שתף קטע נבחר

השרה רגב: "לא מתרגשת מעדי מדינה"

שרת התרבות התייחסה להסכם עד המדינה עם ניר חפץ, כפי שנחשף ב-ynet, ואמרה: "אני לא כמותכם - תולה כל אחד בכיכר העיר"

 

 

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה הערב (יום ב') להסכם עד המדינה עם ניר חפץ בפרשות שבהן נחקר ראש הממשלה בנימין נתניהו. רגב אמרה: "אני לא מתרגשת מעדי מדינה, כי אני לא כמותכם - תולה כל אחד בכיכר העיר".

"לא מתרגשת מעדי מדינה". השרה רגב (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
"לא מתרגשת מעדי מדינה". השרה רגב(צילום: אלכס קולומויסקי)

כחלק מתהליך החתימה מסר חפץ, יועץ התקשורת הצמוד של ראש הממשלה ומשפחתו עד לאחרונה, "עדות ניקיון" - כל המידע שידוע לו, מבלי שהדבר יכול לשמש כחומר מפליל נגדו. במסגרת ההסכם שנחתם עמו יפליל חפץ את נתניהו בתיקים שבהם נחקר ראש הממשלה. חפץ קיבל חסינות מלאה - הוא לא יישלח לכלא ולא ישלם קנס. בין היתר יעביר חפץ למשטרה מסרונים.

 

 

בכנס שדרות בסינמטק התייחסה רגב להסכם עד המדינה עם חפץ, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet. היא אמרה שוב כי החקירה צריכה להתנהל באופן מסודר על-ידי המשטרה, ולאחר מכן היועץ המשפטי לממשלה יקבל את ההחלטה. "אני לא מתערבת בעבודת המשטרה", אמרה השרה. "אני סומכת על המשטרה שעושה את העבודה שלה להביא את הראיות ואת מה שהיא צריכה לעשות לבית המשפט וליועץ המשפטי לממשלה".

 

עם זאת, היא מתחה ביקורת על אלו שחרצו את דינו של נתניהו. "אני כן רוצה לאפשר לכל אחד מהאנשים שנחקרים לאפשר לו את זכות החפות ולאפשר לו להתנהל בהליך נקי והוגן. זה אומר שנמתין כולנן לסיום החקירה", היא אמרה. רגב הוסיפה: "אני מציעה לכולם תפסיקו לקחת חצאי הדלפות וחצאי חקירות וחצאי אמירות ולהפוך אותם לעובדות. צריך לאפשר לכל אחד שחשוד בפרשה כזאת או אחרת להגן על עצמו".

 

 

היא התייחסה גם לאפשרות שהבחירות יוקדמו: "כרגע אני לא רואה בחירות בפתח, למרות שאמרתי גם אתמול וגם שלשום שהמפלגה היחידה שלא צריכה לחשוש בבחירות זה הליכוד. אנחנו רק הולכים ומתחזקים בסקרים כפי שאתם רואים. אני לא יודעת שראש הממשלה דיבר על הקדמת הבחירות, ההיפך שמעתי ממנו שכשיחזור מביקורו בוושינגטון בסוף השבוע הזה - בתחילת השבוע הבא הוא ייפגש עם המפלגות ועם החברים שיושבים אתנו בקואליציה כדי לפתור את בעיית חוק הגיוס".

 

שלשום מתחה רגב ביקורת חריפה על גורמי אכיפת החוק. בפני מאות הנוכחים באירוע "המשתה של רגב" בראשון לציון, היא אמרה: "כמו שקראנו השבוע במגילת אסתר, גם שם היו שומרי סף. בגתן ותרש. צמד חמד. הם נראו ממלכתיים, הקפידו על שלטון החוק, דאגו למינהל תקין, אבל מסתבר שעמוק בכיס הם החזיקו גיליוטינה". כזכור, במגילת אסתר סופר כי דינם של השניים היה מוות בתלייה לאחר שמרדכי גילה את המזימה לרצוח את אחשוורוש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
השרה מירי רגב
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים