שתף קטע נבחר

כחלון: נתניהו לא יוכל להמשיך לכהן אם יוגש כתב אישום

שר האוצר אמר בריאיון כי אם ייפתח משפט נגד נתניהו, הוא לא יוכל לכהן כראש ממשלה והוסיף: "לדעתי הוא עצמו יקום ויילך"

שר האוצר משה כחלון אומר כי אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא לא יוכל להמשיך לכהן בתפקיד. בריאיון ל"אולפן שישי" בחדשות 2, שקטעים ממנו שודרו הערב (ה'), אמר כחלון: "אם מתחיל משפט נגד ראש הממשלה, הוא לא יוכל לכהן".

כחלון. "ראש הממשלה לא יוכל לכהן תחת כתב אישום" (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
כחלון. "ראש הממשלה לא יוכל לכהן תחת כתב אישום"(צילום: יאיר שגיא)

כחלון נשאל מה יקרה אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו: "יש חוק שאומר שהיועץ המשפטי מחליט אם יוגש כתב אישום. ימצו את התהליכים, והיועץ המשפטי יודיע שהחליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, ראש הממשלה לא יוכל להמשיך לכהן תחת כתב אישום. זאת תשובתי".

 

שר האוצר הוסיף: "אני אומר לך שאם מתחיל משפט נגד ראש הממשלה הוא לא יוכל לכהן. אתה יודע מה, הוא אפילו לא צריך אותי בשביל זה. לדעתי הוא עצמו יקום וילך, או המפלגות האחרות". הוא הוסיף כי סיעת כולנו ודאי שלא תישאר במצב כזה בקואליציה.

 

לפני חודש הגישה המשטרה את המלצותיה בפרשות 1000 ו-2000. המשטרה המליצה להעמיד לדין את נתניהו בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים בשני התיקים. במסגרת חקירת תיק 4000 שבו חשוד נתניהו בשוחד חתמו המשטרה והפרקליטות בשבועות האחרונים על עסקאות עדי מדינה עם שניים מהאנשים המקורבים לנתניהו - מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר ויועץ התקשורת ניר חפץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
משה כחלון
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים