שתף קטע נבחר

צפו: טיסת השוקולד, הגרסה הלבנונית

סרטון ובו נראית תגרה אלימה בין שני נוסעים בחברת התעופה הלבנונית הפך לוויראלי. בעקבות המקרה ביצע הטייס נחיתת חירום באיסטנבול. צפו

טיסת השוקולד - הגרסה הלבנונית. כבר זמן מה לא שמענו על מקרים אלימים במהלך טיסות - וכעת מגיע אחד כזה מלבנון. אחד הסרטונים הנפוצים בסוף השבוע האחרון במדינה הוא של תגרה בין שני נוסעים במטוס חברת התעופה הלבנונית "מידל איסטרן אירליינס" (MEA) שהיה בדרכו מבריטניה ללבנון.

 

עדכונים נוספים גם בפייסבוק של ynet חופש

 

בעקבות אותה תגרה שתועדה על ידי אחד הנוסעים, נאלץ המטוס לבצע נחיתת חירום באיסטנבול. הסיבה לתגרה, על פי הפרסומים השונים, היא ריב בין נוסע לדיילת שחרג מהפסים המילוליים וגרם לנוסע אחר להגן עליה בגופו.

התגרה האלימה על מטוס חברת התעופה הלבנונית ()
התגרה האלימה על מטוס חברת התעופה הלבנונית

בעיתון הלבנוני "אל-ג'ומוהוריה" ציטטו את הדיילת שסיפרה כי אחד הנוסעים הגיע לטיסה במצב של דכדוך ותסכול ובהמשך כאשר אחת מהדיילות הגישה אוכל ושתייה לנוסעים, אחת הנוסעות ביקשה מהדיילת להחליף את מקומה כיוון שהנוסע שיושב לידה מפריע לה וחובט את ראשו במושב.

מטוס החברה. הטייס נאלץ לבצע נחיתת חירום באיסטנבול ()
מטוס החברה. הטייס נאלץ לבצע נחיתת חירום באיסטנבול

"הדיילת נענתה לבקשתה וקראה לדיילת אחרת כדי לבדוק אם אפשר לשנות את המקום של הזוג. כאשר הנוסע הבין מה מתרחש, הוא החל לצעוק ולקלל. האישה לא נותרה חייבת והשיבה לו, והחל ויכוח ביניהם. אז בעלה של האישה התערב והגן על אשתו שעטתה חיג'אב ודיברה בנימוס. לאחר מכן, אחד הנוסעים התערב והחל לריב עם הנוסע, מה שהסתיים בתגרה אלימה. גם אחת הדיילות הוכתה בטעות. לאור הבלגן, נאלץ המטוס לבצע נחיתת חירום באיסטנבול".

תזכורת לא נעימה. "טיסת השוקולד"
תזכורת לא נעימה. "טיסת השוקולד"

כאמור, מקרים רבים של תגרות במטוסים - תופעה שזכתה לכינוי "Air Rage" (זעם אווירי) תועדו בשנים האחרונות ברחבי העולם, וגם אצלנו בישראל. המפורסמת מכולן, שגם התפרסמה ברחבי העולם, היתה "טיסת השוקולד" מלפני כשנתיים. אז כזכור, נוסעת בטיסת ישראייר לוורנה תקפה מילולית באופן קשה ביותר את אחד הדיילים.

 

בחודש שעבר נאלץ מטוס חברת דלתא לחזור לשדה התעופה בארצות הברית, 20 דקות בלבד לאחר המראתו, בשל זוג שהתפרע והתעמת עם דיילים ונוסעים. השניים נעצרו.

 

בהכנת הכתבה השתתף איתי בלומנטל

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התגרה האלימה על המטוס הלבנוני
מומלצים