שתף קטע נבחר

הייתם משלמים 700 שקלים לארוחה זוגית?

פסטיבל האוכל "ראונד טייבלס", המארח שפים מכל העולם, ינחת בארץ בקרוב ומכירת הכרטיסים מתחילה - כמה יעלה לכם התענוג? לא מעט. "ראונד טייבלס" בתגובה: "ארוחה דומה במסעדות השפים המצליחות בארץ והמלאות מדי ערב, עולה מחיר דומה ובמקרים רבים אפילו גבוה יותר"

בעוד שלושה חודשים יחזור לישראל בפעם הרביעית פסטיבל הקולינריה הבינלאומי Round Tables By American Express - שמונה שפיות נחשבות מהעולם, יתארחו במשך שבועיים בשמונה מסעדות בתל אביב.

מנה מפסטיבל
(צילום: יח"צ)
 

מסעדת "אריא" בתל אביב תארח את השפית אנה רוס, השפית הטובה בעולם של THE WORLD BEST 50 RESTAURANTS לשנת 2017 ושגרירת המטבח הסלובני העכשווי; מסעדת "פאסטל" תארח את השפית טאנג'ה גרנדיטס, השפית הגרמניה-אסייאתית בעלת שני כוכבי מישלן, שנבחרה בשנת 2017 על ידי מדריך מישלן בתואר השפית הטובה ביותר; מסעדת "קוואטרו" תארח את השפית מאקה דה קסטרו, השפית ממיורקה מחזיקת כוכב מישלן; מסעדת "צפרה" תארח את השפית הלנה רייגדס, המסמנת את הדור החדש של האוכל המקסיקני; מסעדת "ניטן תאי" תארח את השפית הקולומביאנית ליאו אספינוזה, שמסעדתה מדורגת כאחת ממאה המסעדות הטובות ביותר בעולם; מסעדת "קופי בר" תארח את השפית גבריאלה המילטון, זוכת התואר השפית המצטיינת בארה"ב לשנת 2018 ובתואר השפית הכי טובה בניו יורק; מסעדת "דוד ויוסף" תארח את השפית ג'ודי ג'ו, השפית הכוכבת שכבשה את איירון שף אנגליה, ומפיצה את בשורת האוכל הקוריאני בעולם; ומסעדת "הירקון 99" (המסעדה הכשרה היחידה בפרויקט) תארח את השפית איסה מאזוצ'י, שפית איטלקייה המשלבת בישול מסורתי מול חדשני ובעלת כוכב מישלן.

  

השפיות האורחות יבשלו יחד עם השפים המקומיים וחומרי הגלם המקומיים ארוחות מיוחדות, והן יוגשו במשך שבוע אחד בלבד בכל אחת מן המסעדות המשתתפות בחגיגה.

מנה מפסטיבל
(צילום: יח"צ)
 

לשאלת השאלות: כמה זה יעלה לנו?

בשש מתוך שמונה מהמסעדות כרטיס לסועד אחד יעלה 319 שקלים, מה שאומר שארוחה זוגית תעלה קרוב ל-640 שקלים לפני דמי שירות, מה שמביא אותנו לסכום גבוה מ-700 שקלים עבור ארוחה זוגית אחת. המחיר לא כולל שתייה וקינוח, כך שבסופו של דבר הסכום גם יכול להאמיר בקלות ל-1,000 שקלים (למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס יש 50 שקלים הנחה והם גם מקבלים כוס יין קינוח במתנה). הגיוני? לאור הצלחת האירוע בשנים קודמות כנראה מדובר על סכום שהפודיס הישראלים לא חוששים להוציא.

 

50 אחוזים מהכרטיסים כבר נמכרו

מ"ראונד טייבלס" נמסר כי בשלושת ימי המכירה שהתקיימו עד כה נמכרו 50 אחוזים מכלל הכרטיסים. עוד מסרו בתגובה: "אנחנו מזמינים את כל מי שאוהב ומחפש בילויים קולינריים ליהנות מהזדמנות חד פעמית של חוויה קולינרית בין לאומית של השפיות הטובות ביותר בעולם במחיר משתלם אפילו בקנה מידה ישראלי: רק כדי לתת קנה מידה - ארוחה מקבילה בארצות המקור של השפיות המגיעות ארצה עולה פי 4 ואפילו יותר ממחירה בארץ, וגם בישראל - ארוחה דומה במסעדות השפים המצליחות, המלאות מדי ערב, עולה מחיר דומה ובמקרים רבים אפילו גבוה יותר".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
הייתם משלמים 700 שקלים לארוחה זוגית?
צילום: יח"צ
מומלצים