שתף קטע נבחר

פרשת השחיתות: ראשי הרשויות יישארו במעצר

בית המשפט האריך בארבעה ימים נוספים את מעצרם של ראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ וראש מועצת תל מונד שמואל סיסו. בדיון התברר שסיסו חשוד בקבלת שוחד בדמות טובת הנאה. השופטת: "פרשה מורכבת, החקירה עוד לא קרובה לסיומה"

יעקב פרץ ושמואל סיסו (צילום: אנצ'ו גוש לסוכנות ג'יני , דורון גולן)
נשארים במעצר. סיסו ופרץ(צילום: אנצ'ו גוש לסוכנות ג'יני , דורון גולן)

בית המשפט האריך היום (ה') בארבעה ימים נוספים את מעצרם של ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, ושמואל סיסו, לשעבר ראש העיר קריית ים וכיום העומד בראש המועצה הקרואה של תל מונד. השניים נעצרו ביום שני במסגרת חקירת שחיתות יחד עם 17 בני אדם נוספים.

 

לסיסו מיוחסים חשדות של לקיחת שוחד, קשירת קשר לפשע, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ועוד. במהלך הדיון בעניינו התברר שהוא קיבל, לכאורה, שוחד בדמות טובת הנאה.

 

 

בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון אמרה השופטת עינת רון כי "מאז ההחלטה הראשונה נעשו על ידי היחידה החוקרת פעולות חקירה רבות מאוד. זו פרשה מסועפת, מורכבת, ויש התפתחויות בחקירה בכלל ובעניין חשוד זה בפרט. החקירה עוד לא קרובה לסיומה".

 

פרץ חשוד בלקיחת שוחד, קשירת קשר לפשע, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות נוספות. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אך השופטת קבעה שיישאר במעצר ארבעה ימים נוספים. "יש בחומר שנאסף מאז תחילת החקירה חומר נוסף רב שמלמד על עניינו של החשוד ולאשש את החשד הסביר כנגד החשוד", השופטת.

שמואל סיסו, ראש מועצת תל מונד בבית המשפט בראשון לציון (צילום: שאול גולן)
"יש התפתחויות בחקירה". סיסו בבית המשפט(צילום: שאול גולן)

בית המשפט האריך היום גם את מעצרם של חמישה חשודים נוספים בפרשה. מעצרו של עופר גריל, מנכ"ל חברת "שבח הנדסה", הוארך בחמישה ימים. מעצרם של ארבעה חשודים נוספים הוארך בשלושה ימים, בהם הקבלן אליהו חן, רון מצר - הבעלים של חברת תכנון וייעוץ הנדסי, ודן גרונר.

 

עורך דינו של גריל, ערן שחם שביט, אמר בדיון: "המשטרה טוענת שהוא קיבל שוחד, אך לא אומרת מה". עורך דינו של חן אמר שבחקירה הושמעה למרשו הקלטה של שיחתו עם אחד החשודים, ובה הוא מבקש כסף עבור אדם אחר בפרשה. הוא הוסיף כי חן מכחיש זאת וטוען שאסף כספים עבור אדם אחר שהיה במצוקה כלכלית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אנצ'ו גוש לסוכנות ג'יני , דורון גולן
סיסו ופרץ
צילום: אנצ'ו גוש לסוכנות ג'יני , דורון גולן
מומלצים