שתף קטע נבחר

חם לכם? לכו לקולנוע! מדריך צפייה לחודשי הקיץ החמים

מ"מלך האריות" ה-סרט של השנה, דרך החדש והמדובר של טרנטינו ועד לסרטי אקשן מצננים וסרטי אנימציה לקטנים. רגע לפני שהקיץ מגיע לשיאו, הכנו מדריך לסרטים שצפויים לצאת בחודשיים החמים של החופש הגדול

עונת הקיץ ההוליוודית בעיצומה. כבר היו לנו להיטי ענק כמו "הנוקמים: סוף המשחק", כישלונות מפוארים כמו "אקס-מן: הפניקס האפלה" וסרטים שהדעות לגביהם חלוקות כמו "רוקטמן". אבל הקיץ האמיתי עוד לפנינו, ואם יש מקום שהמזגן מעולם לא אכזב בו - זה בית הקולנוע. לטובת המזיעים ואלו שמחפשים להעסיק את הילדים, הכנו מדריך צפייה מקוצר לסרטים שצפויים לעלות בחודשיים הקרובים, או אם תרצו - בחופש הגדול.


"מלך האריות"

ללא ספק ה-סרט של הקיץ. עיבוד הלייב אקשן של דיסני ל"מלך האריות" צפוי להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של השנים האחרונים. עם נבחרת כוכבים המונה שמות כמו דונלד גלובר, ביונסה, סת' רוגן, ג'ון אוליבר ועוד; ועבודת אנימציה שלפי הטריילרים נראית לא פחות ממדהימה - לא נותר אלא להתרווח באולם הממוזג ולהתאהב שוב בדמויות שכבשו אותנו לפני יותר מ-20 שנה.

תאריך יציאה: 18 ביולי 

 

"היו זמנים בהוליווד"

אומנם סרטו התשיעי של קוונטין טרנטינו יצא בידיים ריקות מפסטיבל קאן, אבל זה לא אומר שאנחנו לא נשפוט אותו בעצמנו. במרכז העלילה שחקן שזמנו עבר (לאונרדו דיקפריו) והפעלולן שלו (בראד פיט) שמחפשים את עצמם בהוליווד של סוף שנות ה-60. אה כן, וישנה גם השכנה שרון טייט (מרגו רובי), שנרצחה באכזריות בחודש השמיני להריונה, על ידי הכת של צ'ארלס מנסון שפעלה בתקופה.

תאריך יציאה: 15 באוגוסט

 

"כאב ותהילה"

רגע לפני שהוא נכנס לעשור השמיני לחייו, הבמאי פדרו אלמדובר עושה חשבון נפש בסרט אישי ואינטימי המבוסס על חייו. גיבור "כאב ותהילה" הוא במאי סרטים מצליח שמרגיש שהשיא כבר מאחוריו. הוא חוזר אחורה לילדותו בכפר קטן בוולנסיה, שברון הלב הראשון שחווה ועד הרגע שבו גילה את אהבת הקולנוע. בכיכובם של אנטוניו בנדרס ופנלופה קרוז.

תאריך יציאה: 1 באוגוסט 

 

"פרזיטים"

מתוך הסרט
 

הזוכה הטרי בפרס הראשון בפסטיבל קאן יפתח את פסטיבל ירושלים ולאחר מכן יוקרן בהקרנות מסחריות. הבמאי הקוריאני המוערך בונג ג'ון-הו ("רכבת הקרח", "זיכרונות מרצח") מספר על משפחה של פרזיטים שנוהגת להסתנן לאחוזה של משפחה עשירה, עד שהטוויסט האלים והבלתי נמנע מגיע.

תאריך יציאה: 8 באוגוסט

 

"הצלילה"

סרט ביכורים ישראלי מרשים המגולל את סיפורם של שלושה אחים, שאחד מהם סובל מהלם קרב - במהלך יומיים בקיבוץ בצפון הארץ כשברקע מלחמת לבנון השנייה. הבמאי הוא יונה רונזקיאר, שגם מככב בסרט וליהק אליו את שני אחיו הצעירים, יואל ומיכה. לצד הרבה כאב, הסרט שופע בהומור, חום ואנושיות.

תאריך יציאה: 4 ביולי

 

"סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה"

הבמאי גיירמו דל-טורו סיפר בראיונות שכשהיה צעיר התאהב בסדרת ספרי האימה הפופולרים לילדים, "סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה" מאת אלווין שוורץ, ושבמידה רבה היא אחראית לחזון האמנותי המטריד שלו. דל-טורו הפיק את הסרט ואת תפקיד הבימוי העביר לאנדרה אוברדל הנורבגי. העלילה היא מישמש של סיפורים ובמרכזה חבורת מתבגרים שמוצאת ספר אימה ישן באחוזה גדולה והסיפורים בו קמים לתחייה. לפי הטריילרים נראה שגם אם המזגן באולם הקולנוע יתקלקל, עדיין תרגישו צמרמורות במהלך הצפייה.

