מכשיר "נונה מקס" החדש מבית פרמייר

איך מטפלים בסימני הגיל? נונה מקס מציע אנטי אייג'ינג מקצועי, מוכח ובטוח, בלי לצאת מהבית

השקעתן בתכשירי קוסמטיקה שמבטיחים ניסים ונפלאות, אך האם אתן יודעות שהחומרים הפעילים שלהם לא תמיד יכולים לחדור אל מתחת לפני העור? המכשיר החדשני ביותר בתחום הטיפול בעור הפנים, שהושק ממש לאחרונה, הוא 'נונה מקס' מבית פרמייר, אשר מציע תוצאה מקצועית, מוכחת ובטוחה, בשימוש ביתי. מה הופך את 'נונה מקס' לפתרון האולטימטיבי שמשנה את כל מה שידענו על מיצוק וחידוש עור הפנים?

מוגש מטעם חברת פרמייר
עודכן:

עור פנים צעיר ומתוח משפר את הביטחון העצמי, במיוחד בעולם של היום, בו ליופי ולאסתטיקה יש חשיבות רבה - בין אם מדובר על אירועים חברתיים או לטובת שמירה על הקריירה.
כדי להגיע למטרה הנכספת, אנחנו יוצאות למסע אל מכוני היופי ומוציאות הון עתק על טיפולים שמחזיקים מעמד רק חודשים ספורים, בנוסף לאינספור התכשירים שעומדים על המדף בבית אחרי שהבטיחו עולם ומלואו, אבל לא הצליחו להביא לתוצאות הרצויות.
מה בסך הכל ביקשנו - להסתכל במראה ולהרגיש טוב עם עצמנו? להרגיש בנוח עם העור שלנו ולצאת לעולם שמחכה שם בחוץ עם ביטחון, מתוך ידיעה ש'הכל יושב במקום' מבחינת מראה הפנים?
הבשורות הטובות הן שיש מכשיר אחד שהוא כל מה שייחלנו אליו. נונה מקס, המכשיר הביתי המתקדם ביותר בתחומו, מאפשר ליהנות מטיפול ברמה מקצועית, מוכחת ובטוחה, בלי לצאת מהבית. מדובר בדור החדש והעדכני ביותר של המכשירים המנצלים את טכנולוגיית האור האדום לעידוד ייצור של קולגן ואלסטין, וכך משפרים את היעילות של התכשירים ועוזרים לשמור על עור צעיר ואחיד. נונה מקס משנה את חוקי המשחק בכך שהוא מציע טיפול חדשני ולא פולשני, עם תוצאות דומות לקליניקה - מהנוחות של הבית.

המכשיר הוא הפיתוח העדכני ביותר של פרמייר, אחת מהחברות הוותיקות ופורצות הדרך בישראל ובעולם בתחום הטיפוח, שהספיקה לקטוף פרסים בינלאומיים רבים על חדשנות במהלך שנות פעילותה.

מכשיר חדשני מאושר FDA, מבוסס על טכנולוגיה מוכחת מדעית

טכנולוגיית אור אדום ואינפרא-אדום פותחה במקור על ידי סוכנות החלל נאס"א ונמצאת היום בשימוש במגוון תחומים. בין היתר, מדובר באחת הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לטיפול בעור, כולל הפחתת פגמים וצלקות. מחקר של אוניברסיטת הארוורד בחן את הטכנולוגיה ומצא כי בקרב 90% מהמשתתפים נצפה שיפור ממשי במרקם העור: כיווץ נקבוביות, הפחתה בפיגמנטציה ושיפור ממשי במראה הקמטים.
נונה מקס, הדגם החדש ביותר בסדרת 'נונה' של פרמייר, מפיק אורכי גל חזקים, ארוכים ומדויקים לטיפול בפנים ובגוף, וכולל רפלקטורים פנימיים המשדרגים את עוצמת האור ומעניקים תוצאה חזקה, מהירה ואיכותית יותר ב-150% בהשוואה לדגם הקודם.
פעולת האור האדום מעודדת את הגוף לייצר קולגן ואלסטין, מה שמוביל למיצוק והרמת עור, צמצום נקבוביות, הפחתת קמטי הבעה ושיפור המראה הכללי של העור.
המכשיר מחזיק באישור FDA 510K המוכיח את רמת הבטיחות הגבוהה בשימוש במכשיר, ובתוצאות של ניסוי קליני מדעי המורות על יעילות בטיפול בסימני הגיל, בלי הגבלת שימושים. אין מכשיר אחר בישראל שמחזיק באישורים ובתוצאות דומות לנונה מקס.
2 צפייה בגלריה
פרופסור טרלו לוטי, נשיא איגוד הבריאות העולמי לרפואת עור
פרופסור טרלו לוטי, נשיא איגוד הבריאות העולמי לרפואת עור
פרופסור טרלו לוטי, נשיא איגוד הבריאות העולמי לרפואת עור. מכהן גם כיו"ר מחלקת הדרמטולוגיה ורפואת מין באוניברסיטת רומא.
(.)

