ירין בוזגלו  עם אחיה לירן דנינו וחברתו טיילור מלכוב. גיוס נעים

נערת ישראל ירין בוזגלו מתגייסת: "אהיה חיילת רגילה כמו כולן"

כחודש אחרי שקטפה את תואר נערת ישראל, ירין בוזגלו עולה על מדים ומתגייסת לצבא, בתקווה לתרום למדינה בשירות משמעותי. שמענו ממנה על החששות, התקוות ועם מה האח לירן דנינו וחברתו טיילור מלכוב יעצו לה לבוא לטירונות

הדס משה
עודכן:
עבר כחודש מאז זכתה ירין בוזגלו בת ה-18 בתואר הנחשק - נערת ישראל, וכבר היא טעמה טעימה קטנה אך משמעותית מעולם הזוהר. בחודש אחד היא השתתפה בהפקות אופנה וביוטי, בילתה באירועים נוצצים והמשיכה בשיעורי המשחק שהיא לוקחת.
אך כעת היא שמה את חיי הזוהר על הולד, מתגייסת לצה"ל ומתחילה טירונות. "אני מאוד מתרגשת, זה משהו חדש לגמרי בשבילי, ומאוד מסקרן אותי מה יהיה. אני שמחה להתגייס, חשוב לי לתרום את חלקי למדינה ולתת מעצמי, אני בטוחה שארוויח המון מהשירות הצבאי". מספרת לנו בוזגלו בהתרגשות, רגע לפני שהיא מגיעה לבקו"ם.
איך התכוננת לגיוס?
"הייתי בכנס הכנה לצבא. זה לא היה חובה, אבל היה לי חשוב ללכת כדי לקבל קצת יותר מושג על מה יהיה. ממה שהסבירו לנו נראה לי שזאת תהיה חוויה מדהימה. פגשתי שם בנות שיהיו איתי בטירונות והן ממש חמודות. מבחינת ציוד, קניתי מזוודה, טיילור (מלכוב, חברתו של אחיה של ירדן, לירן דנינו – ה.מ) אמרה לי שעדיף מזוודה ולא תיק. היא נתנה לי הרבה טיפים שימושיים, היא הרי התגייסה ממש לא מזמן".
כמו?
"היא סיפרה לי הכל על הטירונות, היא אמרה לי מה להביא, היא סיפרה לי שיהיה לו"ז מאוד עמוס ושאין זמן. היא ממש מדריכה ומלווה אותי עם עניין הגיוס ועוזרת לי להתכונן".
מה אחיך לירן דנינו אמר?
"הוא עשה את זה לפני 12 שנים, הוא כל הזמן מעלה זיכרונות ומספר דברים שהוא עבר וחווה, כיף לשמוע שאלו זיכרונות לכל החיים. הוא ממש מתרגש שאני מתגייסת".
2 צפייה בגלריה
ירין בוזגלו מתגייסת
ירין בוזגלו מתגייסת
ירין בוזגלו עם משפחתה המורחבת ביום הגיוס המרגש
(צילום: יריב כץ)
לצד החוויה, צפוי לך לו"ז עמוס ולא מעט קשיים, את מוכנה לזה?
"אני מוכנה לגמרי, מבחינה נפשית וגופנית. החיילים בכנס והמשפחה הכינו אותי ואמרו לי מה הולך להיות, ואני בטוחה שיהיה בסדר ואני אקח את זה בצורה הכי חיובית. מה גם שזה משהו שכל כך הרבה אנשים עוברים, אני לא היחידה, אז אם כולם מצליחים לעבור את זה בטוחה שגם אני אצליח".
יש לך חששות מהטירונות?
"ברור שיש לי חששות, כי זה משהו חדש שאני לא מכירה, אבל אני מאוד אוהבת התחלות חדשות, אני אוהבת להתנסות וללמוד, אין לי פחד שלא אסתדר כי אני יודעת שגם אם יהיה קשה אצליח לקחת את זה למקום חיובי. יש לי הרבה ציפיות להכיר חברות חדשות וללמוד על עצמי".
את מתגייסת זמן קצת אחרי סיום התחרות והזכייה בתואר, הצלחת קצת לנוח וליהנות בין לבין?
"לא יצא לי לטוס לפני הצבא כמו כל החברים שלי, היו לי הרבה הפקות ואירועים, אבל הצלחתי לצאת לבלות עם חברים גם עם בנות הנבחרת של תחרות מלכת היופי. היה לי מספיק זמן כזה לנשום, לעכל ולהתכונן לדבר הבא".
איך באמת ההרגשה, שמזהים אותך ברחוב ושאת לא אנונימית יותר?
"אני נהנית מזה מאוד, אני שמחה שהרבה אנשים נחשפו אלי ובאמת מכירים אותי ומבקשים ממני סלפי".
את מתגייסת כאישיות מוכרת, יש לך חששות מזה?
"אני בטוחה שלא אקבל יחס מיוחד ושאהיה חיילת רגילה כמו כולן. אם יזהו אותי יהיה לי כיף, אני שמחה שמזהים אותי ושמחה לקבל את האהבה הזאת מאנשים. אבל אבצע את המשימות שלי בצורה הכי טובה ולא אחפש הקלות".
פורסם לראשונה: 19:46, 22.11.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button