נועה כוכבא. תייצג את ישראל בלי להחתים דרכון

גאווה ישראלית: הצביעו למלכה נועה כוכבא בתחרות מיס יוניברס

מלכת היופי של שנת 2021 כבר בהכנות קדחתניות לטקס העולמי שיתקיים השנה במגרש הביתי, באילת, וזו ההזדמנות להצביע לנועה על מנת להבטיח את מקומה בין 21 המועמדות הסופיות

הדס משה
עודכן:
בעוד חודש תנחת בישראל רכבת אווירית שתאגד בתוכה 70 מועמדות ממדינות ברחבי העולם שיתחרו על התואר מיס יוניברס לשנת 2021. לראשונה בהיסטוריה התחרות תתקיים כאן בישראל, בעיר אילת, כך שמלכת היופי שלנו, נועה כוכבא לא תצטרך הפעם לטוס שעות ארוכות לצד השני של כדור הארץ כדי להשתתף בתחרות. "אני אטוס בהזדמנות אחרת. זו זכות לייצג את המדינה שלי במגרש הביתי", אמרה כוכבא כשנשאלה אם היא מאוכזבת שדווקא במשמרת שלה היא תישאר בארץ, בלי להחתים דרכון על הדרך. אז איך מצביעים? היכנסו לעמוד ההצבעה באתר מיס יוניברס ובחרו במועמדת שלנו נועה כוכבא. או הורידו את האפליקציה של מיס יוניברס והצביעו דרכה. ההצבעה מתחילה היום ונמשכת עד ה-11 לדצמבר בחצות, אז אל תפספסו את ההזדמנות להשפיע.
נועה כוכבא
הצביעו לנועה כוכבא (צילום: ששון משה)
3 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
מלכת היופי שלנו
(צילום: ששון משה)

3 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
"זו זכות לייצג את המדינה"
(צילום: ששון משה)
בימים אלה כוכבא שרויה בהכנות המרגשות לקראת רצף האירועים של הטקס העולמי שמתחיל בתאריך 7.12 עם אירוע השמלה הלאומית, ב-10.12 ימשיך לאירוע המוקדמות, וב-12.12 יתקיים הטקס הנוצץ בו תיבחר הזוכה המאושרת שתחזיק בתואר הנחשק "מיס יוניברס של שנת 2021". ולכם יש את הכוח להשפיע בתחרות ולהצביע עבור מלכת היופי שלנו, נועה כוכבא, כדי שתעלה שלב ותהיה בין 21 המועמדות הסופיות בתחרות.
פורסם לראשונה: 11:25, 09.11.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button