שתף קטע נבחר

לראשונה בטרמינל 3: מסעדת שף ושוק אוכל

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז להקמת מסעדה יוקרתית שבה מלצרים יגישו את המנות, זאת בניגוד לשאר המסעדות בנתב"ג שפועלות בשירות עצמי. עוד על הפרק: 4 מוקדים של שוק אוכל

בקרוב: מסעדת שף בנתב
בקרוב: מנות גורמה בדרך לחו"ל(צילומים: shutterstock)
 

בשורה לאנשים שחייבים להתפנק בדרך לחופשה המפנקת: לראשונה מאז פתיחתו של טרמינל 3 לפני כ-15 שנים תיפתח בו מסעדת שף. רשות שדות התעופה פרסמה בימים האחרונים מכרז חדש להקמתה של המסעדה בזרוע החדשה E באולם הנוסעים היוצאים. כיום כל מתחם האוכל בנתב"ג פועל בשירות עצמי, אך במסעדה החדשה שתוקם מלצרים יגישו את המנות לסועדים.

 

אוגוסט: הישראלים נהרו לסיני, האמריקנים לנתב"ג

 

על פי תנאי המכרז, המסעדה תהיה בגודל של כ-250 מטרים רבועים, עליה להיות ממותגת באופן יוקרתי תחת שם של שף או תחת מותג מוביל אותו מוביל או מנהל שף ויוגש בה מזון בשרי בהתאם לסוג המסעדה שיבטיח המתמודד שיזכה במכרז.

 

בנוסף, הזוכה במכרז יפעיל עד ארבעה מקומות שירות נוספים בזרועות באולם היוצאים בטרמינל 3. מדובר במתחמים קטנים בגודל של כ-70 מ"ר (בכל זרוע), אשר ימותגו כ"שוק אוכל/אוכל רחוב" ויכללו מתחמי אוכל למכירת סוגי מזון שונים בשירות מהיר/עצמי, תחת אותו תמהיל שיימכר במסעדה הראשית או תמהיל מתחלף.

 

על פי רשות שדות התעופה, הרעיון מאחורי הקונספט החדש של שוק אוכל הוא תפעול מהיר וקל של מנות המזון, זאת כאשר האוכל יהיה מוכן במטבח של המסעדה המרכזית ובדוכני השוק רק ירכיבו את המנות. הקונספט של המסעדה והנקודות הנוספות יהיה בסגנונות קולינריים שונים, כגון אסייאתי, מקסיקני, יווני, ישראלי, ספרדי ועוד.

טרמינל 3 נתב
טרמינל 3 בנתב"ג(צילום: shutterstock)
 

על פי תנאי המכרז, המסעדה תכלול במסגרת התמהיל שלה גם שלושה מוצרים מוזלים לשירות הנוסעים במסגרת "סל מוצרים בסיסי". מדובר באספרסו רגיל/קפה שחור (180 מ"ל) ב-8 שקלים, בקבוק מים מינרלים (300 מ"ל) ב-8 שקלים וכן בקבוק שתייה קלה (500 מ"ל) ב-10 שקלים.

 

המכרז פתוח להרשמה עד ל-25 בספטמבר. המסעדה תיפתח כחצי שנה לאחר שייחתם הסכם עם הזוכה ולאחר שהרשות תאשר את כל עבודות ההקמה. תקופת הפעלת המסעדה, על פי תנאי המכרז, היא לשש שנים עם אופציה ל-24 חודשים נוספים.

 

בנוסף למכרז זה פרסמה רשות שדות התעופה גם מכרז להפעלת מערכת מכירות מוצרי מזון ושתייה בכל מתקניה באמצעות מכונות אוטומטיות, זאת משום שתקופת החוזה של הזכיין הנוכחי, חברת "משקר", תסתיים ב-1 בנובמבר. מדובר במכרז שכולל את נמלי התעופה (בן גוריון, הרצליה, חיפה וראש פינה) וכן את מעברי הגבול היבשתיים (נהר הירדן, אלנבי, יצחק רבין, ניצנה ומנחם בגין).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילומים: shutterstock
בקרוב: מסעדת שף בנתב"ג
צילומים: shutterstock
מומלצים