שתף קטע נבחר

"בין קיוטו לירושלים": התמונה המנצחת של תערוכת התיירות 2020

במסגרת תחרות צילומים שנערכה לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית 2020 IMTM נשלחו מאות תמונות המתארות רגעים בטבע ובעולם - עתה הגיע הזמן להכריז על המקומות הראשונים בתחרות

בין קיוטו לירושלים (צילום: נועם טרוטינו )
הצילום שזכה במקום הראשון: "בין קיוטו לירושלים"(צילום: נועם טרוטינו )

זו התמונה המנצחת בתחרות הצילום של תערוכת 2020 IMTM - היום (ג') הוכרז המנצח בתחרות הצילומים "מטיילים בחו"ל אבל חושבים על הבית" במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית 2020 IMTM. הצילום שזכה במקום הראשון נקרא "בין קיוטו לירושלים", של נועם טרוטינו בן ה-19. התמונה צולמה ליד מקדש פושימי אינארי בקיוטו שביפן. בדומה לכותל המערבי בירושלים שבו טומנים פתקים עם תפילות, כך גם ביפן - אנשים תולים על חוט פתקים עם משאלות הלב. הנערה בתמונה משכה את תשומת ליבו של טרוטינו בהצבת הפתק שלה בין אלפי הפתקים שהיו שם. הצילום המחיש שלא משנה מי אנחנו והיכן אנחנו נמצאים, בין אם בירושלים או בקיוטו, תמיד קיימת תקווה אנושית שמישהו מאזין ושומע את תפילותינו.

 

המשתתפים התבקשו לשלוח תמונות שצולמו בחו"ל באתרים שונים שהזכירו עבורם את ישראל, ולתחרות נשלחו מאות תמונות - לגמר הגיעו ארבע תמונות בלבד. המנצח במקום הראשון זכה בשבוע הפלגה לקריביים מתנת רויאל קריביאן ובכרטיס טיסה זוגי במחלקת הביזנס למיאמי מתנת טורקיש איירלינס. הצילומים הטובים ביותר מוצגים באתר התערוכה ובתערוכה עצמה שנערכת היום ומחר בביתנים 1 ו-2 ב"אקספו תל אביב".

חיים פשוטים (צילום: שביט פרליס )
מקום 2: "חיים פשוטים"(צילום: שביט פרליס )
 

למקום השני הגיעה התמונה "חיים פשוטים" של שביט פרליס שצולמה בזנזיבר. בתמונה נראית ילדה מקומית המתגוררת באחד הכפרים במקום שפגשה בפרליס, עם מבט מסוקרן ותחושת ריחוק בעצם הפער הטכנולוגי והעירוני בינה לבין תושבי הכפר, לצד האושר שלהם והסיפוק במועט, כשאת אותו פער פוגשת פרליס גם בישראל בין החברה החרדית לחילונית.

מקום 3: "הו אמסטרדם, ווי מאדאם נו" (צילום: ניר כהן)
מקום 3: "הו אמסטרדם, ווי מאדאם נו"(צילום: ניר כהן)
 

למקום השלישי הגיעה התמונה "הו אמסטרדם, ווי מאדאם נו מאדאם" של ניר כהן. התמונה צולמה באמסטרדם במסגרת טיול לקראת תואר שני, כשברגע אחד נחשף לנקודה פוטוגנית של העיר היפייפיה. כהן החליט לעצור ופשוט לצלם את הרגע.

 

למקום הרביעי הגיעה התמונה Life is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans של גל זוננש. התמונה צולמה בקובנט גארדן שבלונדון והיא ממחישה את הניסיון להשאיר את כל הלחצים, המתחים וקצב החיים המסחרר בעת נסיעה לטיול בחו"ל, בעוד שהטיפוס שבתמונה בין רגע החזיר אותה אל השגרה ולמרוץ החיים.

מקום 4: Life is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans (צילום: גל זוננש)
מקום 4: Life is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans(צילום: גל זוננש)
 

תערוכת התיירות הבינלאומית מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותוכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

 

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל, ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועם טרוטינו
"הכותל היפני"
צילום: נועם טרוטינו
מומלצים