גללו מטה כדי לראות את השמלה במלואה. מלכת היופי תהילה לוי עם השמלה הלאומית לתחרות מיס יוניברס, בעיצובו של שי שלום

מאות מסיכות בשמלה אחת: כך נראית השמלה הלאומית של תהילה לוי לתחרות "מיס יוניברס"

רגע לפני שמלכת היופי לשנת 2020 תטוס לארה"ב כדי לייצג אותנו בתחרות העולמית, הצטרפנו לצילומים של התלבושת הלאומית, בעיצובו של מעצב העילית שי שלום. אז מה מסמלת השמלה שמורכבת למעלה מ-300 מסיכות?

פורסם:
איך מכינים שמלה ייצוגית מ-300 מסיכות חד פעמיות? לחצו על הסרטון לצפייה
( עריכה: דיוויד וכניש | צילום: ניצן דרור)
אחרי שנה רווית אתגרים וחוסר ודאות שהביאה עמה מגיפת הקורונה, תגשים תהילה לוי, מלכת היופי של ישראל לשנת 2020 , את חלומה הגדול ותמריא לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס המתקיימת ב16 במאי בהוליווד, פלורידה, בארצות הברית.
"היו רגעים שכבר לא האמנתי שזה יקרה", משתפת בכנות תהילה לוי (19), ונזכרת בחששות שליוו את שנת המלכות שלה בשיא משבר הקורונה העולמי. "ראיתי חדשות וחשבתי שהתחרות תבוטל, כי זה היה החלום שלי: לטוס, לייצג את המדינה שלי ובתקווה לזכות. אני מלאת מוטיבציה ואעשה הכל כדי שזה יקרה!"
4 צפייה בגלריה
השמלה הלאומית של מלכת היופי תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס
השמלה הלאומית של מלכת היופי תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס
שמלת "אחרי קוביד-19"
(צילום: עמיר צוק)
מלבד המוטיבציה הגבוהה, חמושה לוי בארסנל מרשים במיוחד של תלבושות פרי יצירתו של מעצב העילית, שי שלום, ובנשק הסודי – השמלה הלאומית, עם אמירה מיוחדת ברוח התקופה.
"השמלה נתפרה מיותר מ-300 מסכות שתפקידן העיקרי בשנה הזאת היה להגן עלינו", מספר שלום ביום צילומים מיוחד לקראת התחרות. שלום מייצר את מלתחה המלכותית לתחרות כבר שנה שלישית ברציפות, אך מודה שהפעם התלבט רבות. "הייתה שנה קשה, אכזרית ונוראה לכולנו. היינו מבודדים, משותקים מפעילות, וחשבתי שאולי כל הנושא הזה של עיצוב שמלה לאומית פשוט מנותק מהמציאות. אבל במחשבה השנייה הבנתי שאפשר להפוך את הלימון המאוד חמוץ הזה ללימונדה ולהנציח את האירועים של השנה שעברה וגם את התקוות שלנו לעתיד טוב יותר".
4 צפייה בגלריה
מלכת היופי תהילה לוי ומעצב השמלה הלאומית שי שלום
מלכת היופי תהילה לוי ומעצב השמלה הלאומית שי שלום
מלכת היופי תהילה לוי ומעצב השמלה הלאומית שי שלום
(צילום: עמיר צוק)
לשמלה הלאומית עשוית המסכות קרא המעצב "שמלת אחרי קוביד-19" (After Covid-19) - לדבריו, היא מכילה בתוכה את הסיפור של ישראל כמדינה היוצאת מהמשבר הקורונה בין הראשונות בעולם. "השחור והלבן הם שני צבעים כל כך מוחלטים, הם בעצם האמת כולה. ניתקתי את הגומיות של המסכות ובכך למעשה ביטלתי את אחיזתן בפנינו – ובתקווה את הצורך במסכות בחיינו. ישראל יוצאת מהמשבר הזה לפני מדינות רבות אחרות, כולנו רוצים להיות אחרי הקורונה והיה נראה לי שזה הדגם שמקפל בתוכו את הביטוי ללאומיות שלנו בשנה האחרונה".
השמלה נתפרה למידותיה של לוי (1.81 ללא עקבים) והיא קיימת בדגם אחד בלבד. לוי מספרת שלא הכירה את הקונספט מראש. "הגעתי לסטודיו של שי, היה חיבור מצוין והבנתי שמדובר ברעיון גדול. האמת שהשמלה הזאת נוחה, קלה ללבישה ואני בטוחה שאנשים יתלהבו ממנה ומהאמירה האופטימית שלה".
4 צפייה בגלריה
השמלה הלאומית של מלכת היופי תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס
השמלה הלאומית של מלכת היופי תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס
ניתוק הגומיות מסמל את התקווה לניתוק המסיכות מחיינו
(צילום: עמיר צוק)

בנוסף לשמלה, שי שלום עיצב ותפר עוד 5 סטים של תלבושות מיוחדות עבור התחרות שייחשפו בקרוב.
במסגרת ההכנות לתחרות, למדה לוי הליכה על המסלול, שיפרה את האנגלית שלה והשקיעה רבות בניסוח הסיפור האישי המיוחד שלה. תהילה, אחות גדולה לאורי שאובחן עם אוטיזם, רואה חשיבות גדולה בקידום האג'נדה שלה: שינוי התפיסה החברתית בכל הקשור לאוטיזם, שילוב ילדים עם אוטיזם בכיתות הרגילות ועוד.
"חשוב לי לייצג את המדינה בכבוד, וגם את העשייה התנדבותית שלי כמלכת היופי של ישראל. זו השנה שלא אשכח, למרות הקורונה – היו בה גם הרבה דברים מרגשים. ועכשיו אני מוכנה להביא עוד כתר".
עכשיו יש לכם הזדמנות לעזור לתהילה להתקדם בתחרות ולהגיע לשלב 21 המועמדות הסופיות בהצבעה אחת פשוטה. אז למה אתם מחכים? לחצו כאן והצביעו לתהילה. מחזיקים אצבעות!
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button