שתף קטע נבחר

המנהל המקצועי: "אם תספרו על הרומן - נסגור את הנבחרת"

ועדת הבדיקה של איגוד השייט תתכנס היום לראשונה, בינתיים מתבררות תלונות על אלי צוקרמן, שאיים על הגולשות לא לספר על הרומן בין ספיצ'קוב ללוקווה

חשיפת ynet על הרומן בין מאמן נבחרת הגלישה פייר לוקווה לבין חברת הנבחרת וסגנית אלופת העולם, קטי ספיצ'קוב, הובילה להקמת ועדה שתחל את עבודתה הערב (שלישי), אולם מתברר כי הוחלט להחתים על סודיות את כל הגורמים הרלוונטיים בנושא, כולל אפילו מקום ושעת עבודתה של הוועדה.

 

היום בצהריים אמורה הועדה להתכנס במשרדי הועד האולימפי, יחד עם יו"ר היחידה לספורט הישגי, דני אורן, השייטת האולימפית בעבר ורד בוסקילה, מנכ"לית איגוד השייט סמדר פינטוב והיועץ המשפטי אייל יפה. הוועדה אמורה להגיש תוך שבועיים להנהלת האיגוד את עמדתה האם להיענות לדרישתן של הגולשות נגה גלר, מאיה מוריס ונוי דריהן לאפס מחדש את הנקודות במרוץ האולימפי על חשבונה של ספיצ'קוב.

 

 

פייר לוקווה וקטי ספיצ'קוב (צילום: איגוד השייט)
פייר לוקווה וקטי ספיצ'קוב(צילום: איגוד השייט)

גורמים בוועדה שזימנו את הגולשות להגיע לתת עדות וגם את המאמן לקווה הבהירו לכל הגורמים המעורבים כי הם מחויבים בסודיות עד להגשת הדוח. "זה מזכיר את איראן, למה באיגוד השייט מנהלים ועדה במחשכים והוועד האולימפי משתף איתם פעולה? צריכה להיות פה שקיפות ולא לגרום לאנשים לפחד להגיד מה קורה", אמרו גורמים באיגוד

 

אם זה לא מספיק, אז עכשיו יש גם תלונות כלפי המנהל המקצועי אלי צוקרמן. אמש נשלח מסר ברור לבכירי האיגוד: "הוא ידע על הרומן באפריל ואיים עליהן שיפסיקו להפיץ שמועות כי יסגרו להן את הנבחרת".

 

תגובת איגוד השייט: "כידוע הקים האיגוד ועדת בדיקה שבוחנת בימים אלה את כלל הטענות וההיבטים של האירוע. איגוד השייט לא יתייחס למניפולציות ולניסיון לשבש את עבודת ועדת הבדיקה, ומתריע מפני הולכת שמועות לא מבוססות שעלולות להגיע לכלל הוצאת דיבה. כפי שמסרנו, במקביל לבדיקה, שבו גולשות הנבחרת לאימונים שוטפים לקראת האתגר הגדול שלפנינו. ההשוואה בין איגוד השייט לאיראן היא מקוממת ואיננה במקומה, ואנו מצרים על כך".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אריק בלנד, אתר התחרות בהייר
נוי דריהן קטי ספיצ'קוב שייט
צילום: אריק בלנד, אתר התחרות בהייר
מומלצים