שתף קטע נבחר

בית חב"ד בסין: "אנחנו במשבר"

13 בתי חב"ד בסין נותרו מיותמים עקב בהלת הקורונה העולמית. הארגון המסייע לישראלים ברחבי העולם נמצא כעת במשבר חמור וקורא לציבור להירתם לסיוע המוני. באתר התרומות של חב"ד נכתב: "צריכים את עזרתכם היום כדי שנוכל לקבל אתכם מחר"

בית חב"ד פונה לעזרה: התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם, ובסין בפרט, הותיר את מבני בית חב"ד ריקים למדי. חלק מהיהודים המבוהלים אף נטשו את סין. כעת מבקש הארגון  מהציבור להירתם לסיוע בתרומה. "רק לפני חצי שנה סין הייתה יעד להרפתקאות,טיולים וסחר. כעת כל זה נפסק" , נכתב בדף התרומות. 

 

<< הכל על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו  >>

 

עד כה נדבקו 82 אלף בני אדם (78,500 בסין). 2,800 מתו, מהם 2,744 איש בסין. בערים שרחוקות 1,000 ק"מ מווהאן – מוקד התפרצות הנגיף הסיני  - ניתן לצאת לשעה אחת ביום בלבד, כך לפי השלטונות במקום.

 

קראו עוד בערוץ היהדות

 

עוד נכתב בעמוד התרומות: "עלינו לשרוד את המשבר הזה. אין אפשרות אחרת. עלינו להיות כאן עבור האנשים שאיתנו היום, ואלה שיזדקקו לנו. אנחנו זקוקים לעזרתכם היום כדי שנוכל לקבל אתכם מחר".

 

"מוקירים את עבודתכם הקדושה"

עד כה, מספר התורמים עומד על 951 איש. סכום התרומה הינו הכולל הוא 189,016 דולר. בין התורמים, ניתן לראות תגובות של ישראלים רבים המברכים את פעילותו של הארגון. "בתקווה ותפילה לימים טובים! מעריכים ומוקירים את  את עבודתכם הקדושה", כתבה אחת מן התורמות. תורם אנונימי נוסף כתב בדף התרומות "בהערכה לבתי חב״ד ברחבי העולם שעושים עבודת קודש יום יום".

 

  (charidy.com)
(charidy.com)
 

במסגרת המאמצים להתמודדות עם נגיף הקורונה, מגן דוד אדום הודיע בתחילת החודש על שליחת 2,000 מסכות ו-200 ערכות מיגון ל-14 סניפי בית חב"ד ברחבי סין.

 

נכון להיום, אין חיסון שבאמצעותו ניתן למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, ואין טיפול ידוע למחלה. מספר מעבדות בעולם כבר החלו לעבוד על יצירת חיסון נגד הנגיף, אולם מדובר בתהליך שעלול להימשך זמן רב.

  

לתרומות - לחצו כאן

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים