שתף קטע נבחר

החשיפות מהספר והציוץ של טראמפ: כותרות השבת

טראמפ בעל בוגדני, קושנר מכיר את כל הנוכלים בישראל: אלו רק חלק מהכותרות מהספר "אש וזעם". טראמפ צייץ בתגובה: "אני גאון ושפוי". וגם: בן 11 ואביו חולצו מנחל אוג, כוהנת מלאכת היד בתיה עוזיאל הלכה לעולמה

 

 

סערת "אש וזעם": הספר שמציג את מאחורי הקלעים בבית הלבן ובקמפיין הנשיאות הוביל לציוץ יוצא דופן של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "נכסיי הגדולים - חוכמה ויציבות נפשית", צייץ טראמפ וכתב: "אני גאון ושפוי". מנגד, מחבר הספר מייקל וולף העריך כי הספר יוביל לסיום כהונת טראמפ: "הוא מוכח - המלך הוא עירום".

 

והחשיפות מהספר נמשכות: לפי הספר, "טראמפ הוא בעל בוגדני וחסר תקנה". הספר חושף פרטים מביכים על מערכת היחסים עם מלניה והדרך לשכב עם נשותיהם של חבריו. טראמפ, לפי ציטוט מהספר שהובא ב"דיילי מייל", האמין כי חתנו ג'ארד קושנר יפתור את הסכסוך הישראלי-פלסטיני: "הוא מכיר את כל הנוכלים בישראל".

 

"ילדי טראמפ מכונים עודאי וקוסאי"

בנוסף, לפי "אש וזעם" ילדי טראמפ אריק ודון ג'וניור מכונים מאחורי הקלעים עודאי וקוסאי; הבת ואיוונקה ובעלה ג'ארד קושנר סבורים שסגן הנשיא מייק פנס טיפש; על יועצו לביטחון לאומי אמר הנשיא טראמפ: "הוא שעמם אותי למוות, נראה כמו מוכר בירה".

 

 

אחרי שעתיים במים קרים: ילד חולץ מנחל

הטיולים שאחרי הסופה: בן 11 ואביו נסחפו במי נחל אוג שבמדבר יהודה. הילד חולץ בחבלים ופונה לבית חולים עם פגיעות קור, אביו ששהה בגדה השנייה חולץ אף הוא. לאתר החרמון שנפתח הגיעו אלפים ובמקום נרשמו עומסי תנועה כבדים. שיאנית הגשם ביממה האחרונה היא דווקא באר שבע, שם נרשמו הצפות. אלו צילומי וסרטוני הסערה ששלחתם.

 

בתיה עוזיאל הלכה לעולמה

כוהנת מלאכת היד בתיה עוזיאל הלכה לעולמה בגיל 84. עוזיאל התפרסמה בשנות ה-70 כשהגישה תוכנית טלוויזיה בסגנון "עשה זאת בעצמך", במהלכה הנחילה את המשפט "הכינותי מראש".

 

אבי גבאי מעריך: בחירות השנה

באירוע "שבתרבות" במודיעין העריך יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי כי בחירות יתקיימו בנובמבר הקרוב. גבאי חזר על קריאתו לבחירות: "הממשלה עסוקה רק בהישרדות שלה ולא מקשיבה לאזרחים". על סערת אבטחת ילדי נתניהו אמר: "אקשיב לעמדת השב"כ וממילא ילדיי לא ירצו אבטחה".

 

 

נאשם בסחר באיברים נעצר בקפריסין

ישראלי שהואשם בסחר באיברים נעצר בקפריסין. משה הראל הואשם בשנת 2011 בפעילות רפואית בלתי חוקית ובפשע מאורגן. הוא נעצר בקוסובו בשנת 2008, אך שוחרר ונמלט. ב-2012 הוא נעצר בישראל, אך לא הוסגר בהיעדר יחסים דיפלומטיים בין המדינות. השבוע הוא נעצר בקפריסין ובקוסובו מבקשים להסגירו.

 

מטוסי נוסעים התנגשו בקנדה

תאונה יוצאת דופן אירעה בנמל התעופה פירסון בטורונטו - שני מטוסי נוסעים התנגשו על מסלול הנחיתות. אחד המטוסים התלקח, אולם 174 הנוסעים ואנשי הצוות פונו ללא פגע. כך נראו רגעי הבהלה.  

 

 

450 מיליון דולר לזוכה יחיד

זוכה יחיד ב-450 מיליון דולר בלוטו האמריקני. אחרי 23 הגרלות ברציפות ללא זוכה, גרף תושב פלורידה את הפרס הראשון בהגרלת "מגה מיליונס" בארצות הברית לאחר שניחש נכונה את ששת המספרים. במקביל: הפרס במפעל הלוטו השני, "פאוור בול", טיפס לסכום אסטרונומי של 570 מיליון דולר.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הספר על טראמפ
צילום: רויטרס
מומלצים