מלכת היופי תהילה לוי עם השמלה המדוברת

השמלה הלאומית של ישראל ל"מיס יוניברס" מעוררת תגובות בכל העולם

רק בשבוע שעבר נחשפה "שמלת המסכות" בעיצובו של מעצב העילית שי שלום, איתה תייצג אותנו תהילה לוי בשלב התלבושת הלאומית של התחרות, וכבר סחפה התעניינות רבה מתאילנד ועד צרפת

פורסם:
לפני שלוש שנים, כשמלכת היופי במיל' ניקול רזניקוב צעדה על המסלול הארוך של תחרות מיס יוניברס בשלב שמלות הערב, לסתות נשמטו בתדהמה. לראשונה בהיסטוריית התחרות צעדה מלכה נבחרת בתחרות הלאומית כשהיא לובשת חליפת מכנסיים לבנה ויוצאת דופן. בתחרויות היופי הבינלאומיות, שמקדשות מראה נשי כמעט מוכתב מראש, עתיר תוספות שיער ונצנצים, זו הייתה כמעט קריאת תיגר. לא פלא שסיקור החליפה בתקשורת העולמית היה כל כך אינטנסיבי בימים שלאחר הטקס. בכל זאת, חליפה בטקס שמלות. מי היה מאמין. מי שהיה אחראי על המלתחה של המלכה המייצגת, הוא מעצב העילית שי שלום.
3 צפייה בגלריה
השמלה הלאומית של מלכת היופי תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס
השמלה הלאומית של מלכת היופי תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס
300 מסיכות והרבה רעש בעולם
(צילום: עמיר צוק)
מתוך עמוד הטוויטר TVNnoticias
השנה נדמה שאפילו התעלינו על עצמנו, וזה עוד לפני הטיסה לתחרות. 'השמלה הלאומית של ישראל' כפי שנחשפה בשבוע שעבר, גם הפעם בעיצובו של שי שלום, היא קפסולת זמנים מדויקת שכאילו נועדה לעולם של קשב מוגבל ורשתות חברתיות. היא עשויה כולה מיותר משלוש מאות מסכות שנתפרו בעבודת יד לגופה של מלכת היופי הנוכחית תהילה לוי. הבחירה ב'שמלת המסכות' כמייצגת מדיניות וחזון ישראלי, לא הייתה שרירותית. שלום, עם הצוות שלו, ביקשו למצב את המדינה כמי שהובילה את המאבק במגפה והותירה אותה מאחור.
מתוך עמוד הטוויטר של ערוץ החדשות euronews:

דיווח מתוך ערוץ abc7 האמריקאי:

מתוך עמוד הפייסבוק של Missosology:

מתוך האתר הצרפתי DH:

מהרגע שעלו תמונות השמלה לרשת הן זכו לסיקור תקשורתי עולמי ויצרו מקדם זכייה נאה עבור תהילה בטקס. אתרים בגרמנית, צרפתית, תאית, פינית, רומנית, לטבית, הולנדית, בפולנית ובאנגלית שיתפו את תמונות השמלה ואת המחשבה מאחוריה. "המסכות הפכו לאביזר אופנתי בשנה החולפת" צוטט שלום ברוב הכתבות "ומבחינתי להפוך אותם מאביזר לשמלה הוא השלב הבא. הוא מסמל את מה שעברנו כולנו וגם את הדרך החוצה, לבריאות".
ערוץ החדשות בספרדית RT en Español משתף:

מתוך ערוץ היוטיוב של Pageanthology 101:

מתוך הטוויטר של הכתב הספרדי Josto Maffeo:

מעצב העלית שי שלום ידוע בהברקות היצירתיות שלו כשזה מגיע לעיצוב השמלה הלאומית לטקס מיס יוניברס, אבל עדיין היה מופתע מכמות התגובות שקיבלה "שמלת המסכות" שלו. השמלה, שתוצג על ידי מלכת היופי הנוכחית תהילה לוי במסלול השמלות הלאומיות, נועדה לסכם את שנת הקורונה שעברה על העולם וגם למצב את ישראל כמובילה במאבק במגיפה: המדינה ה(כמעט) יחידה שחזרה לשגרת חיים מלאה.
מתוך היוטיוב של ערוץ ABC Mundial TV:

3 צפייה בגלריה
מלכת היופי תהילה לוי ומעצב השמלה הלאומית שי שלום
מלכת היופי תהילה לוי ומעצב השמלה הלאומית שי שלום
מלכת היופי תהילה לוי ומעצב השמלה הלאומית שי שלום
(צילום: עמיר צוק)
כעת נותר רק לראות אם הבאזז התקשורתי ישתלם ותהילה תחזור עם התואר והכתר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button