תאריך יציאה: 8 באוגוסט

 


 

"שוטר על הדרך"

נראה שאף קומדיה עכשווית שמכבדת את עצמה לא תוותר על סצנה של נסיעת אובר, אז למה לא לעשות מזה סרט שלם? קומייל ננג'יאני, שכבר גילם נהג אובר בסרטו "חולי אהבה", מגלם את סטו, נהג עדין שמעלה למכונית שלו שוטר (דייב בטיסטה) שרודף אחר רוצח אלים. יחד הם יוצאים למרדף מופרע שבו סטו ינסה לשמור על שפיותו וחייו, אבל הכי חשוב - על דירוג חמשת הכוכבים המושלם שלו.

תאריך יציאה: 11 ביולי

 

"הורים תחת השפעה"

אלק בולדווין וסלמה הייק מגלמים הורים אלכוהוליסטים בפשיטת רגל על אף מעמדם החברתי הגבוה וביתם הגדול. כאשר הבת שלהם מתקבלת לקולג' יוקרתי, הם יעשו הכל כדי להסתיר ממנה את מצבם הכלכלי ולהצליח לממן את לימודיה - כולל מכירת חצר שיוצאת משליטה.

תאריך יציאה: 29 באוגוסט

 

"איפה את, ברנדט"

הסרט מבוסס על רב מכר מהנה במיוחד של מריה סמפל. במרכזו ברנדט פוקס, אישה מסיאטל שהיה לה הכל - בעל אוהב ובת מבריקה. כאשר היא נעלמת במפתיע, משפחתה יוצאת להרפתקה על מנת לפתור את התעלומה ולגלות לאן נעלמה.

תאריך יציאה: 29 באוגוסט

 

"בזמק"

אתם מכירים את גדי וילצ'רסקי בתור לוחם הלגליזציה עם המגפון, אבל הקיץ יתווסף לו טייטל נוסף - כוכב קולנוע . ב"בזמק", קומדיית סטלנים ישראלית של אריאל וייסברוד ויוסי מאירי, הוא מגלם סטלן (איך לא) שעוזר לחברת ילדות להשיג כסף לאחר שהיא נקלעת לחובות. הוא יוצא למסע מופרע יחד עם עוד שני חברים, האחד אידיוט גמור והשני קמצן כרוני עם פיוז קצר. מלבד וילצ'רסקי בסרט מככבים גם מיטל גל סויסה, אורי יניב, יוסי צברי ועוד.

תאריך יציאה: 18 ביולי

 


 

"ספיידרמן: רחוק מהבית"

בסרט השני של ספיידרמן בגילומו של טום הולנד, גיבור העל הצעיר של מארוול מתאושש מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק" בטיול כיתתי לאירופה. אבל לא באמת חשבתם שהטיול יסתיים בסלפי עם זאנדיה מול הביג בן נכון? כי לנבל מיסטריו (ג'ק ג'ילנהול) יש תוכניות אחרות עבורו. לצד האקשן, פיטר פרקר מתמודד גם עם מותו של המנטור ודמות האב שלו, טוני סטארק, ועם מחשבות על הסבת קריירה. (לקריאת הביקורת לחצו כאן).

 

"מהיר ועצבני: הובס אנד שואו"

דווין ג'ונסון הצטרף לפרנצ'ייז "מהיר ועצבני" בסרט החמישי, לפני שהפך לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים והמכניסים בימינו. לכן זה רק מתבקש שהוא זה שיוביל את הספין-אוף לסדרה שיוצא הקיץ. תוסיפו לזה שבינו לויין דיזל, כוכב הסדרה ואחד ממפיקיה, התגלו חיכוכי אגו במהלך צילומי הסרט השמיני - מה שוודאי תרם להפרדת הכוחות. בסרט הוא חוזר לתפקידו כסוכן הפדרלי לוק הובס. הוא משתף פעולה עם המתנקש השכיר דקארד שואו (ג'ייסון סטיית'האם) כדי לתפוס טרוריסט סייבר מתוחכם (אידריס אלבה).

תאריך יציאה: 31 ביולי

 

"ההונאה הגדולה"

ג'סי אייזנברג, אלכסנדר סקארסגארד וסלמה הייק מככבים במותחן פיננסי וטכנולוגי. וינסנט (אייזנברג) הוא מומחה לסחר במנויות ובן דודו (סקארסגארד) הוא גאון מחשבים. שניהם שחקנים בעולם המסחר הטכנולוגי. הם משלבים כוחות כדי להעביר סיב אופטי מהיר במיוחד, בעזרתו ייכנסו להם מיליונים לחשבון הבנק. לצורך המשימה הם מגייסים את הבוסית שלהם (הייק) שלא תהסס לעשות הכל, כולל לבגוד בהם.

