מלכות היופי במיל' לינור אברג'יל, מור ממן, טיטי איינאו ולירן כוהנר

בגדי המלכה החדשים: מה לובשות מלכות היופי בתקופת הקורונה?

איזו מלכת יופי החליפה את חליפות המעצבים בפיג'מות, מי נכנעה לחליפות הטרנינג, מי המשיכה להשקיע בלוק מתוקתק, ומי החליטה להפתיע את כולם?

פורסם:
גלישה בחשבונות האינסטגרם של בוגרות תחרות מלכת היופי לדורותיה, מלמדת אותנו שגם בגזרת הסטייל של היפהפיות חלו שינויים בעקבות הקורונה – יש מי שהפתיעו בתמונות מוקפדות בלוקיישן מדויק ובגדים מדוגמים, אבל אצל רובן חליפות המעצבים האלגנטיות התחלפו בפיג׳מות מתוקות, ובמקום הלוקיישנים הזוהרים והנוצצים של חו״ל הבנות מצטלמות בתוך הבית או מקסימום בחצר.

מלכה בפיג'מה

תקופת הקורונה שהצמידה את כולנו לבית, סיפקה לנו לא מעט רגעים של הצצה לבתיהם ולסדר היום של המפורסמים שלא הפסיקו לשתף ברשתות החברתיות. ומה יותר מעניין מאשר לראות איך נראית מלכת יופי בפיג'מה, ואם אפשר - גם בלי איפור.
מי שסיפקה לנו הצצה כזאת היא נערת ישראל לשנת 2019 אוליאנה פרידריך שהצטלמה ב"סלפי מעלית", כשהיא לובשת פיג׳מה עם הדפס של טוויטי - שכפי שכתבה בפוסט - "עברה בירושה דורות", היא מחזיקה בידה חבילה ומחזיק מפתחות, ונראית ממש כמו כל בחורה שקיבלה משלוח בדואר.
מי שלקחה את טרנד בגדי הבית צעד אחד קדימה היא מלכת היופי במיל' לירן כוהנר, שהכניסה אותנו לביתה ולא הפסיקה להצטלם עם חליפות טרנינג ובגדי בית. וכן, זה נראה עליה הכי פוטוגני בעולם. גם כשהייתה בהריון.
גם ביום ההולדת שלה היא בחרה בקונספט של חליפות טרנינג מלאות סטייל של חברת האופנה בה היא שותפה. היא הוכיחה שטרנינג אפשר ללבוש גם בחוץ, והצטלמה כך עם כל חברותיה, כולל מלכת יופי נוספת – שביט ויזל, וחברתה הטובה הדוגמנית שלומית מלכה.
גם אצל מלכת החן וחביבת הקהל לשנת 2014, תמר סקוסירב, תוכלו למצוא שלל תמונות בטייצים וחליפות טרנינג. וכן, גם בהם היא נראית כאילו יצאה מקטלוג אופנה. לא מקנאות בכלל.

משדרות עסקים כרגיל

אם יש מישהי שחוותה את הקורונה באמת היא לא אחרת מאשר מלכת היופי לשנת 2013 טיטי איינאו, שנדבקה במסיבת יום ההולדת שלה עצמה. כיאה למישהי שבילתה זמן רב בבית בבידודים ממושכים, היינו מצפים מטיטי להרבה תמונות על הספה בפיג'מה, אבל מבט מהיר בפיד לא מסגיר את מה שעבר עליה. מיד אחרי שהחלימה היא כבר חזרה לעניינים, הצטלמה לשלל קמפיינים, ואפילו הספיקה לטוס לדובאי. הצילומים האחרונים, שהפכו לשיחת בגלל הפרובוקטיביות שלהם, מראים שטיטי כבר עם הפנים קדימה, לחו"ל אם אפשר.
גם מלכת היופי לשנת 2014 מור ממן ממשיכה לשדר עסקים כרגיל בתקופת הקורונה. אחרי שסיפרנו לכם שהיא טסה לדובאי כדי לקיים פגישות לקידום את עסק הקוסמטיקה שלה, גם בארץ היא ממשיכה לעשות את זה ולהצטלם בחליפות נוצצות ובאיפור מושקע במיוחד – כיאה למישהי שעוסקת בתחום הביוטי.

זמן משפחה

ימי הקורונה אפשרו לנו לבלות יותר זמן עם המשפחה, ואין ספק שנערת ישראל במיל' דורון מטלון נהנית לטייל עם בתה נווה בת השלוש ועם בעלה אופיר דבש. בחשבון האינסטגרם שלה כבר כמעט לא תמצאו תמונות מקמפיינים, אלא בעיקר תמונות משפחתיות פשוטות, שמוכיחות שדורון הורישה לבתה את היופי שלה.
מי שעוד סיפקה לנו רגעי משפחה והכניסה אותנו לביתה היא מיס עולם שלנו לינור אברג'יל, ששיתפה במחשבות וברגשות שלה, על ילדיה ובכלל. אהבנו במיוחד את התמונה בה היא מחבקת את בתה הקטנה, עם חולצת טרנינג ורודה ומטפחת תואמת, ברגע ביתי אותנטי שמחמם את הלב.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button