ציירי לך שפתיים

איך להשיג שפתיים עבות ובשרניות בלי לגעת במזרק? 3 טריקים של איפור

אם נסתמך על הרשתות החברתיות, צו האופנה הוא שפתיים עבות, דומיננטיות ובשרניות. במידה שאתן לא חברות של המזרק, תוכלו להגיע לתוצאות יפות גם בעזרת איפור. הניואנסים בין השיטות הם קטנים אך מהותיים, אז שימו לב

פורסם:

1. קונטור שפתיים

בדיוק כפי שאנחנו עושות קונטור בפנים (כלומר, מכהות את החלקים הנמוכים ומבהירות את הגבוהים, וכך יוצרות אשליה של אור וצל שמחטבת את הפנים), נוכל לאמץ את הטכניקה הנפלאה הזו גם לשפתיים.
איך זה עובד? נכהה מעט את החלק האמצעי שמעל השפתיים באמצעות פס דק של צללית חומה שאותה נטשטש במברשת; לאחר מכן נוסיף פס נוסף בחלק האמצעי התחתון ונטשטש; כעת נמלא את השפתיים בשפתון. "השיטה הזו יוצרת חיטוב שמביא לאשליה של שפתיים גדולות יותר. אחרי שתשלטו בטכניקה הזו, תוכלו להגדיל אותן אפילו יותר", אומר לנו מאפר הסלבס גילי אלגבי.

2. כהה בחוץ, בהיר בפנים

כמו קונטורינג, אבל עם אקטרה צ'יטינג (יעני, רמאות).
איך זה עובד? לפי השיטה הזו, עליכן לקחת עיפרון בגוון כהה ולשרטט את צורת השפתיים שלכן, אך אל תעשו זאת בדיוק על קו השפתיים, אלא טיפונת מעל (ממש טיפונת, לא להגזים!). לאחר מכן, קחו שפתון בגוון מעט יותר בהיר. השתדלו לא לעלות עם השפתון על הקו של העיפרון ושעדיין יראו אותו, כך נוצרת אשליה של אור וצל. "הבהירות במרכז גורמת לשפתיים לקפוץ החוצה. מי שאוהבת איפור מוגזם יכולה אפילו להוסיף שימר או היילייטר מנצנץ במרכז של השפתיים, זה בכלל מקפיץ", מוסיף אלגבי.

3. ציירי לך שפ(תיי)ם

שיטת ציור שתתאים רק למי שמסוגלת להיות אקסטרה מדויקת. מגדירה את עצמך כזו? מצוין, המשיכי הלאה.
איך זה עובד? באמצעות שפתון מאט עמיד מאוד או עיפרון מאט עמיד, שרטטי קו בצורת השפתיים, רבע סנטימטר מעל קו השפתיים. חשוב לדייק כאן ולצייר צורה הכי קרובה לצורה האמיתית של השפתיים. אם שפתון המאט הוא טוב ובעל כיסוי גבוה, השפתיים שלכן פשוט ייראו גדולות ולא יראו את הקו האמיתי שלהן. "זה בהחלט טיפ מצוין, הייתי ממליץ לקחת טוש אקלה או קונסילר בהיר, לשרטט מעל קו השפתיים ואז לטשטש, זה יוצר שכבה מעט בהירה מעל השפתיים שתורמת למראה המוגדל, ועוזר לחדד את הצורה ולדייק אותה עוד יותר", מוסיף אלגבי.
  • טיפ זהב של גילי 1: "לפני שמורחים שפתון, כדאי למרוח סקראב לשפתיים על בסיס סוכר - הוא יוצר גירוי שמנפח את השפה. השפתיים נמצאות באזור מלא כלי דם, וברגע שמגרים אותן הן מתנפחות.
  • טיפ זהב של גילי 2: טיפ שהזמרת מריה קארי לימדה אותי כשאיפרתי אותה, ואני עד היום משתמש בו - לחייך חיוך מוגזם ולשרטט עם עיפרון קו סביב השפתיים לפי החיוך, זה מגדיל אותן מאוד".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button