תאריך יציאה: 25 ביולי

 

"המטרה: שומר הראש"

אחרי "המטרה הבית הלבן" ו"המטרה: לונדון", מגיע הסרט השלישי בסדרה. ג'ארד באטלר חוזר לתפקידו כשומר הראש של הבית הלבן, רק שהפעם הוא הופך להיות המטרה לאחר שמאשימים אותו בניסיון התנקשות בנשיא ארצות הברית. כדי לנקות את שמו ולתפוס את הטרוריסטים האשמים הוא ייצא למסע מסוכן, במהלכו יקבל עזרה לא צפויה מאביו הנעדר.

תאריך יציאה: 22 באוגוסט

 


 

"הרפתקה בשחקים"

סרטים ישראליים לכל המשפחה הם מוצר נדיר, אבל השנה יש לנו נציג מכובד. "הרפתקה בשחקים" של ליאור חפץ מתמקד בשני מתבגרים צעירים עם אובססיה למטוסים. יותם, שאביו נפטר בעקבות תאונת טיס בחיל האוויר, חולם להיות טייס אבל יש לו אסתמה. הוא עובר עם אימו לבאר שבע, וחברתו החדשה נועה מגלה לו את המקום הסודי שלה - בית קברות למטוסים. ביחד הם מזהים מטוס מסרשמיט עתיק ומחליטים לשפץ אותו לקראת מפגן חיל האוויר. הבעיה שאחיה הגדול של נועה יעשה הכל כדי לחבל להם בתוכניות. מדובר בהפקה מרשימה ויוצאת דופן בנוף המקומי.

תאריך יציאה: 11 ביולי 

 

"אגלי דולז"

קומדיה מוזיקלית לכל המשפחה על בובות לא מושלמות. בעיר החמודה והשונה: אגליוויל, מוקסי חסרת הדאגות וחברותיה האגלי דולס יגלו מה זה אומר להיות שונה, יתמודדו עם הרצון להיות אהובות ולבסוף יגלו שלא חייבים להיות מושלמים כדי להיות מדהימים, כי מי שאתם באמת זה מה שהכי חשוב.

תאריך יציאה: 11 ביולי 

 

"דורה והעיר האבודה"

הסדרה האהובה מבית ניקולודיאון זוכה לעיבוד לייב-אקשן לכל המשפחה. בסרט דורה היא לא ילדה קטנה, אלא נערה מתבגרת שבילתה כל חייה בג'ונגלים עם הוריה. כאשר היא מגיעה לראשונה בחייה לתיכון היא מגלה ג'ונגל אחר לגמרי. בעזרת חבריה החדשים היא תצא להרתפקה כדי להציל את הוריה ולפתור את התעלומה מאחורי עיר הזהב האבודה.

תאריך יציאה: 15 באוגוסט 

 

"שכחו אותי בגלקסיה"

סרט אנימציה צרפתי על ווילי, ילד-אסטרונאוט, שנמצא במשימה חללית חשובה עם הוריו האסטרונאוטים. בטעות, הוא מגיע לבדו לכוכב לא מוכר המאוכלס ביצורים מוזרים, צבעוניים ומופלאים, והוא יצטרך ללמוד להסתדר לבד. לשמחתו הוא מוצא שני חברים שיעזרו לו במשימה לחזור לכדור הארץ.

תאריך יציאה: 1 באוגוסט 

 

"אגדה עם זנב"

סרט הרפתקאות באנימציה. אביו של נסיך הטרולים טרים הפך לאבן וזנבו נגנב על ידי הרוח הרעה של היער. יש לו שלושה ימים להציל את המלך והוא וחבריו יוצאים למסע מסוכן ופרוע, דרך ממלכת הטרולים, כדי להחזיר את זנבו של גרום, לשחרר אותו מהכישוף ולהחזיר את הממלכה לשליט האמיתי.

תאריך יציאה: 25 ביולי

 

"פליימוביל: הסרט"

סרט אנימציה נוסף המבוסס על מותג מוכר ואהוב לילדים - הפליימוביל. מרלה בת ה-16 מגלה שאחיה צ'רלי בן ה-10 התגנב לתערוכה קסומה של פליימוביל, כשלפתע השניים נשאבים יחד אל תוך המיצג המרכזי והופכים בן רגע לדמויות פליימוביל בעצמם. הסרט יחתום את פסטיבל סרטי הילדים ונוער בסינמטק תל אביב, שיחל ב-16 עד ה-20 ביולי  ולאחר מכן ייצא בהפצה רחבה.

תאריך יציאה: 8.8    

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"היו זמנים בהוליווד", "מלך האריות"
לאתר ההטבות
מומלצים