שתף קטע נבחר

טראמפ צייץ את עצמו כרוקי: "איזה חזה מדהים"

הנשיא כועס על הספקולציות בתקשורת בנוגע לבדיקות הלא מתוכננות שעבר בבית חולים. בטוויטר צייץ תמונה ערוכה שלו כמתאגרף שרירי. בעצרת בפלורידה התפאר: "הרופאים אומרים 'תוריד חולצה ותן לראות, בחיים לא ראינו חזה כזה'"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם הערב (יום ד') בעמוד הטוויטר שלו תמונה ערוכה שבה מודבקים פניו על גוף שרירי וחשוף חזה של מתאגרף – ככל הנראה בעקבות התהיות שהועלו בתקשורת בנוגע למשמעות הבדיקות הלא מתוכננות שעבר בבית חולים לפני שבוע וחצי.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

 

דונלד טראמפ תמונה שרירי מתוך ה טוויטר שלו ()
טראמפ כרוקי. "וואו! זה חזק!"

בימים האחרונים הביע טראמפ זעם על התהיות שהועלו בנוגע לביקור הלא מתוכנן ועל הרמיזות שלפיהן אולי מצבו הבריאותי מידרדר. התמונה שעליה הודבק ראשו של טראמפ לקוחה מכרזת הסרט "רוקי 3" של סילבסטר סטאלון.

 

טראמפ לא צירף לה שום מילה, אבל זה לא שהוא מתבייש לדבר על הנושא, חלילה. הנשיא מרבה לדבר על כושרו הגופני ולנפק הצהרות – מחמיאות או מבזות – על מאפייניהם הגופניים של גברים אחרים, לעתים קרובות גם בפניהם, במהלך אירועים רשמיים.

 

רק ביום שלישי השבוע, בעצרת בחירות בפלורידה, דיבר טראמפ על סיקור הביקור שלו בבית החולים. הוא טען – אף שמדובר בשקר מוחלט – שכלי התקשורת דיווחו שעבר התקף לב "קשה" ולכן נלקח לבית החולים לביקור שלא נמסרה עליו הודעה מראש.

נשיא ארה
"יש לו חתיכת שריר!". טראמפ עם דסנטיס(צילום: gettyimages)

בפועל כלי התקשורת דיווחו שעבר בדיקות ותהו מה פשרן, אך לא טענו שעבר התקף לב, ודאי שלא התקף לב קשה. בעקבות הדיווחים עדכן הבית הלבן שטראמפ פשוט החליט להקדים ולעבור חלק מהבדיקות הרפואיות השנתיות שלו לפני הזמן הנקוב, כדי לחסוך זמן בהמשך.

 

לפי תוצאות הבדיקות האחרונות של טראמפ שפורסמו לציבור, מפברואר השנה, הוא מוגדר שמן, אך מצב בריאותו טוב. הוא ממעט מאוד להתעמל, ומסתפק במשחקי גולף.

נשיא ארה
בעצרת בפלורידה. מידיים קטנות עד "פני סוס"(צילום: רויטרס)

בעצרת בפלורידה טען שהדיווחים-לכאורה בתקשורת על התקף לב שעבר עוררו דאגה בקרב אנשיו בבית הלבן, אולם בפועל – כך סיפר – רק דבר אחד עניין את הרופאים: לחזות בגופו המדהים.

 

"הדבר הראשון שהם עושים זה להגיד 'תוריד את החולצה, אדוני, ותראה לנו את החזה המדהים הזה. מעולם לא ראינו חזה כזה'", אמר טראמפ.

 

הנשיא לא הסתפק בתיאור החזה שלו, והחל לתאר גם את שריריו של מושל פלורידה הרפובליקני, רון דסנטיס. הוא סיפר שבעבר חשב שדסנטיס שמן, אבל "יום אחד הייתי איתו וטפחתי לו על הכתף, ואני – וואו! זה חזק!", סיפר לאלפי תומכיו. "חתיכת שריר יש פה. היד שלי לא שקעה כמו שקורה לה עם הרבה אנשים. ואז ראיתי אותו בלי חולצה יום אחד, והבחור הזה חזק. הוא לא שמן. זה הכול כוח. זה הכול שריר. אני רוצה להגיד לכם את זה".

אדם שיף יו
אדם שיף. "צוואר עיפרון"(צילום: AP)

בעבר לעג טראמפ ליריבים שלו על ידיהם הקטנות או הביע הערצה לידיהם הגדולות של מבקרים בבית הלבן ושל אנשים אחרים. הוא גם תקף נשים הנמנות עם מתנגדותיו בעלבונות פיזיים מחרידים כמו "פני סוס". את אדם שיף, ממובילי חקירת ההדחה שמנהלים הדמוקרטים בבית הנבחרים נגד טראמפ, הוא כינה "צוואר עיפרון".

 

התמונה שצייץ טראמפ היום גררה מיד חיקויים והתבדחויות על חשבונו מצד מתנגדיו ברשת, אבל גם שיתופים רבים מצד מעריציו, שנהנים מהעניין שהביא איתו הנשיא לבית הלבן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סילבסטר טראמפ. "תוריד חולצה"
מומלצים