שתף קטע נבחר

מה יש לעשות באילת בחורף

הצעירים הישראלים תופסים את אילת כעיר נופש לקיץ, אבל החורף המדברי מזמין לא פחות, עם אטרקציות חורפיות, מסיבות וסצנת חיי לילה תוססים. יצאנו ושאלנו את הצעירים מה הם חושבים על חופשת חורף באילת. צפו

אילת נתפסת בעיני רוב הציבור הישראלי - ובעיקר בקרב הצעירים - למקום שמבלים בו רק בחופשת הקיץ, כאשר הטמפרטורות והלחות של הקיץ הישראלי מרקיעים שחקים. אבל מה עם תקופת החורף, אז העיר המדברית נעימה יותר, עמוסה פחות ומציעה אטרקציות, מסיבות וחיי לילה תוססים שבחום המדברי קצת יותר מאתגר לעשות? יצאנו ושאלנו את הצעירים מה הם חושבים על חופשת חורף באילת. צפו.

 

 

עוד בנושא

אוכל, דרומה אוכל - המסעדות שהאילתיים אוהבים

הכירו את המסעדות הרומנטיות של אילת

כל הסיבות להגיע לאילת דווקא בחורף

האטרקציות החורפיות של אילת

 

חיי לילה

חיי הלילה באילת מתחילים מאוחר, כמה מאוחר? תחשבו שעובדי המלונות צריכים לסיים את משמרת הלילה שלהם לפני שליין המסיבות וחיי הלילה בעיר הופכים לתוססים, מה שמבטיח חיי לילה שמסתיימים לעיתים עמוק לתוך הבוקר שאחרי. קבלו רשימה של מקומות הבילוי הליליים המומלצים בעיר.

 

 (צילום: ברק בן דוד) (צילום: ברק בן דוד)
(צילום: ברק בן דוד)

 

ברדק 

ממוקם על מרפסת מרכז התיירות ומעוצב הכי צעיר שיש. במקום מבחר גדול של וויסקי, בירות ועוד. סגנון המוזיקה הוא אלקטרוני איכותי עם דיג'יי קבוע, יש לברדק ליינים שלהם מיוחדים המותאמים לקהל הלקוחות הצעיר והתוסס שמבקר במקום. תחילת השבוע מוקדש לרוק ולרוקנרול איכותי וטוב. ברביעי, ליין הדגל "Party & Bullshit" מארח מספר די ג'ייז - די ג'יי מהמרכז ואורחים מחו"ל. בשישי "שישי ברדק" קרנבל עם ה dj ניר דרור, ועוד ליינים שונים שמתחלפים לפי העונות. מתחיל ברוקנרול ונגמר באלקטרוני. ובאמצע יש המון דברים טובים.


 (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק) (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)

יותם 1, אילת, טלפון: 052-775-0247, שעות פתיחה: 22:00-03:00.

 

קרייזי אלפנט אילת - מועדון החורף האילתי

קרייזי אלפנט אילת הוא מועדון בילויים ענק מ"בית היוצר" של מתחם הסלינה (מתחם מסיבות ענק בעיר הדרומית), ובדומה לו, הוא צפוי להיות הבית החם של בלייני העיר בחורף הקרוב. במקום כמה וכמה ברי משקאות מאובזרים, רחבת ריקודים ענקית, מוזיקה עדכנית מכל הסוגים והופעות אורח חיות של אמנים ודיג'ייז מכל רחבי העולם - באמצעות כל אלו הקרייזי אלפנט (Crazy Elephant Eilat) מאיים להפוך למועדון המצליח ביותר באילת בעונה הקרובה. כמובן שתמצאו במקום גם פינות ישיבה מפנקות ואזורי V.I.P אקסקלוסיביים.

 

קרייזי אלפנט אילת. המסיבות מתחילות בשעות הקטנות של הלילה.  (צילום: ברק בן דוד) (צילום: ברק בן דוד)
קרייזי אלפנט אילת. המסיבות מתחילות בשעות הקטנות של הלילה. (צילום: ברק בן דוד)

 

המסגר 5, אילת, טל: 054-204-2428, שעות פתיחה: משתנה

 

שמה שמה - פאב מקומי שיושב במרכז התיירות במפלס העליון. המקום שוקק מקומיים שרובם חובבי מוזיקה ונגינה, ג'ם סשנים והופעות של להקות מקומיות, היכולת להגיע ולהנות ממוזיקה איכותית הכוללת בתוכה פייליסט מגוון ורחב. לבר חלל פנימי רחב ומרפסת עישון הצופה על אזור התיירות.

  

מרכז תיירות אילת, שני עד שבת החל מ-22:00

 

הופעה בקרייזי אלפנט‏.  (צילום: ברק בן דוד) (צילום: ברק בן דוד)
הופעה בקרייזי אלפנט‏. (צילום: ברק בן דוד)

 

המסי בר- המסי הוא בין הפאבים הותיקים בעיר, שכונתי קטן ואינטימי והאילתים יודעים שאם ייצאו לשם לא יתאכזבו. מוזיקה של פעם – רוק וכל מה שטוב בו, אנשים טובים, צוות חברותי ותמיד מלא באנשים.

 

יותם 1, אילת, במפלס האמצעי של מרכז התיירות, 21:30 עד לקוח אחרון. הפאב סגור בימי שני.

 

הדובים - ללא ספק הבר הכי שמח בעיר. כל השבוע יש שם דיג'יי שדואג לפלייליסט קצבי ומגניב, מחירי אלכוהול טובים ומבחר ענק. יש במקום גם בר נרגילות למי שבענין

 

יותם 1, אילת, 052-724-4435, שעות פתיחה: 22:00 עד 03:00

 

האקדמיה - זה בית ספר לברמנים עם מבחר האלכוהול הכי גדול בעיר וליין משתנה כל חמישי בלילה.

