מתכוונת ליהנות מכל רגע. מלכת היופי תהילה לוי

אורזת מסיכות במקום מתנות: מלכת היופי תהילה לוי מתכוננת לנסיעה למיס יוניברס

ביום חמישי הקרוב תטוס תהילה לוי לארה"ב כדי להשתתף בחזרות לתחרות העולמית, שתתקיים השנה בצל נגיף הקורונה. עם מסיכות, כמעט ללא קהל, ובלי להביא מתנות מהבית כמו בכל שנה

פורסם:
שנה וחצי שהעולם עמד מלכת בשל התפשטות נגיף הקורונה, תחרות מיס יוניברס חוזרת. על אף שהקורונה עדיין איתנו, ארגון מיס יוניברס הודיע כי התחרות העולמית תיערך ב-16 במאי, בהוליווד, פלורידה, ארצות הברית. מי שהולכת לייצג את ישראל בתחרות ולהביא לנו הרבה כבוד היא מלכת היופי לשנת 2020, תהילה לוי.
תהילה, זאת תהיה פעם ראשונה שלך בארצות הברית?
"כן. הוצאתי לאחרונה ויזה לארצות הברית ואני מתרגשת מאוד. אחרי שהתחרות תסתיים, אני מתכננת להישאר שם עוד שלושה ימים ולגשת לאודישנים בדוגמנות”.
איך את מתכוננת לתחרות מיס יוניברס?
"עברתי קורס אינטנסיבי באנגלית בברלינגטון כדי שאוכל להביע את עצמי בתחרות בצורה הכי טובה שאפשר. הייתה לי אנגלית טובה, אבל רציתי לשפר אותה כדי שלא יהיו לי טעויות בשפה. חוץ מזה, עכשיו אני לומדת הליכה על מסלול. יום לפני התחרות אני אעבור טיפולי יופי ממש כמו כלה – טיפולי פנים של לאונרדו, עיצוב שיער ואעשה את כל הפינישים האחרונים".

4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
פינישים אחרונים לקראת הנסיעה
(צילום: איתן טל, סגנון: רעות אופיר)
תחרות מיס יוניברס תתקיים בצל נגיף הקורונה, שממשיך להתפשט בארצות הברית. "הבנתי שהמצב שם לא מזהיר. זה לא כמו בישראל. יש שם תחלואה גבוהה ויש לזה השפעה גם על התחרות", אומרת תהילה. "בכל שנה המשתתפות בתחרות מביאות מתנות ומזכרות מהמולדת שלהן למתמודדות האחרות, והשנה בגלל הקורונה אסור להעביר כלום. יש גם הרבה הנחיות - במהלך התחרות נצטרך לעטות מסיכות ולשמור מרחק אחת מהשנייה, והקהל יהיה מאוד מצומצם יחסית לשנים קודמות".
תקופת הקורונה משפיעה גם על המלתחה שתהילה צפויה ללבוש בתחרות – מעצב האופנה שי שלום עיצב לתהילה שמלה מיוחדת שנתפרה מ-300 מסיכות. לשמלה הוא קרא "שמלת אחרי קוביד 19" ולדבריו היא מציגה את הסיפור של ישראל שהייתה אחת המדינות הראשונות שהצליחה להתגבר על משבר הקורונה.
4 צפייה בגלריה
מלכת היופי תהילה לוי שמלה מיס יוניברס
מלכת היופי תהילה לוי שמלה מיס יוניברס
בולטת בשטח. השמלה הלאומית בעיצובו של שי שלום
(צילום: עמיר צוק)

יש לך חששות לגבי התחרות?
"החשש היחיד שלי זה שאני לא אזכה. אני בחורה מאוד תחרותית. לנצח בתחרות מיס יוניברס זה יהיה מבחינתי להגשים חלום. אם אני אפסיד, זה יהיה לי קצת קשה אבל אפסיד בכבוד".
איזה מסר חשוב לך להעביר בתחרות?
"כאחות גדולה לילד שיש לו אוטיזם וכמתנדבת בעמותת אלו"ט (אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם), חשוב לי מאוד לקדם את האג'נדה של שילוב ילדים אוטיסטים בחברה. אני אספר גם על כך שאני גרה לבד ועצמאית כבר מגיל 16".
4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
אם אחיה אורי. "חשוב לי מאוד לקדם את האג'נדה של שילוב ילדים אוטיסטים בחברה"
(צילום: איתן טל, סגנון: רעות אופיר)

יצא לך לדבר עם מלכות יופי אחרות לגבי ההשתתפות שלהן בתחרות מיס יוניברס?
"כן, דיברתי עם ניקול רזניקוב, רתם רבי וסלע שרלין. הבנתי מהן שמדובר בחוויה מטורפת ומהנה. הן אמרו לי שמחפשים בתחרות מישהי שאכפת לה מהחברה, פעילה ותורמת. זה שבועיים של השקות וצילומים, ואת מכירה נשים מכל העולם. אני מתכוונת ליהנות מכל רגע".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button