מה תמצאו בערוצי היוטיוב שלהן? שונית חמד, לירן כוהנר

לירן כוהנר ושונית חמד מכניסות את המצלמות לתוך הבית שלהן

איך מתמודדים עם המעבר לאוסטרליה, ומה קורה כשהלידה היא לא כמו שתכננת. מלכת היופי לירן כוהנר ונערת ישראל שונית פרג'י-חמד מעלות ערוצי יוטיוב - ומבטיחות לתת הצצה לחייהן האמיתיים

פורסם:
אחרי שכבשו את האינסטוש, מלכות היופי לשנת 2007, לירן כוהנר ונערת ישראל לשנת 2008, שונית פרג'י-חמד, החליטו לסמן יעד חדש: יוטיוב. השתיים פתחו לאחרונה ערוץ יוטיוב משלהן, ואנחנו היינו סקרנים מאוד לגלות מה מחכה לנו שם. אז הצצנו:

הערוץ של לירן כוהנר: לידה אמיתית ווירטואלית

הערוץ של לירן, הנקרא בשמה המלא "לירן כוהנר גיאור", נפתח במהלך ינואר, כשהייתה בחודש השמיני להריונה, עם בתה השנייה – ארי ליאנה שנולדה ב-2 בפברואר האחרון. הערוץ מעניק הצצה קטנה לחיים של מלכת היופי במיל'. כך למשל, היא מספרת על ההחלטה שלא לגלות מהו מין העובר כשהייתה בהריון, ומציגה את ההכנות וקניות הציוד לבייבי החדשה שלה, אחות קטנה לשיה בת השנתיים ושלושה חודשים.
מכניסה את המצלמה לחדר הלידה של הבת השנייה - ארי ליאנה:
אגב שיה, בערוץ היוטיוב של לירן תוכלו לראות אותה עושה פיקניק יחד עם ההורים המפורסמים שלה, רוכבת על אופניים ומציירת לאחותה הקטנה. כל זאת ללא חשיפת הפנים של שיה. לירן מצידה מפגינה שוב את יכולות האפייה והבישול שלה גם ביוטיוב. בין היתר היא מציגה מתכון לכדורי אנרגיה שהכינה לעצמה לחדר הלידה.
אבל אם חשבתם שהערוץ של לירן יציג לכם רק שלמות ויופי, אז תשמחו לדעת שאושיית הרשת חושפת בערוץ גם רגעים פחות פוטוגניים. כך למשל, באחד הסרטונים היא מספרת שהיא בלחץ מכך שהעובר שלה במצב עכוז, ושתיאלץ לעבור ניתוח קיסרי ולא לידה רגילה. לירן לא מתביישת לבכות מול המצלמה (כמובן שבמקרה שלה גם כשהיא בוכה היא יפה).
לירן מספרת בדמעות שתצטרך לעבור ניתוח קיסרי:
הערוץ אמנם טרי, אבל כבר עכשיו עוקבים אחריו יותר מ-3,000 עוקבים. יש לנו תחושה שהמספר הזה יעלה במהרה.

הערוץ של שונית פרג'י-חמד: דרישת שלום מאוסטרליה

הדוגמנית ומי שנבחרה כנערת ישראל וחביבת הקהל בתחרות מלכת היופי של 2008, היגרה לאחרונה לאוסטרליה יחד עם בעלה תומר ושלוש בנותיה – מיה, אמי ולנה. המשפחה עברה מלונדון לאוסטרליה בעקבות תומר הכדורגלן שחתם חוזה בקבוצת הכדורגל של ניו זילנד – וולינגטון פיניקס. השינוי המטורף הזה זה עודד את שונית לפתוח בתחילת חודש ינואר את ערוץ היוטיוב ולהציג את החיים החדשים שלה בקצה השני של העולם.
יותר מ-6,000 גולשים כבר עוקבים אחר הערוץ, שמציג את המשפחה היפה. שונית מצלמת את הילדות שלה ואי אפשר שלא להתמוגג מהן. בין היתר תוכלו לצפות בשונית ותומר משחקים עם הילדות כשהם לבושים בפיג'מות תואמות, ומציגים מסורת משפחתית הנקראת "יום כן". יום שבו אבא תומר חייב להסכים לכל בקשה של הבנות, כמו להכין להן פנקייק, לעשות להן שק קמח ואפילו להסכים שהבנות יאפרו אותו.
שונית והבנות מתאחדות עם תומר חמד באוסטרליה אחרי חודש שלא התראו:
חוץ מזה, תמצאו גם רגעים מרגשים כמו למשל הפרידה של תומר מהמשפחה כשנסע לאוסטרליה לפני ששונית והבנות הצטרפו אליו. בואו נגיד שכדאי להכין ממחטות טישו לפני הצפייה.
שונית מציגה גם את הגעגועים לתומר בעלה, את ההתמודדות שלה עם הילדות בזמן שהמשפחה נאלצה להיכנס לבידוד, ואת כל הקשיים שמלווים גם את החיים שלה שנראים כביכול זוהרים. נמשיך לעקוב:
שונית לבד עם הבנות בבידוד שמתארך:
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button