 

יותם 1, אילת, במפלס האמצעי של מרכז התיירות החדש, טל: 08-637-1171, 22:00 עד לקוח אחרון.

 

דרינקין - אווירה אש, בר שהוא משפחה, אפשר למצוא שם מגוון אלכוהול ומוזיקת מיינסטרים מגניבה. ליינים מקוריים במהלך השבוע.

 

יותם 1, אילת, טל: 050-575-1000, כל יום החל מ-20:00 ועד השעות הקטנות של הלילה. 

 

צניחה חופשית עם נוף של ארבע מדינות

אפשר לומר הרבה על רוי ריטר. הוא טייס, ובעלים של שלושה מטוסי ססנה וחברת Skydive Eilat ומדריך צניחה חופשית שמאחוריו לא פחות מ-16,500 צניחות חופשיות. אך הוא עדיין מתרגש בכל צניחה מחדש. ככה זה כנראה כשאתה מתפרנס מהתחביב שלך. אילת זה המקום היחיד בעולם שאפשר לראות 4 מדינות במהלך הנפילה החופשית של כמעט 80 מטרים לשניה - ירדן, ערב הסעודית, מצרים וישראל. ואל תדאגו, הנחיתה בסופו של דבר באילת.


מתי פעם אחרונה שדהרתם על 230 קמ"ש? בצניחה חופשית זה גם חוקי (צילום: משה גלנץ) (צילום: משה גלנץ)
מתי פעם אחרונה שדהרתם על 230 קמ"ש? בצניחה חופשית זה גם חוקי(צילום: משה גלנץ)

החוויה מתחילה בפגישה בטרמינל של שדה תעופה אילת בדלפק 13 בסמוך לארקיע. לאחר רישום וכמה בדיחות טייסים עם ריטר, יחד עם מדריך הצניחה האישי שלכם נגשים למטוס. המדריך יסביר על תהליך הצניחה ולאחר מכן ילביש אתכם בציוד ויחד תמריאו לטיסת חוויה מעל אילת ו-4 המדינות של במשך כ-20 דקות. בגובה של כ-10,000 רגל מעל המפרץ, דלת המטוס נפתחת ורוח חורפית ואילתית מתפרצת פנימה.

 

כמה שניות אחרי והמדריך יקפוץ איתכם מהמטוס לצניחה חופשית במהירות של כ-230 קמ"ש למשך כמה עשרות שניות ואז כשהמצנח נפתח, השקט הוא מחריש אוזניים ולכם יש עוד מספר דקות של נוף מרהיב שמתקרב לאיטו עם בתי המלון ורצועת החוף האילתית תחת לרגליכם.

 

טרמינל הכניסה לשדה התעופה אילת, דלפקי קבלה 12-13, טל: 08-690-0076, ראשון- שבת.

 

חבילות נופש מותאמות וייחודיות

במהלך העונה הקרה, מלונות אילת מציעים חבילות המותאמות במיוחד לחופשת צעירים, חופשה רומנטית, חופשת תרבות וחופשת משפחות

 

חבילת "צעירים" מיועדת לחברים שרוצים לחוות את סצנת המסיבות של אילת ולחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. החבילה כוללת טיסה, מלון, 2 ארוחות במסעדות לבחירה, כניסה למועדוני הלילה, מסיבת חוף, חדר בריחה, חוויות אקסטרים ומופע. כל זה במחיר של 999 שקלים לאדם בחדר זוגי וניתן להזמינה בתאריכים: 25-27.1.18.

 

 (צילום: יהודה בן יתח) (צילום: יהודה בן יתח)
(צילום: יהודה בן יתח)

 

חבילת הופעות ותרבות המוצעת במסגרת החבילות, כוללת בקבוק יין בחדר המלון, מופעים בפסטיבל ג'אז חורף, כרטיסים להצגה של תאטרון אלעד, סיור בגלריית האמנים העירונית ובמוזיאון וגם ביקור בגן הבוטני או סיור מודרך בפארק הצפרות. מחיר החבילה הזו כולל טיסה ולינה הנו 999 שקלים לאדם בחדר זוגי וניתן להזמינה בתאריכים 22-24/2

 

החבילה הזוגית מיועדת לזוגות שבינכם והיא כוללת בקבוקי יין שיחכו בחדר המלון, ארוחות רומנטיות ומופעי סטנד-אפ של ליטל שוורץ בנושא הזוגיות. מחיר החבילה כולל טיסה ולינה 999 שקלים לאדם בחדר זוגי וניתן להזמינה בין התאריכים: החבילה מתקיימת בתאריכים 18-20.1.18.

  

החבילה המשפחתית מיועדת למשפחות עם ילדים שרוצים לחוות חופשה שבה גם ההורים וגם הילדים נהנים. החבילה כוללת מלון וטיסות עם תוכנית ופעילויות מהנות המתאימה לכל המשפחה, בין החוויות, שתי ארוחות ערב במסעדות לבחירה, מופע של מיקי, כוכבת הילדים, אטרקציה משפחתית לבחירה,, שבת שהיא הפנינג לכל המשפחה בחוף קיסוסקי - מתנפחים, הפעלות ומשחקים סיור והדרכה בפארק הצפרות או ביקור במוזיאון ובגלריית האמנים או ביקור בגן הבוטני. כל זה במחיר של 999 שקלים לאדם בחדר זוגי. החבילה מתקיימת בתאריכים 15-17.2 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים