתרונות קסם. אני לא פוליטיקאית". לפיה, מטרת דבריה הייתה "לגרום לנו כחברה לקחת אחריות אישית על מעשיהם של חיילי נצח יהודה, שכן אי אפשר להאשים אותם בחציית גבולות מוסריים וחוקיים כשאנחנו הם אלה שמעמידים אותם בפני מציאות בלתי אפשרית בשטחים יום אחרי יום".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חדשות 13
אושרת קוטלר
צילום: חדשות 13
לאתר ההטבות
מומלצים