שתף קטע נבחר

חוזרים לשגרה: הקבוצות קבעו משחקי אימון

דקה אחרי דקה: הפועל ב"ש והפועל ת"א פרסמו את הלו"ז לקראת תחילת הליגה. מאור בוזגלו: "כדורגל בלי קהל זה כמו אוטו בלי גלגלים, סולם ללא שלבים". עידן ורד: "חודשיים בידוד זה כלום לעומת האושר והנחת שחזרה לליגה תעשה לנו"

14:19: גם מאור בוזגלו מהפועל ת"א העלה פוסט בעקבות חזרת הכדורגל הישראלי: "כדורגל בלי קהל זה כמו אוטו בלי גלגלים, סולם ללא שלבים, חל"ת בלי דקל וקנין..הבנתם בקיצור. רק אלוהים יודע כמה התגעגעתי וכמה כולנו מתפללים ליציעים מלאים".

 

הכדורגל חוזר - עדכונים שוטפים

 

13:41: הקבוצות כבר נערכות לחזרה לליגה עם שורה של משחקי אימון. הפועל ב"ש, למשל, תפגוש ביום שני את מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. הפועל ת"א סגרה שלושה משחקי אימון: נגד בני יהודה, רמת השרון מהלאומית ונס ציונה.

 

הפוסט של בוזגלו

 

13:40: קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, העלה פוסט ובו אמר: "‏אני חושב שבמקרה קיצון צריך לבוא לקראת. כמובן בגבול הטעם הטוב. הכדורגל נותן לנו כל כך הרבה לאורך השנים שמחבותנו לבוא לקראת ולהסכים לכל מיני דברים שבשגרה נראים לא הגיונים... חודשיים בידוד זה כלום לעומת האושר והנחת שחזרה לליגה תעשה לנו ולכל מי שבאמת אוהב כדורגל".

 

עידן ורד (צילום: ראובן שוורץ)
פוסט נוגע ללב. עידן ורד(צילום: ראובן שוורץ)

 

12:08: יו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, שבע רצון ביום שאחרי אישור מתווה חזרת הכדורגל הישראלי, אך מתריע בראיון ל-ynet: "אני יודע שזה קשה, אבל השחקנים יצטרכו כמקצוענים להימנע מהפרת הבידוד".

 

12:00: במכתב שנשלח לקבוצות הכדורגל ממינהלת הליגה מתבהרת תמונת התנאים וההתנהלות שיידרשו מהשחקנים ואנשי הצוות, במסגרת המתווה לחזרת ליגת העל. המכתב מתייחס למספר סוגיות מפתח, הן מבחינת הבידוד של השחקנים והן מבחינת הכללים שעליהם יצטרכו להקפיד כל בעלי התפקידים בעת המשחקים.

 

מכבי תל אביב חוגגת (צילום: עוז מועלם)
ההנחיות החדשות: אסור להתחבק אחרי שער(צילום: עוז מועלם)

 

9:20: לצד השמחה הגדולה על חזרת ליגת העל, יש לא מעט שחקנים שמבקרים את המתווה שהוסכם. החל מיום ראשון הקרוב, 10 במאי, השחקנים והצוות המקצועי יצטרכו להיכנס לבידוד עד לסיום הליגה ב-7 ביולי.

 

במהלך תקופה זו רשאים השחקנים והצוות לצאת מביתם לאימונים ולמשחקים בלבד. שחקן בכיר בליגה ביקר את המתווה: "אני מאוד רוצה לחזור למגרשים ולשחק כדורגל אבל לא יכול להיות שנהיה בבידוד בכל התקופה, זה משוגע לגמרי. אנחנו הופכים להיות מנודים מהעולם כאילו אנחנו חולים בקורונה, כבר עדיף שבמצב הזה היו מודיעים על סיום העונה".

 

לוי במאבק מול גטהון (צילום: אורן אהרוני)
ליגת העל חוזרת בקרוב(צילום: אורן אהרוני)

 

שחקן אחר אמר: "כולם חיכו לרגע שהליגה תחודש, שחקנים ללא שגרת כדורגל זה אדם ללא נשמה, אך כשראיתי את המתווה והעובדה שנצטרך להיות בבידוד במשך כחודשיים חשבתי שזה לא הגיוני. מי יעשה לי קניות? שוב נתנתק מהמשפחה המורחבת לתקופה ממושכת? זה עונש ודבר בלתי נתפס".

 

הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, דווקא מרוצה מהחזרה של הליגה, למרות שקבוצתו אחרונה בטבלה. "אני שמח מאוד שחוזרים לליגה, בעיניי זה טוב שהליגה חוזרת", אמר אלון. "יש סיכוי שבעזרת השם נצליח לעמוד במטרה ונישאר בליגה ואם חלילה לא נצליח, נרד ליגה כמו גברים, על המגרש, ולא על השולחן הירוק. היו כל מיני בירבורים, 'יהיו יורדות, לא יהיו יורדות, תהיה ליגה עם 16 קבוצות', וחוסר ודאות גדול, כך שבכללי אני שמח שחוזרים".

 

אשר אלון וברק אברמוב במשרדי ההתאחדות (צילום: ראובן שוורץ)
אשר אלון(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלון מבין שמדובר בהחלטה לא פשוטה שמינהלת הליגה והתאחדות קיבלו, וחושב שיהיה לא פשוט להשלים את העונה: "אני ספקטי מאוד שהליגה בכלל תחזור ונצליח לסיים אותה, לא נראה לי שזה יעבור בקלות. הקורונה הזו יכולה לשגע הרבה מאוד אנשים חכמים מאיתנו, היא יותר חזקה מאיתנו לצערי, בשלב הזה אנחנו מבסוטים, נחזור להתאמן ונקווה שהכל יהיה בסדר, אבל צריך להבין שיש שחקנים שפוחדים לחזור לשחק במצב הקיים וחוששים לבריאוםת ומהידבקות".


פורסם לראשונה 07/05/2020 07:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הקבוצות כבר קבעו משחקי אימון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים