שתף קטע נבחר

נולדה עם כתם לידה ענק על גופה - והפכה למודל לחיקוי

בנערותה הייתה לורנה בולאנוס ממקסיקו מושא ללעג בשל כתמי הלידה הנרחבים שעל גופה. לאחרונה היא החליטה לחשוף את עצמה בסדרת צילומים מעוררת השראה שנעשתה במסגרת פרויקט שמציג מודלים שונים של יופי. "כל חיי כיסיתי את עצמי. למדתי לקבל את הגוף שלי כמו שהוא", היא מתארת

אישה מקסיקנית, שהייתה מושא ללעג בשל כתמי הלידה נרחבים, החליטה לחשוף את גופה לאחר שנים של הסתרה. בסדרת צילומים אמיצה חושפת לורנה בולאנוס בת ה-24 שומה גדולה שמכסה חלקים נרחבים מפלג גופה העליון.

 

לורנה בולאנוס (צילום מסך)
לורנה בולאנוס. שנים של הסתרה(צילום מסך)

 

בולאנוס סיפרה לדיילי מייל הבריטי כי בצעירותה היא ספגה הקנטות רבות בשל סימני הלידה שעל גופה. בין היתר מפרטת הצעירה כי היא כונתה "דלמטית" בשל הכתמים. ההקנטות גרמו לבולאנוס לשקוע בדיכאון בשנה הראשונה ללימודיה. הצעירה הוסיפה וסיפרה כי היא נהגה לכסות עצמה בלבוש ארוך, גם כשמזג האוויר היה חם.

 

הצעירה תיארה כי היחס שלה כלפי גופה השתנה בתחילת השנה לאחר שנחשפה להקנטת אישה אחרת בפייסבוק.

 

עוד כתבות בנושא:

תינוק האהבה המתוק: נולד עם לב על המצח

מדריך: כתמי העור שמחייבים לרוץ לרופא

מדריך מצולם: 5 סוגי הכתמים על העור - מה מהם מסוכן?

 

"כשהייתי ילדה קטנה הסימנים לא היוו בעיה", מספרת בולאנוס, "אמי תמיד אמרה שאני ילדה בריאה ואין לי מה לחשוש מהסימנים. רק כשהתחלתי בית ספר זה הפך להיות נורא. הרגשתי חוסר נוחות. ילדים כינו אותי בשמות אכזריים. זה גרם לי להרגיש רע עם עצמי".

 

בולאנוס מוסיפה ומתארת בראיון עמה כי "הייתי חוזרת בוכה הביתה מבית הספר. לא היה לי מספיק ביטחון עצמי כדי ליצור מערכות יחסים. כשעברתי לתיכון דברים ממש הפכו לנוראיים. ערב אחד בחור מבית הספר שלח לי הודעה שנכתב בה 'למה את לא מתאבדת?'".

 

המהפך בגישה של בולאנוס אירע לאחר שנחשפה להערה אכזרית בדף הפייסבוק של בלוגרית לטיפוח. בתגובה כינה גבר את השומה של הבלוגרית "דוחה".

 

לורנה בולאנוס (צילום מסך)
"למדתי לקבל את הגוף שלי איך שהוא"(צילום מסך)

 

 

לורנה בולאנוס (צילום מסך)
"הייתי חוזרת בוכה מבית הספר"(צילום מסך)

 

 

"חשבתי לעצמי שהבלוגרית כל כך יפה, לא הבנתי איך מישהו יכול לומר לה דבר כזה. זה עורר בי השראה להצטלם בבגד ים ולפרסם את התמונה באינסטגרם". בחודש שעבר הצטלמה בולאנוס במסגרת פרויקט שמטרתו הצגת מודלים שונים של יופי נשי. בולאנוס משתפת כי "לא חלמתי שזו תהיה התגובה. אימהות כותבות לי שעוררתי השראה בילדות שלהן".

 

 

"כל חיי כיסיתי את עצמי", מסכמת הצעירה, "התביישתי. עכשיו אני מרגישה הרבה יותר נוח. הסיבה לרצון שלי לשתף אחרים בתמונות שלי היא כדי ליצור שינוי במודל היופי. למדתי לקבל את הגוף שלי כמו שהוא. הוא היחיד שיש לי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
"כשהתחלתי בית ספר זה הפך לנורא"
צילום מסך
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים