קארין עליה. "עם ישראל התאהב בה לאט לאט"

אמא של קארין עליה: "כל הבית עשה עליה עליהום כי היא הייתה הטרף הקל"

רגע לפני גמר "האח הגדול", זהבית, אמא של מלכת היופי במיל', מסבירה איך בתה פילסה את הדרך לסיום, מה היא חושבת על בגידת החברים, ומתי נשבר לה הלב: "בשקט שלה היא שברה את כולם"

פורסם:
מי שעוקב מקרוב אחרי העונה הנוכחית של "האח הגדול" ראה את כמות החיצים שהופנו כלפי מלכת היופי במיל' קארין עליה. החל במי שנחשב עד אז חברה הטוב בבית דרור קונטנטו, שאמר עליה בשיחה עם דיירת אחרת, שהיא חלשה וחסרת ביטחון, ועד לינור סביניק שבביקור בבית האח לאחר הדחתה, אמרה לכל הדיירים: "תיזהרו מקארין!".
אבל קארין הצליחה לגבור על כל המתנגדים שלה, ולהעפיל לגמר. איך היא עשתה את זה? אמא שלה, זהבית עליה, מסבירה.
מזל טוב על הגעתה של קארין לגמר. איך התחושות?
"אנחנו מאושרים ושמחים בטירוף. חיכינו לזה שלושה וחצי חודשים, ועבדנו קשה עם חמ"ל רציני, קבוצות ווטסאפ והמון תמיכה מכל הארץ. הכי מגיע לה על כל הדרך שהיא עשתה ועל המסע האישי שלה. היא התחילה אותו לבד וסיימה אותו לבד בכוחות עצמה ובתעצומות הנפש שלה".

3 צפייה בגלריה
קארין עליה עם הוריה זהבית וויקטור
קארין עליה עם הוריה זהבית וויקטור
קארין עליה עם הוריה ויקטור וזהבית
(צילום: ששון משה)

קארין ספגה לא מעט מהלומות לאורך העונה, למשל מלינור, שהגדירה את עצמה כחברה שלה. למה לדעתך זה קרה?
"לאורך העונה לא היה לקארין פשוט. חברים שלה בבית הודחו אחד אחרי השני, והיא נשארה בלי אף חבר או חברה, ועברה את המסע הזה לבד. גם החברים הטובים שלה במרכאות, שהיא החשיבה כחברים בגדו בה, ולאט לאט כל הבית פשוט עשה עליה עליהום כי היא הייתה הטרף הקל, הבחורה העדינה שלא רבה ולא צועקת ולא מתלהמת, אלא עושה הכל בדרך ארץ, ובכבוד כלפי האחר".
מה היה הרגע שבו הכי רצית להיכנס ולחבק אותה?
"בגמר המזויף, כשהראו לה את הסרטון, שכל הבית מרכל עליה, שהיא בעניין של יהודה. לבי היה איתה, וכאבנו את כאבה לראות ולשמוע את כל הדיירים מדברים עלייך".

הרגע המרגש: אביה וסבתה של קארין מבקרים אותה בבית האח הגדול:

איך התמודדתם עם זה מרחוק?
"היה לנו קושי רב לראות אותה מתמודדת עם כל האש שהופנתה אליה בבית. זה חוסר אונים לראות את החברים בבית מרכלים עליה ומדברים עליה לא יפה, ולפעמים גם דברים לא נכונים, שהיא לא אמרה ואין בידינו מה לעשות. היה רגע שאחד הדיירים אמר שאם היא תיפול לו בידיים הוא יכתוש אותה ויינגח בה. זה היה נורא מעליב, וזה ממש כאב לנו בלב. אבל קארין כמו קארין התנהגה בפאסון, לא רבה, ידעה להתעלם ולא להגיב. בסוף בשקט שלה היא שברה את כולם".

קארין עליה נשברת בחדר האח הגדול:

חוץ מהתוכניות עצמן, התמודדתם גם עם הביקורות והטוקבקים ברשתות החברתיות. זה אתגר כפול.
"בהתחלה, עד שהכירו מי זאת קארין האמיתית, היה קשה. אבל בהמשך קיבלנו מלא תמיכה ואהבה. אנשים שלחו לי הודעות, שהיא מדהימה וחזקה והם גאים בה. אמרו לנו שרואים איזה חינוך היא קיבלה, שהיא לא הולכת עם אף גבר למרות שכל הגברים בבית חיזרו אחריה. עטפו אותנו בחום ובאהבה וזה בעצם חיזק אותנו לאורך העונה".


3 צפייה בגלריה
קארין עליה
קארין עליה
הסירה את כל הקליפות שלה
(צילום: ששון משה)

עם כל הקושי, קארין בכל זאת מצאה את עצמה בגמר. איך את מסבירה את זה?
"עם ישראל התאהב בה לאט לאט. כשהיא הסירה את כל הקליפות שלה ונפתחה כולם הכירו ילדה עדינה ומיוחדת, בעלת ערכים ודרך ארץ. לא מדברת על אף אחד ומרוכזת בטוב, בצחוקים, בפאן, בריקודים ובעשייה".
בגמר "האח הגדול" שישודר הערב (יום שני) ישתתפו לראשונה שתי בוגרות תחרות מלכת היופי. מלבד קארין עליה תתמודד גם אלמוג חדד שהשתתפה בתחרות מלכת היופי בשנת 2014. נאחל לשתיהן בהצלחה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button