ריקי גל וד"ר עמי איל. שמירה על היופי הטבעי

ד״ר עמי איל, מומחה בכירורגיה עם תשוקה לאסתטיקה

ד״ר עמי איל מאמין ביופי הטבעי אשר נמצא בכל אדם ובזכות ארגז הכלים העשיר העומד לרשותו בקליניקה, הוא מצליח להתאים בצורה אישית לכל מטופל ומטופלת את ״המתכון המנצח״, בשילוב הטיפולים המדויק אשר יהפוך כל אחד לגרסה הטובה ביותר של עצמו

מוגש מטעם ד"ר עמי איל
עודכן:

(ד"ר עמי אייל על אנטי אייג'ינג. צילום: סהר שלום)
במרפאה של ד״ר עמי איל דוגלים בגישה הוליסטית שבאמצעותה מבצעים שיפור בכל האלמנטים שקשורים בתהליך ההזדקנות, כיוון שזו הדרך הבטוחה להגיע לתוצאה אופטימלית בטיפולי אנטי־אייג׳ינג.
בתהליך ההתבגרות אנחנו חווים לא רק התקמטות של העור, אנחנו עדים גם לשינויים במבנה הגולגולת ורקמות השריר. הטיפול בכל שכבה בנפרד ובכולן יחד יוביל את המטופלת אל המראה שעליו היא חולמת, תוך כדי שמירה על תווי הפנים והיופי הטבעי והמיוחד של כל אחד ואחת.

2 צפייה בגלריה
ד"ר עמי איל
ד"ר עמי איל
ד"ר עמי איל. אסתטיקן
(צילום: אור גפן)
אחד הטרנדים החמים ביותר אצל ד״ר עמי איל בתקופה האחרונה הוא טיפול ה״סקולפטרה״, ביוסטימולטור אשר מכיל חומצה פולילאקטית, שגורמת לתאי העור לייצר קולגן באופן טבעי ובכך להחזיר לעור מראה מתוח, חלק ואחיד - ללא צורך בפעולה כירורגית או סדרת טיפולים ממושכת.
התוצאות בטיפול זה נשמרות לאורך זמן ארוך במיוחד והוא מתאים למגוון רחב של גילאים ולנשים שמעוניינות לשפר את נראות עור הפנים והגוף.

להיט נוסף, שכבר הפך בשנים האחרונות ל״MUST HAVE״ של טיפולי היופי הוא השימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון גלי רדיו, אולטרסאונד ולייזר, בשילוב הזרקות.
שיטת טיפול זו נמצאה כיעילה ביותר כדי להאט את תהליך ההתבגרות והופעת סימני הגיל.

בואו לשמוע עוד, בסרטון המצורף בראש הכתבה.
פורסם לראשונה: 10:41, 27.06.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button