שתף קטע נבחר

הסוף למשככי הכאבים? הפיתוח הישראלי לטיפול וריפוי כאב

מדלקות גידים ועד כאבי גב כרוניים: מכשיר חדש נייד בפיתוח ישראלי מטפל באמצעות גלי אולטרסאונד בכאבים. העלות - 1,900 שקלים. מפתחי המכשיר: "יש לנו אלטרנטיבה לטיפול תרופתי באופיואידים"

 

 

 

דרך מדבקה וללא מגע ידיים: פיתוח חדש עשוי לספק את התשובה לאנשים הסובלים מכאבים שונים בגוף. המכשיר, הנקרא PainShield, פיתוח של החברה נאנו-ויברוניקס (‏NAnovibronix(NASDAQ: NAOV) הישראלית, מפיק גלי אולטרסאונד שעוברים אל רקמות הגוף באמצעות מדבקה.

 

חברות הביטוח האמריקאיות Medicare ו-Madicaid כבר העניקו קוד שיפוי יחודי עבור המכשיר, דבר הדומה להכללה בסל הבריאות, שיאפשר לרבבות אמריקאים להנות מהתועלת הרפואית של המוצר. יתרה מכך, החברה נסחרת בנאסד"ק.

 

קיראו עוד:

בלי תרופות: הדרך להפיג כאבים בגוף בעזרת מחשבה

הגב כואב? אל תנוחו במיטה - תתחילו לזוז

אתם אופטימים? משככי כאבים ישפיעו עליכם יותר

 

אמיר ריפל, ממפתחי המכשיר, סיפר באולפן ynet: "אולטרסאונד נמצא בשימוש כבר הרבה שנים ויש הוכחה קלינית ליעילותו. הטכנולוגיה שלנו פשוט אפשרה להקטין אותו ולהפיק את האנרגיה בצורה בטוחה לשימוש ביתי.

 

"יש לנו פה אלטרנטיבה לטיפול באופיואידים, שזו האפידמיה הבאה ששומעים עליה כל הזמן, בעיקר בארצות הברית. 70 אלף איש מתים מדי שנה מהתמכרות לתרופות, ולנו יש אלטרנטיבה אמיתית בעלות של 1,900 שקלים. זה לא רק ממסך את הכאב - אלא גם מרפא את הרקמה הפגועה".

 

המוצר מופץ בישראל על ידי חברת Pharm M.D.S ונמצא במו״מ מול קופות החולים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
התמכרות למשככי כאבים: המגפה החדשה
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים