שתף קטע נבחר

ורמוט: "הגביע המתוק מכולם", כץ: "עונה חלומית"

בהפועל חיפה בחרו לחגוג את הזכייה בגביע במועדון בתל אביב. הבעלים: "אמרו שאין לנו סיכוי? אז אמרו. יש לנו מאמן ווינר, בשנה הבאה יהיה לנו סגל מצוין". שוסטאדט ו-ורמוט יקבלו חוזה ל-3 עונות, גינסארי מתנדנד ושיימן יעזוב לב"ש

 

ירושלים נצבעה אתמול באדום, כמובן שגם חיפה, אבל מחזיקת הגביע הטרייה בחרה לחגוג את הזכייה בתואר דווקא במסעדת שלוותא בתל אביב. החגיגות של הפועל חיפה, שניצחה אתמול 1:3 את בית"ר ירושלים בטדי, נמשכו כל הלילה ורק סמוך לשעות הבוקר חזרה הקבוצה לכרמל.

 

קלינגר: "הגיע לנו לזכות, זו חותמת לעונה מדהימה"

 

האוהדים האדומים המשיכו גם הם בשיירה ארוכה לחיפה, בדרכם שמעו על אזעקות ברמת הגולן, כשהחגיגות הרשמיות - ביום ראשון (20:00) במתחם הנמל בעיר עדיין בכפוף למצב הבטחוני ואישורי כוחות הביטחון.

 

הפועל חיפה (צילום: ראובן שורץ)
דמעות של אושר(צילום: ראובן שורץ)

הפועל חיפה (צילום: ראובן שורץ)
לא יכלו להיפרד מהגביע. כץ ואוסידון(צילום: ראובן שורץ)

ניר קלינגר חוגג זכייה בגביע המדינה (צילום: ראובן שוורץ)
"ווינר אמיתי". קלינגר(צילום: ראובן שוורץ)

זה היה גביע מרגש, בעיקר לגילי ורמוט, שחזר באמצע העונה לקבוצת נעוריו. הקשר בן ה-32, שזכה בתואר בפעם השביעית בקריירה, דמע מאושר: "זה כיף גדול להיות במועדון שנקרא הפועל חיפה. כולנו מחוברים, כולנו ביחד כל העונה. פשוט כיף. מבחינתי, זה הגביע המתוק מכולם".

 

"בעונה הבאה אנחנו באירופה, יהיה לנו סגל שחקנים מצוין ואיכותי", הצהיר הבעלים יואב כץ, שהתקשה להיפרד מהגביע עוד בחדר ההלבשה בטדי. "אני מקווה שניר ימשיך ותהיה להפועל חיפה קבוצה טובה".

 

 

"ניר מאמן חכם מאוד. הוא ווינר אמיתי", המשיך כץ. "שיחקנו הרבה יותר טוב מבית"ר והוא ניהל את הגמר מצוין. מגיע לו ולשחקנים כל הכבוד על העונה החלומית. אמרו שאין לנו סיכוי? אז אמרו, והנה השגנו גביע ועוד בטדי. אירופה זו אופרה אחרת, אבל יש לנו מאמן ווינר ושחקנים עם אישיות חזקה".

 

סגן הנשיא, דורון אוסידון: "כבר בתחילת העונה ידעתי שיש פה תלכיד יוצא מן הכלל, עם מאמן שאין ראוי ממנו לנבחרת. כל אחד אוהב את השני פה, בעלים מדהים שמשקיע המון כסף וזמן, איכפת לו מכל דבר שקורה פה. מגיע לו ולאוהדים המדהימים את הגביע הזה. הייתי בשוק מהכמות שהגיעה ואני מקווה שהם יתחילו להגיע באופן סדיר. מקווה שבעונה הבאה נעשה דברים יפים באירופה. אם נצליח לשמור את הסגל הקיים והאווירה שיש במועדון המקסים הזה, אין לי ספק שנזכה בעוד תארים בקרוב. לא נחכה כל כך הרבה זמן".

 

ניר קלינגר ועדן בן בסט מאושרים (צילום: עוז מועלם)
בן בסט וקלינגר על הגג(צילום: עוז מועלם)

 

כץ יתרכז כעת בלנסות ולהשאיר את מרבית הסגל, וכמובן את קלינגר, שהוא אחד המועמדים לאימון נבחרת ישראל. ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש צפויים להמשיך, כמו גם ראסמוס שוסטאדט, גילי ורמוט, גל אראל, עדן בן בסט, מקסים פלקושצ'נקו ומאמן קשוע. את שוסטאדט ו-ורמוט ינסה כץ להחתים ל-3 שנים.

 

שני שחקנים שמתנדנדים הם אלון תורג'מן וראדו גינסארי. תורג'מן מבוקש לא רק על ידי מספר קבוצות בליגת העל, אלא גם על ידי מועדונים מאירופה. מי שיעזוב הוא שמואל שיימן, שכבר סגר בהפועל באר שבע.

 

עיריית חיפה תקיים חגיגת ניצחון וטקס חגיגי בהשתתפות הבעלים, השחקנים והצוות המקצועי וראש עיריית חיפה, יונה יהב. החגיגה תיערך ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00 בהאנגר 15 - נמל חיפה, כשבין היתר יופי איתי לוי ועדן בן זקן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גילי ורמוט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים