שתף קטע נבחר

מודעת דרושים בארמון בקינגהאם: דרוש שף למלכת אנגליה

כמה קשה לבשל ארוחת מלכים, הלכה למעשה, כשמדובר במלכת אנגליה? ארמון בקינגהאם מחפש שף מלכותי במשרה מלאה

מלכת אנגליה, אליזבת השנייה. אנחנו בטוחים שאת יכולה להיות נדיבה יותר (צילום: AP) (צילום: AP)
מלכת אנגליה, אליזבת השנייה. אנחנו בטוחים שאת יכולה להיות נדיבה יותר(צילום: AP)
  

דרוש שף מלכותי: ארמון בקינגהאם פרסם אתמול בכמה עיתונים (בטלגרף, באינדיפנדנט ועוד) הודעת דרושים כי הוא מחפש אחר שף (Chef de Partie) במשרה מלאה, שתפקידו יהיה להכין ארוחות רשמיות עבור בכירי המדינה וקבלות פנים מלכותיות.

 

סביר להניח כי לרובכם העבודה בבית המלכה, הלוא היא אליזבת השנייה, שתופסת את המקום ה-319 ברשימת עשירי העולם, נשמעת כמו עבודת החלומות, במהלכה תוכלו להתרועע בקרב האצולה הבריטית במסיבות תה מפונפנות - אז זהו שלא בדיוק:  מסתבר כי השכר המוצע כאן נמוך ב-2,000 ליש"ט משכרם הממוצע של שפים מנוסים בלונדון. לצד שכר התחלתי של 20,604.52 ליש"ט (100,842 שקלים) לשנה, ההצעה כוללת גם לינה וארוחות חינם. עם זאת, השכר יירד אם תבחרו לקחת את ההצעה למגורים.

בית המלכה (צילום: shutterstock)
לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו היינו מוכנים לעבוד גם בחינם בשביל לגור שם. בית המלכה, אנגליה(צילום: shutterstock)
 

"זה לא תפקיד רגיל של שף", נכתב בהצעת העבודה. "במטבחים הסופר-מודרניים שלנו, תוכלו להכין תפריטים קלאסיים ועכשוויים למגוון רחב של אירועים, כמו גם ללמוד מיומנויות חיוניות שיספקו אבני דרך לקריירה נהדרת".

 

עוד מפרטים שם כי השף יהיה צפוי לעבור בכל ארבעת החלקים של המטבח, וייתכן שיידרש לנסוע לארמונות נוספים של המלכה. "כפי שהיית מצפה, הסטנדרטים גבוהים במיוחד כאן, וכל יום מלא ועסוק, ועל כן תצטרך להיות שף שאפתן ומוסמך", מוסרת הצעת העבודה. ומה לגבי ניסיון? באופן מפתיע המודעה מציינת כי "ניסיון מסוים במטבח עילי רצוי, אבל לא חיוני". רשמנו לפנינו.

 

 

אבל רגע לפני שתשלחו את קורות החיים שלכם ותרוצו להוציא את הדרכון מהמגירה, כדאי שתדעו שהעבודה דורשת מיומנויות תקשורת, תשומת לב לפרטים, יכולת עבודה בצוות "והכי חשוב - תשוקה ברורה למזון ולתעשיית הקייטרינג, ולהיטות ללמוד מיומנויות חדשות".

 

אגב, אם בישול הוא לא הצד החזק שלכם אבל אתם מתקשים לוותר על משרה אצל המלכה, כדאי שתדעו שהפרסום כולל עוד הרבה משרות פנויות נוספות בבית המלוכה - ממנקה יומי בארמון הולירוד, דרך גנן בטירת באלמור ועד משרת אישי בארמון בקינגהאם. ואם אתם ממש בקטע מלכותי, מסתבר שגם הנסיכה אן מחפשת מזכירה. אז קורות חיים, מישהו? 

שף במסעדה (צילום: shutterstock)
מה זה משנה הניסיון? העיקר שתצליחו לעבוד בצוות(צילום: shutterstock)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
"שאני אבשל?" מלכת אנגליה, אליזבת השנייה
צילום: AFP
מומלצים