כך עובד הקסם - שיפור מראה הפנים בכמה דקות

דגם נונה מקס החדש בנוי מראש טיפול אטום עשוי פוליקרבונט וציפוי זהב 18 קראט. זהב הוא מתכת טהורה, גמישה והיפואלרגנית, הנמצאת בשימוש נפוץ לציפוי מכשור רפואי עדכני. שילוב החומרים מאפשר שימוש על גבי כל סוגי המוצרים הקוסמטיים. הראש האטום מבטיח החדרת רכיבים פעילים של מוצרי קוסמטיקה, בהשוואה לדגמים הקודמים. בזכות המבנה הארגונומי הייחודי - כעת ניתן להגיע למקומות הבעייתיים ביותר כמו עיניים, מעל השפתיים והצוואר.
בחודש הראשון יש להפעיל את המכשיר למשך 4-5 דקות, 3 פעמים בשבוע. לאחר החודש הראשון, מומלץ לשמור על התוצאות עם שימוש של 4-5 דקות על כל אזור, פעם בשבוע - וזה הכל!
פרופ' לוטי: "נונה מקס מציע שילוב של טכנולוגיה מוכחת ובטוחה, איכות ייצור ברמה הגבוהה ביותר ותוצאות נהדרות בשימוש ביתי. מהניסיון שלי עם נונה ניתן להבחין בשיפור בבריאות העור, למנוע רפיון וקמטים, וניתן לראות תוצאות במהירות"
גם הדרמטולוגים המובילים בעולם ממליצים על נונה מקס - פרופסור טרלו לוטי, נשיא האקדמיה העולמית לבריאות לדרמטולוגיה ויו"ר לרפואת עור ומחלות מין באוניברסיטת רומא, שבדק את נונה מקס, אומר כי "נונה מקס מציע שילוב של טכנולוגיה מוכחת ובטוחה, איכות ייצור ברמה הגבוהה ביותר ותוצאות נהדרות בשימוש ביתי. מהניסיון שלי עם נונה ניתן להבחין בשיפור בבריאות העור, למנוע רפיון וקמטים, וניתן לראות תוצאות במהירות".

זוכה פרס נובל וחוקרים מובילים מכל העולם, ייצור מקומי איכותי ואחריות לכל החיים

לטובת פיתוח מכשיר 'נונה מקס', פרמייר איחדה כוחות עם מהנדסים מצטיינים בוגרי הטכניון, בהובלת פרופסור זוכה פרס נובל בפיזיקה ג'ורג' סמות מאוניברסיטת ברקלי.
מדובר במכשיר פרי פיתוח מקומי ובייצור ישראלי תוך שמירה על בקרת איכות גבוהה מאוד. לעומת מכשירים אחרים בשוק המיוצרים בסין, 'נונה מקס' בנוי לתוחלת חיים ארוכה מאוד.
אז אם את חולמת על עור פנים מחודש עם מראה מתוח ומורם, מבלי להזדקק לפעולות פולשניות וללא הוצאה כספית של אלפי שקלים כל כמה חודשים על טיפולים פולשניים - נונה מקס היא בדיוק מה שחסר לך.
פורסם לראשונה: 11:27, 15.06.22
The Butterfly Button